MuscleMeat

Upgrade voltooid!

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Alles is goed verlopen, als er vragen zijn mbt de nieuwe style kan je die hier stellen. :)

****EDIT 1: Voor de mensen met een hoge resolutie of als je gewoon een bredere verdeling wil: kies "Liquid" versie van de style "grey" of "wit" links onderaan het board :)
 
Waaah!!! Het leeft weer..
Ziet er mooi, overzichtelijk uit zo..
Hopen dat ook de inlog problemen verholpen zijn..
Goed werk dbb crew :thumbup:
 
Amai dat ziet er hier knap uit. Hoedje af ;)
 
Yep mooie layout en mooi dat die login bug eindelijk weg is :thumbs:
 
Waardeloos vergeleken met het oude forum of het moet even wennen zijn
 
He admin, alles is hier ontzettend smal, neemt misschien de helft van mijn scherm in.
(resolutie 1280*960). Kan dit niet breder?
En de avatars zijn nu ook huge vergeleken bij eerst.
 
het is wel ff wennen, maar denk wel dat ik het leuk ga vinden.
hehe wat je ook probeert T je krijgt me echt niet weg!!

wel een grote leegt rechts van de avatars, gebeurt daar nog iets mee?
 
Waarom de default style? Vindt het niet echt fantastisch maar is beter dan de oude style met de bugs erbij.
 
Red devil zei:
1. He admin, alles is hier ontzettend smal, neemt misschien de helft van mijn scherm in.
(resolutie 1280*960). Kan dit niet breder?
En de avatars zijn nu ook huge vergeleken bij eerst.
1. Ja maakt het overzichtelijker niet? Maar ik zal anders later nog een extra style toevoegen voor een "expanded" versie.

2. Aan de avatars heb ik niets veranderd?
 
Ik vind het nu nogal irritant dat de kopjes van de posts groter zijn dan de posts zelf, met die avatars op die plaats bedoel ik. Leest echt moeilijk..... En inderdaad ik vind het ook smal... maar ja ik heb dan ook wel een resolutie van 1600x1200 iets wat niet iedereen heeft dus misschien valt het bij de meeste wel mee....
 
Ik denk dat de avatars gewoon groter lijken omdat de rest is ingekrompen :)
 
Ik vond de oude er beter uit zien met de avatars aan de zijkant! Kan aan mij liggen maar ik vind dit zo wat lastiger de posts achter elkaar te lezen vooral bij degenen die een grote sig hebben.. :mad:
 
Hee Kay zei:
Waarom de default style? Vindt het niet echt fantastisch maar is beter dan de oude style met de bugs erbij.
Omdat er geen images zijn voor andere kleuren. De style is trouwens wel leuk imo. Je zal wel even moeten wennen :)
 
MmS zei:
Ik vond de oude er beter uit zien met de avatars aan de zijkant! Kan aan mij liggen maar ik vind dit zo wat lastiger de posts achter elkaar te lezen vooral bij degenen die een grote sig hebben.. :mad:
Soms moet je eens durven veranderen. Ik stond er ook sceptisch tegenover maar nu vind ik het juist mooier/overzichtelijker :) (Sigs staan trouwens waar ze altijd hebben gestaan).
 
Het ziet er goed gelikt uit :thumb:

(alleen zijn alle smileys nu ook blauw :D)
 
Ziet er netjes uit Admin :thumbs:

Het is wel even wennen...
Ik vind nog wel dat het board een beetje traag is..


complimenten
 
FreDSKI zei:
Ziet er netjes uit Admin :thumbs:

Het is wel even wennen...
Ik vind nog wel dat het board een beetje traag is..


complimenten

Idem :thumbs:
 
Juriaan zei:
Waardeloos vergeleken met het oude forum of het moet even wennen zijn
Beetje overdreven die opmerking vind ik. Je kan het ook anders formuleren niet? Maar is idd wennen ja :)
 
ziet er wel goed uit vind ik
 
Back
Naar boven