Fitness Seller

Update 2maandjes terug trainen na pauze

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Update 2maandjes terug trainen na pauze van in de zomer..
Ben naar 105kg gegaan maar men vet % bleef echt te hoog worden en had nietmeer echt motivatie om te trainen fzo mss te diep gegaan en ben daarom gestopt vanaf de zomer en ben nu bijna terug 2maandjes aan het trainen..
Sta nu op zo'n 95kg maar heb me vet % al trg wat naar beneden kunnen halen bv blokjes komen trg door als ik opspande hiervoor had ik gewoon een fat belly :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]
28qzvbr.jpg

Zijn geen perfecte foto's maar het is om een idee te krijgen + ben ngmaar 2maandjes bezig ben ng aan het opbouwen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er al netjes uit!
nu gewoon lekker door blijven gaan ;)

• Topic Starter Topic Starter
Thx man.. soms is gewoon moeilijk om motivatie te vinden weet je..

Netjes toch man!
Wat meten die guns van je? :D

grote schouders ook :o

Mooi zo !
voortdoen en laat motivatie niet gaan lopen :D
succes

ziet er super netjes uit kerel, weet niet hoe je hiervoor was maar goed fysiek is het zeker, hoelang ben je trouwens?

Thx!!
Eeuhm was hiervoor wat vetter.. wel iets breeder van breedte maar vooral vetter, vind persoonlijk me er beter en beter uitzien tegenover toen ben tijdje tussenuit geweest maar echt 7keer fzo per dag blijven eten dus zwaar buikje gekweekt toen

Super nette massa!

Breed en bruut!

Verwachtte alweer zon topic van iemand die nog maar 2 maandjes bezig was.

Maar dit ziet er echt goed uit ! :d
Hoeveel kostte die tattoo van je ?

Dank je man !!

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Verwachtte alweer zon topic van iemand die nog maar 2 maandjes bezig was.

Maar dit ziet er echt goed uit ! :d
Hoeveel kostte die tattoo van je ?

Haha ja ik heb denk ik de verkeerde titel gekozen voor men topic :D
Dank je man, aleen ben ik zelf over niets tevreden vind mezelf nog altijd een kip en kom van 63kg.. maarja zolang je niet tevreden bent blijf je aan jezelf werken he :D;)

tatoo heeft me 250 gekost, 50 voor het uit tekenen 200 voor tatoo zelf.. zijn wat schaduwen enzo in en rond maar zie je niet op deze pics

je lijkt op blade vanaf het eerste zicht:D

Zeer netjes fysiek!!!

Thx man, zal binnen een weekje fzow beenpic plaatsen..

Netjes, hoelang ben je in totaal bezig met trainen? Omdat je van 62KG komt, ben je al een tijdje bezig lijkt me.

pff kga toch al tijdje naar de gym hoor aleen heb ik paar x moeten stoppen door ziekte bv en deze zomer tjah gwn geen motivatie meer :)
ben in totaal zeker iets van 4jaar aan het trainen.. heb nooit echt aan 1stuk kunne doortrainen door elke keer weer terug te vallen dus heb er geen idee van exact hoelang en ben ookal paar x van gym veranderd dus..
groeten

Before foto staat trouwens in men gallerij is altijd fun om te zien :D

Terug
Naar boven