Fitness Seller

Unstoppable - Dedicated Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg
 
Zaterdagochtend 2 scoups op lege maag genomen (1,5 uur voor ontbijt) en voelde niks, noppes, nada.... voor mij dus geen probleem dat deze uit de handel is :D
Een simpele 200mg cafeine pil werkt bij beter en dat terwijl 2 scoups Unstoppable totaal 350mg bevatten ???

Ik heb ook vaak 2 scoops genomen, van de 10 keer dat ik er wat van nam heb ik er maar 1x wat van gemerkt.

Dusja voor mij geld ook dat het geen probleem is dat ie uit de handel is. :D
 
Ik heb ook vaak 2 scoops genomen, van de 10 keer dat ik er wat van nam heb ik er maar 1x wat van gemerkt.

Dusja voor mij geld ook dat het geen probleem is dat ie uit de handel is. :D



Ik denk dat er genoeg mensen zijn die hem van je over willen kopen :D
 
Ik heb nog zo'n 4 a 5 hele scoops over.

Wie heeft interesse? :D

inb4 extra ingredient :D

OT: Ik vind hem wel nice :D Kan niet echt een andere pwo vinden met hetzelfde effect, omdat ik geen pomp wil en best goed tegen cafeine kan.
 
:roflol:

Iewww, wat heb jij voor vieze gedachtes hell :o

Jij hebt ze blijkbaar, want waar denk jij aan dan? :roflol:
Ik dacht aan een extra poedertje voor de energie.

extra drugs enzo
 
Jij hebt ze blijkbaar, want waar denk jij aan dan? :roflol:
Ik dacht aan een extra poedertje voor de energie.

extra drugs enzo

Waar zie jij mij voor aan dan, gek. :mad:

Ben geen 1 of ander dealer on the block ofzo :o
 
Waar zie jij mij voor aan dan, gek. :mad:

Ben geen 1 of ander dealer on the block ofzo :o

Nouuuuu, je weet maar nooit :D
Je bent turk, zegt genoeg.
grapjuh :o
 
Nouuuuu, je weet maar nooit :D
Je bent turk, zegt genoeg.
grapjuh :o

Als je me leuk vind mag je me dat ook gewoon vertellen hoor... :o
 
Gisteren nog eens met Unstoppable getrained (1scoop) , het werkt gewoon ongeloofelijk goed echter heel de nacht wakker gelegen met hartkloppingen .. lijkt me niet echt gezond te zijn. :( .. zou zonde zijn moest ik beste PWO ooit laten liggen door gezondheidsproblemen :( zeker omdat ik nog 6potten heb ingeslagen :S
 
Gisteren nog eens met Unstoppable getrained (1scoop) , het werkt gewoon ongeloofelijk goed echter heel de nacht wakker gelegen met hartkloppingen .. lijkt me niet echt gezond te zijn. :( .. zou zonde zijn moest ik beste PWO ooit laten liggen door gezondheidsproblemen :( zeker omdat ik nog 6potten heb ingeslagen :S

Zie karma. Hartkloppingen zijn inderdaad niet echt goed nee, probeer eens 3/4 scoop (driekwart) of een halve.
 
Gisteren nog eens met Unstoppable getrained (1scoop) , het werkt gewoon ongeloofelijk goed echter heel de nacht wakker gelegen met hartkloppingen .. lijkt me niet echt gezond te zijn. :( .. zou zonde zijn moest ik beste PWO ooit laten liggen door gezondheidsproblemen :( zeker omdat ik nog 6potten heb ingeslagen :S

klote, mooi verkopen dus..

THERE IS ONLY ONEEE VINCE OP HET FORUM, ONEEEE VINCE OP HET FORUM !!

and it ain't you
 
Thanks guys, gaan we ff paar dagen mee stoppen en dan terug met halve scoop .. anders gaan ze de deur uit.
 
2 scoops van Unstoppable geven mij toch wel een behoorlijke crash achteraf.
Redelijk moe en futloos, maar tijdens de training wel letterlijk unstoppable..

De crash neem ik bij dit product maar op de koop toe aangezien het gewoon voor mijn ervaring een van de betere, zo niet beste, pwo is.

Dit idd, tijdens training rammen. In de auto terug bijna de ogen niet meer open kunnen houden:)
 
Thanks guys, gaan we ff paar dagen mee stoppen en dan terug met halve scoop .. anders gaan ze de deur uit.

Voor 15euro wil ik wel een potje overnemen ;)
 
heb nog een potje staan een keer gebruikt. Iemand uit nijmegen is handigst stuur maar een berichtje
 
heb nog 2 volle potjes ;$
 
ik merk dat ik snel tolerantie opbouw voor dedicated unstoppable, ben na een maand al van 1 schepje naar 2 schepjes gegaan en dan nog heb ik niet meer dezelfde rush als in het begin....ben wel steeds meer chagrijnig na de training, beetje jammer, maar op zich wel te doen.

denk dat een pauze inlassen geen slecht plan is, heb nog een ongeopende pot staan en bewaar ik lekker voor later.

het wordt trouwens nog gewoon verkocht in den haag...was laatst bij mn sportdietiste en die had ze gewoon in de winkel staan, wel voor 49,90 euro dus flink aan de prijs, maar als je het per se wilt hebben, kan je het dus nog halen.
 
50 euro... ziekelijk.
 
Back
Naar boven