AndroidHealthClinic

Update 2maandjes terug trainen na pauze

• Topic Starter Topic Starter
Grote schouders, wat heb je daar voor gedaan? Veel military presses of iets anders?

Zal je daar een eerlijk antwoord op geven.. nietveel :D
Mijn schouders groeien namelijk te hard tegenover de rest van men lichaam heb zelfs soms paar maanden schouders niet getraind maar die lichte prikkeling van bv andere oefeningen waarbij je klein beetje je schouder gebruikt is al genoeg om te groeien..nu doe ik schouders 1x om de 2weken en dan doe ik lichter gewicht meer herhaling (propere uitvoering van de oefening)

Albanian power? Nice fysiek.

Sowieso antwerpen. Knappe fysiek btw ;)

Sowieso antwerpen. Knappe fysiek btw ;)

Haha jep.. waarom sowieso zie je dat dan :D en dank je man doe men best.. ben ngmaar 2maandjes terug back in business dus geef me jaartje en sta weer beter als daarvoor, ben btw ook van plan om binnen halfjaar als alles goed gaat van gym te veranderen en bij Bill Richardson te gaan trainen heb al met hem gesproken enzo en wou me begeleiden dus
Maar wil eerst zelf terug wat in het ritme geraken aangezien het bij hem echt pure hardcore trainingen zijn man, als je niet serieus met bb"ing bezig bent loop je daar al wenend buiten lol :D

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

Albanian power? Nice fysiek.

Dank je man

Heb aleen probleem om dat laatste buikvet weg te krijgen vooral onderbuik zo net onder de navel.. iemand tip hiervoor? grtz

nice man!
goede shouders ook :D

Als je motivatie wil hang een foto van jezelf en een foto van je voorbeeld op de koelkast!
Doe ik ook en elke keer als ik iets te eten ga pakken denk ik , DAMN!
Ik wil dat ook! Jou foto hangt op mijn koelkast, RESPECT!

Mooie schouders!

Als je motivatie wil hang een foto van jezelf en een foto van je voorbeeld op de koelkast!
Doe ik ook en elke keer als ik iets te eten ga pakken denk ik , DAMN!
Ik wil dat ook! Jou foto hangt op mijn koelkast, RESPECT!

Dankje man! :D
En hehe goed idee neem ik misschien nog wat extra's mee vanuit de koelkast haha :p

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Dank je

Train je nu bij richard of bij de planet? ;)

nog in planet maar zal wrs als ik in wedstrijdvoorbereiding ga bij richard gaan

zooo hee, dat gaat goed!

He hallo,
hoelang ben je in totaal aan bezig dan??

gr jeroen

Met zo'n fysiek zou ik de motivatie zeker en vast wel vinden! ;-)
Blijven gaan man!

nog recente pics? benen pic?

Mooi gedaan hoor!

Terug
Naar boven