AndroidHealthClinic

Update 2maandjes terug trainen na pauze

Lijkt wel alsof je buik wat achterloopt?
Maar verder lijp man! gekke schouders vooral

vind het echt een bazenfysiek:D al wat update pics?

• Topic Starter Topic Starter
Haha zeggen ze altijd ' ja als ik zo'n fysiek had als jij ik zou,.. '
Nou ben begonnen met 63kg en wou 70wegen, ging snel al naar 80willen wegen 90 enzovoort.. Het is dus echt zo met bodybuilding dat je altijd maar meer en groter wilt, ik had ook toen met men 63kg een streeffysiek en zeia ltijd als ik zo eruitzie of zoveel weeg ben ik tevreden nou dat ben ik nog altijd niet en zal wrs ook nooit zijn :D
Ben nogmaar 21 dus heb tijd genoeg nog om te groeien de echte goede jaren moeten nog komen..
Voor update pics, die komen eventueel na dit weekend aangezien ik een weekendje bij Siggi Segers ga trainen en hopelijk krijg ik wat poseertips,..
Buik loopt idd achter, komt een deel doordat ik tijdje gestopt was en veel ben blijven eten ( vet ) en daar het meeste bijgekomen
Nu is men buik tegenover 2 a 3maandjes geleden toch al stuk beter

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Lijkt wel alsof je buik wat achterloopt?
Maar verder lijp man! gekke schouders vooral

Buik loopt idd achter..
En jah schouders, weet niet wat dat is maar ze blijven groeien heb ze soms al paar maanden niet getraind en ze blijven men beste spiergroep :D

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Eeuhm ik train al een tijd nietmeer met hoge gewichten, deed op men 17 benchpress 125.5 kg bv maar heb op mebn 18 ontsteking in onderrug gehad, hierdoor paar maanden niet kunnen trainen maar ik heb er namelijk nog altijd last van en dat zal ook altijd zo blijven..
Ga ook naar kinesist enzo maar men onderrug zal ik spijtig genoeg altijd last van hebben, ik ga soms wat zwaarder maar doe ik niet heel veel

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

vind het echt een bazenfysiek:D al wat update pics?

Thx man !

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb aleen probleem om dat laatste buikvet weg te krijgen vooral onderbuik zo net onder de navel.. iemand tip hiervoor? grtz

Zo weinig mogelijk Koolhydraten naar binnen werken. Dan gaat die vet vanzelf verbranden.
Altijd op de verpakking kijken

Jij heb echt niet te klagen man! Genoeg motivatie toch om te knallen haha :D

Achja.. je wilt altijd meer en meer haha :D ben btw paar dagen niet op forum waarschijnlijk aangezien ik bij Siggi ga

Heb wel namelijk aleen legs aangespannen maar dus buik etc niet, buik is bijna helemaal weg eindelijk trg blokjes als ik aanspan, trg aders op me schouder en overal begin je de aders te zien ze liggen er nog wel niet dik op maar dit komt nog wel :D

Tis niet een super pic mrja

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi, nette benen! ;)

Goede benen Matijaz. Vind die tatoeage je ook wel sieren.

dankje :D

Damn bij het lezen de titel dacht ik "niet weer he" maar echt een zeer mooi fysiek man, abs nog wat beter en ik zou er zo voor tekenen :cool:

Terug
Naar boven