Fitness Seller

Update 2maandjes terug trainen na pauze

zieke tattoo, pools?

Goed fysiek, wat is je lengte?

Echt de 1e tatoeage ooit die ik goed vind staan bij iemand.

• Topic Starter Topic Starter

Albanees

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Goed fysiek, wat is je lengte?

1m80 laatste x dat ik gemeten ben

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Echt de 1e tatoeage ooit die ik goed vind staan bij iemand.

Hehe dank je man :D

bruut!

Thank you mister Pirate :D

heb al me moed bij elkaar geraapt om dit te vragen:
naturel ?:P

niet naturel,hij kuurde 2 jaar geleden al maarja boeien:)

heb al me moed bij elkaar geraapt om dit te vragen:
naturel ?:P

Nop en ga er ook niet over lopen liegen zoals de meeste hier wel doen en niet aleen hier gewoon in het algemeen ze kunnen wel spuit in hun reet stoppen maar de klloten om ervoor uit te komen hebben ze niet..
maakt trouwens geen reet uit heb gemerkt als ik k*t train of k*t eet dan gebeurt er niets dus

bedoelde het ook niet aanvallend hoor, me respect word er niet minder op ;)

bedoelde het ook niet aanvallend hoor, me respect word er niet minder op ;)

Weet ik wel hoor, mijn reactie was ook niet aanvallend maar vind het ook grappig hoe,soms hier mensen praten alsof ze jou kennen.. ik weet wat ik in men reet heb geduwt niemand anders.. maar ik kan evengoed nu even naturel wedstrijd lmee gaan doen en bv winnen ze testen me endan blijkt ik ben naturel maar dat is dan ook maar op dat moment dus vind die naturel wedstrijden ook maar niets..

vind persoonlijk die 'naturel trots' ook overrated.

Naturals zijn jankerds.
"wij doen veel meer moeite'':shoot::shoot::headbang::headbang:

Net Fysiek! dikke schouders ook:D

joe

wat is je voedingsschema als ik vragen mag?
zou jij kunnen zeggen wat ik moet doen bulken of cutten .. de foto's van mij staan hier een beetje onder. en hoe heb je je bf naar benede gekregen cardio na de kt of?

Nice fysiek voor je leeftijd. :)

wat is je voedingsschema als ik vragen mag?
zou jij kunnen zeggen wat ik moet doen bulken of cutten .. de foto's van mij staan hier een beetje onder. en hoe heb je je bf naar benede gekregen cardio na de kt of?

Voedingsschema heb ik niet echt..
Heb door middel van elke x cardio te doen na men training ( behalve na beentjes :p ) men vet % naar beneden gekregen en redelijk snel..
Zal natuurlijk van persoon tot persoon afhangen hoelang je cardio moet doen,..
Wel kan ik je zeggen dat ik nu al paar maanden men kcal heel laag hou en eiwitopname hoog, eet nog steeds 5 a 6 x per dag maar dan bv elke maaltijd 5 a 6 eieren ( aleen het eiwit gekookt ) en ca 1 a 2 stukken vis ( kabeljauw ).
Supss zijn whey isolaat, dextrojuice, bcaa's en pre workout, hoop binnenkort de peptopro eens te proberen van xxl..
Heb bv deze week het niet gedaan en kcal naar boven gedaan en meer biefstuk enzovoort ge eten en zie dat ik direkt wat voller word.
Waar staan je foto's dan?

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Nice fysiek voor je leeftijd. :)

Dank je :D

Grote schouders, wat heb je daar voor gedaan? Veel military presses of iets anders?

Terug
Naar boven