AndroidHealthClinic

Update Robin (het kuiken) Regout

Bezoekers in dit topic

ja,ik lees net dat hij 40 is . Toch iig nog niet te oud voor in deze sport.
 
Deel 1 was ook grappig

Echt beest
 
Deel 1 was ook grappig

Echt beest

ja die man is van een andere planeet haha. Naast hem voel ik me toch enorm klein we zijn even lang maar zijn massa nu nog is niet normaal. Spreek hem vaak de laatste tijd en heb ook echt wel wat tips van hem opgevolgd die mij kunnen helpen
 
Ja bij elke wedstrijd staat hij op zo'n doek ja;)

Fokking buffel.

En die dame mag er ook zijn;) 37 en dan zo'n fysiek
 
Ja bij elke wedstrijd staat hij op zo'n doek ja;)

Fokking buffel.

En die dame mag er ook zijn;) 37 en dan zo'n fysiek

Hij is er ook in het publiek ;). Hij zondert zich een beetje af van de rest. Hij valt wel op haha
 
Heeft hij nooit op een prof wedstrijd gestaan?

zou hij qua massa kunnen wedijveren met de big boys zoals cutler en wolf?
 
Heeft hij nooit op een prof wedstrijd gestaan?

zou hij qua massa kunnen wedijveren met de big boys zoals cutler en wolf?
Daar mist hij iets teveel massa voor ;)
 
Lol Cutler en Heath zien hem niet eens staan en zullen hem waarschijnlijk nog uitlachen ook
 
Lol Cutler en Heath zien hem niet eens staan en zullen hem waarschijnlijk nog uitlachen ook

Nou in zijn jaren waren zijn armen 57,5cm en trainde hij met sterkste mannen en die konden hem niet bijhouden !!!. Nekdrukken met 200kg voor 10 reps squaten met 300kg. Ze noemen hem nie voor niets megatron benen meten destijds 85cm dus ;). Ook de pro's waren Zeker onder de indruk nu nog ;)
 
Nou in zijn jaren waren zijn armen 57,5cm en trainde hij met sterkste mannen en die konden hem niet bijhouden !!!. Nekdrukken met 200kg voor 10 reps squaten met 300kg. Ze noemen hem nie voor niets megatron benen meten destijds 85cm dus ;). Ook de pro's waren Zeker onder de indruk nu nog ;)

Ik bedoelde eigenlijk wat ik nu zie uit dat filmpje. In zijn top tijd zal t zeker een stuk indrukwekkender zijn geweest. Alhoewel dit natuurlijk ook flink buff is.
 
Ik bedoelde eigenlijk wat ik nu zie uit dat filmpje. In zijn top tijd zal t zeker een stuk indrukwekkender zijn geweest. Alhoewel dit natuurlijk ook flink buff is.

Ja nu mist hij ruim 20-25kg. Voor ons nog impresive maar voor de huidige pro's inderdaad niet meer.
 
Wat ik nog weet van toen was dat hij net die hardheid miste, maar kwa massa kon hij toen wel mee.
Was echt een beest.
 
Waarom als hij 135-155 kg weegt mist hij toch geen massa.
Hij was toch groot genoeg?

Tuurlijk wel. Ik weet niet of je t weet maar Jay Cutler en Phil Heath wegen allebei minimaal 160 kilo.
 
Haha pleister doe normaal.

Ronnie woog op Olympia 2004 134 kilo.

Off season redden de meeste dat net;)
 
1,85m versus 1,70 - 1,75m... logisch ook dat hij niet dezelfde opvulling heeft.


160 kg heb ik nog nooit van gehoord on stage btw, of het moest al een Paul dillet zijn die bloated staat :D. 125-135 kg is meer realistisch.
 
1,85m versus 1,70 - 1,75m... logisch ook dat hij niet dezelfde opvulling heeft.


160 kg heb ik nog nooit van gehoord on stage btw, of het moest al een Paul dillet zijn die bloated staat :D. 125-135 kg is meer realistisch.

volgens mij was greg kovacs (volgens geruchten 420 off season) de zwaarste ooit, maar die was natuurlijk nauwelijks esthetisch. wat woog gunter schlierkamp ook alweer ik dacht 330 on stage en won toen van Ronnie coleman. (enige keer dat Ronnie tijdens zijn"O" periode is verslagen)
 
Nou in zijn jaren waren zijn armen 57,5cm en trainde hij met sterkste mannen en die konden hem niet bijhouden !!!. Nekdrukken met 200kg voor 10 reps squaten met 300kg. Ze noemen hem nie voor niets megatron benen meten destijds 85cm dus ;). Ook de pro's waren Zeker onder de indruk nu nog ;)

lol
 
Back
Naar boven