AndroidHealthClinic

Update Robin (het kuiken) Regout

Bezoekers in dit topic

Toen (denk in 1997) dacht ik echt dat dit een nieuwe prof zou kunnen worden en dat hij hele hoge ogen zou kunnen gooien. Helaas nooit echt doorgebroken.

Gelukkig heb je meer verstand van voetbal. :D
 
Nice. Wat is zijn leeftijd?

hij is nu 40. Tijdje geleden nam hij Fitness Boulevard over waar ik toen trainde. Eerste keer dat ik em zag moest ik bijna huilen zo groot, vaak met hem getraind vooral zaterdags hij was/is belachelijk sterk, vertelde altijd in zn toptijd woog ie 158 kg setjes squat 330 en 1 van de weinige mensen die 200 kilo behind the neck press deed. Z'n zoon traint er ook, duidelijk dezelfde genen.
 
hij is nu 40. Tijdje geleden nam hij Fitness Boulevard over waar ik toen trainde. Eerste keer dat ik em zag moest ik bijna huilen zo groot, vaak met hem getraind vooral zaterdags hij was/is belachelijk sterk, vertelde altijd in zn toptijd woog ie 158 kg setjes squat 330 en 1 van de weinige mensen die 200 kilo behind the neck press deed. Z'n zoon traint er ook, duidelijk dezelfde genen.

sorry maar dat zijn wel sterke verhalen hoor...

Wel een beest! Jammer dat hij nooit echt doorgebroken is. Welke reden om geen competities meer te doen??
 
Dat is wat hij mij vertelde, ik geloof t zeker, belachelijke schouders en triceps, wat hij me ook vertelde is dat ie wedstrijden niet zo vond, alleen de voorbereiding leuk, daarnaast is ie nu 40 en heeft heel erg veel last van zn gewrichten (knie helemaal kapot) dus daarom geen wedstrijden lijkt me.
 
nog 2 foto's
30rprug.jpg

24qtzie.jpg


edit ; nog 1
2i8dvt0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is wat hij mij vertelde, ik geloof t zeker, belachelijke schouders en triceps, wat hij me ook vertelde is dat ie wedstrijden niet zo vond, alleen de voorbereiding leuk, daarnaast is ie nu 40 en heeft heel erg veel last van zn gewrichten (knie helemaal kapot) dus daarom geen wedstrijden lijkt me.

Draai al wat langer mee om te weten dat dit verzonnen gewichten zijn. 200kg neckpress (geen neckpushpress) kan zelfs geen enkele strongman.
Maargoed doet er verder niet toe, blijft een beest :D
 
Draai al wat langer mee om te weten dat dit verzonnen gewichten zijn. 200kg neckpress (geen neckpushpress) kan zelfs geen enkele strongman.
Maargoed doet er verder niet toe, blijft een beest :D

Ed Coan staat op video met een seated neck press van 180 kg, twee reps zelfs uit mijn hoofd. Dat was een powerlifter en niet eens de zwaarste, wel de beste. En Gary Taylor had jaren geleden het wereld record neckpress op zijn naam staan met 265kg. Het onderdeel kwam nog voor op de sterkste man van de wereld met meerdere 220kg plus pressers. Overigens wel staand en met een jerk, geen split. Geen idee wat Robin kon drukken, maar er zijn er die het kunnen.
 
Ik kan je vertellen die man is ongelooflijk sterk die trainen een maand en drukte van huis uit al 100kg op de bench.Omvang arm toen 58cm (zelfde als phil heath) benen 85cm.
 
Ed Coan staat op video met een seated neck press van 180 kg, twee reps zelfs uit mijn hoofd. Dat was een powerlifter en niet eens de zwaarste, wel de beste. En Gary Taylor had jaren geleden het wereld record neckpress op zijn naam staan met 265kg. Het onderdeel kwam nog voor op de sterkste man van de wereld met meerdere 220kg plus pressers. Overigens wel staand en met een jerk, geen split. Geen idee wat Robin kon drukken, maar er zijn er die het kunnen.

Ja neckjerk is toch wel iets heeeel anders dan een neckpress ;-)
 
Gezeik over kilo's ook altijd.
Gewoon goed fysiek.
 
zoals er heel vaak word gelogen over de hoeveelheid van aas die genomen word ,word er natuurlijk ook heel vaak overdreven in de kg's die men pakt...that's bodybuilding :D
200kg lijkt me ook sterk...maar buiten dat wel een zeer nette fysiek
 
Trainde eind jaren negentig ook by physical in Lelystad waar Roelly later ook begon. Hij trainde daar meestal alleen en ik zag hem dan 170 kg losse stang neckpressen, dus met een spotter kan er zeker wat bij. Side raises pakte hij ook super zwaar. Ik kan me zijn schouder trainingen goed herinneren. Hij begon met neckpress met stang daarna zittend schouder raises gevolgd door staand one arm cable raise en dan bent over one arm cable raises om te eindigen met bend over zittend dumbbell raises.
 
Goed fysiek man!
 
ook ik heb veel met deze man mogen trainen en deze gewichten zijn niet verzonnen!
 
Hij is nog steeds in de ochtend bij Kneet's aan het trainen en zoals ik gezien heb nog steeds huge
 
ja zag hem zaterdag nog hij is idd nog ziek buf maar ze leeftijd gaat wel tegenwerken nu merk je.
 
Ja ik moet zeggen dat zie je wel maja vergeet niet armen van 58,5cm heeft phill heath ook hij ook dat vind ik dan wel mooi hij is net zo lang als mij en dus ook echt mijn streef fysiek.
 
hoe oud is hij hier dan op de foto's ?
 
Back
Naar boven