Haha zeggen ze altijd ' ja als ik zo'n fysiek had als jij ik zou,.. '
Nou ben begonnen met 63kg en wou 70wegen, ging snel al naar 80willen wegen 90 enzovoort.. Het is dus echt zo met bodybuilding dat je altijd maar meer en groter wilt, ik had ook toen met men 63kg een streeffysiek en zeia ltijd als ik zo eruitzie of zoveel weeg ben ik tevreden nou dat ben ik nog altijd niet en zal wrs ook nooit zijn

Ben nogmaar 21 dus heb tijd genoeg nog om te groeien de echte goede jaren moeten nog komen..
Voor update pics, die komen eventueel na dit weekend aangezien ik een weekendje bij Siggi Segers ga trainen en hopelijk krijg ik wat poseertips,..
Buik loopt idd achter, komt een deel doordat ik tijdje gestopt was en veel ben blijven eten ( vet ) en daar het meeste bijgekomen
Nu is men buik tegenover 2 a 3maandjes geleden toch al stuk beter
---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------
Lijkt wel alsof je buik wat achterloopt?
Maar verder lijp man! gekke schouders vooral
Buik loopt idd achter..
En jah schouders, weet niet wat dat is maar ze blijven groeien heb ze soms al paar maanden niet getraind en ze blijven men beste spiergroep

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------
Eeuhm ik train al een tijd nietmeer met hoge gewichten, deed op men 17 benchpress 125.5 kg bv maar heb op mebn 18 ontsteking in onderrug gehad, hierdoor paar maanden niet kunnen trainen maar ik heb er namelijk nog altijd last van en dat zal ook altijd zo blijven..
Ga ook naar kinesist enzo maar men onderrug zal ik spijtig genoeg altijd last van hebben, ik ga soms wat zwaarder maar doe ik niet heel veel
---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------
vind het echt een bazenfysiek

al wat update pics?
Thx man !