XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Burn the fat feed the muscle, zoveel over gehoord hier :flexbiceps:
 
Joh - je had je moeten inschrijven voor de Summer Challenge.
 
Wat voor challenge?
BFFM organiseert jaarlijks een Summer Challenge - je kunt een trip naar Jamaica winnen, :) Het is twee weken geleden begonnen, ik doe mee.
 
BFFM organiseert jaarlijks een Summer Challenge - je kunt een trip naar Jamaica winnen, :) Het is twee weken geleden begonnen, ik doe mee.

Ohh leuk! Heel veel succes!
 
Vandaag upperbody strenght/muscle

Bor
4x6x 40kg

Lat pulldown chin up versie
4x9x 73kg

Bb benchpress
4x7x 32kg

Incline db bench press
3x11x 10kg

Db side lateral raise
3x8x 6kg

Seated shoulder press
3x6x 26kg

Superset
Skull crusher 3x12x 7,5kg
Ez curl. 3x12x 13,5kg

30 minuten cardio, 10 minuten op de arc trainer en 20 minuten op de fiets.

1459 kcals. 117 carbs 127 eiwit 49 vet
 
Succes!
 
Wat is de chin up versie van een lat pull-down?
 
Vandaag lower body muscle/strenght :

Bb squat
4x7x 40kg

Db split squat
3x8x 10kg

Bb deadlift
10x 35kg 2x10x 45kg

Lying leg curls
3x8x 23kg

Seated calf raises
3x15x 30kg

Reverse crunch
3x15

Crunch
3x15

Plank
3x30sec

10 minuten stairmaster, gaat al stukken beter dan voorheen. Qua eten vind ik het wel lastig, ben bang om te weinig te eten en ook om te veel te eten. Het is nooit goed eigenlijk.
 
Heb je je voeding berekend? Dan kan er toch niet veel mis gaan wanneer je je daar aan houdt.
 
Heb je je voeding berekend? Dan kan er toch niet veel mis gaan wanneer je je daar aan houdt.

Ik ga er vanuit dat mijn stofwisseling nu 200kcals langzamer is dan eerst. Dan zou mijn onderhoud nu 1600 zijn, zat eerst op 1200/1300 kcals, maar dan blijft er straks weinig over om nog te zakken en als het niet klopt van die 200kcals gaan m’n gains weg. Nu zit ik op 1400/1500 kcals maar voelt weer als te veel. Psychisch haha.
 
Kijk het een week aan, dan zie je wel of je minder/meer kunt eten.
 
Kijk het een week aan, dan zie je wel of je minder/meer kunt eten.

Ik zat eerst erg laag, mijn gedachte was dat het dan fysiologisch onmogelijk was om kilo s bij te komen na het stoppen met roken. Ben ik best heel bang voor, ik hoor verhalen over tientallen kilo’s. Ik kijk het inderdaad een weekje aan, ik doe wel wat cardio erbij om de algehele fitheid te verhogen en hopelijk toch nog iets te verbranden.
 
In!
 
Is dat snel? Of juist langzaam? Heb echt geen idee. Ik ging voor mijn gevoel wel lekker op m’n pwo en cardio burner.
Ja dat is heel hard en alleen weggelegd voor vrouwen die serieus op een behoorlijk niveau aan wielrennen doen. Of was dit indoor en reed je 'virtueel' 40 per uur?
 
Ja dat is heel hard en alleen weggelegd voor vrouwen die serieus op een behoorlijk niveau aan wielrennen doen.

Ik zie het euvel al, in ongeveer 30 minuten. Even teruggekeken en 36min over gedaan. Dan valt het weer mee toch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven