- Waardering
- 5
Toen (denk in 1997) dacht ik echt dat dit een nieuwe prof zou kunnen worden en dat hij hele hoge ogen zou kunnen gooien. Helaas nooit echt doorgebroken.
Gelukkig heb je meer verstand van voetbal.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen (denk in 1997) dacht ik echt dat dit een nieuwe prof zou kunnen worden en dat hij hele hoge ogen zou kunnen gooien. Helaas nooit echt doorgebroken.

hij is nu 40. Tijdje geleden nam hij Fitness Boulevard over waar ik toen trainde. Eerste keer dat ik em zag moest ik bijna huilen zo groot, vaak met hem getraind vooral zaterdags hij was/is belachelijk sterk, vertelde altijd in zn toptijd woog ie 158 kg setjes squat 330 en 1 van de weinige mensen die 200 kilo behind the neck press deed. Z'n zoon traint er ook, duidelijk dezelfde genen.
Dat is wat hij mij vertelde, ik geloof t zeker, belachelijke schouders en triceps, wat hij me ook vertelde is dat ie wedstrijden niet zo vond, alleen de voorbereiding leuk, daarnaast is ie nu 40 en heeft heel erg veel last van zn gewrichten (knie helemaal kapot) dus daarom geen wedstrijden lijkt me.

Draai al wat langer mee om te weten dat dit verzonnen gewichten zijn. 200kg neckpress (geen neckpushpress) kan zelfs geen enkele strongman.
Maargoed doet er verder niet toe, blijft een beest![]()
Ed Coan staat op video met een seated neck press van 180 kg, twee reps zelfs uit mijn hoofd. Dat was een powerlifter en niet eens de zwaarste, wel de beste. En Gary Taylor had jaren geleden het wereld record neckpress op zijn naam staan met 265kg. Het onderdeel kwam nog voor op de sterkste man van de wereld met meerdere 220kg plus pressers. Overigens wel staand en met een jerk, geen split. Geen idee wat Robin kon drukken, maar er zijn er die het kunnen.