MuscleMeat

Update Robin (het kuiken) Regout

jesse2010

Huge Freak
Waardering
395
Heb navraag gedaan deze man traint nog steeds overdag bij Kneet's Gym miss leuk om te weten voor de mensen die zich afvroegen hoe het met hem ging.

photo52.jpg - 28504

photo53.jpg - 28505

photo54.jpg - 28506

photo55.jpg - 28507

photo56.jpg - 28508

photo58.jpg - 28509

photo59.jpg - 28511

photo86.jpg - 28512

robin regout.jpg - 28513

Kuikentje!
Al jaren een monster:D

• Topic Starter Topic Starter
Ja zeker een van de beesten van nederland op roely na want dat is ook een beest

Omdat toen hij begon de kleinste was van de groep waarmee hij begon en binnen een jaar woog ie al meer dan 100kg

kwam hem een keer tegen toen ik bij Marjolein in de zaak was. Hij was gruwelijk groot, maar liep te klagen dat hij 10 of 15 kg was afgevallen. Durf er niet aan te denken hoe groot hij dan wel niet zou zijn geweest.

140 ongeveer :D

Fkng bruut, mooie fysiek ook

Toen (denk in 1997) dacht ik echt dat dit een nieuwe prof zou kunnen worden en dat hij hele hoge ogen zou kunnen gooien. Helaas nooit echt doorgebroken.

Erg mooi fyiek, alles goed in verhouding
Weet iemand z'n lengte toevallig?

goed fysiek respect, mist alleen biceps als ik t goed zie? die bicep/tricep verhouding klopt niet helemaal

Dat is gewoon de vorm van zijn biceps. Ook al zouden ze groter worden, lijkt zijn triceps beter omdat daar meer ronding in zit. Maar ik vind het nog erg mee vallen. Nogmaals top fysiek

Waanzinnig goed fysiek.

Nice. Wat is zijn leeftijd?

Ik blijf terugkeren naar dit topic, zeer motiverend. Lijkt er ook op dat deze man beschikt over grote krachtstats. Heb jij toevallig een idee wat hij tilt op de grote 3, jesse2010?

zou kunnen maar denk dat hij vaker op zijn eigen sportschool is....

Ik blijf terugkeren naar dit topic, zeer motiverend. Lijkt er ook op dat deze man beschikt over grote krachtstats. Heb jij toevallig een idee wat hij tilt op de grote 3, jesse2010?

Ik heb nog ergens een oude flex met een interview maja dat is wel een beetje verouderd.Zal zaterdag wel aan m'n coach vragen hoe of wat ;)

Terug
Naar boven