AndroidHealthClinic

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes
 
Succes, ik ga je volgen.
 
Ik zat eerst erg laag, mijn gedachte was dat het dan fysiologisch onmogelijk was om kilo s bij te komen na het stoppen met roken. Ben ik best heel bang voor, ik hoor verhalen over tientallen kilo’s. Ik kijk het inderdaad een weekje aan, ik doe wel wat cardio erbij om de algehele fitheid te verhogen en hopelijk toch nog iets te verbranden.

Dat heeft er natuurlijk mee te maken dat je meer eetlust krijgt en vervanging gaat zoeken voor een sigaret. Zolang jij je aan je kcals houdt ga je echt niet aankomen wanneer je stopt met roken.
 
Dat heeft er natuurlijk mee te maken dat je meer eetlust krijgt en vervanging gaat zoeken voor een sigaret. Zolang jij je aan je kcals houdt ga je echt niet aankomen wanneer je stopt met roken.[/QUOTE

Is ook zo, rationeel weet ik dat. Rare kronkels heb ik..
 
Al een goed begin fysiek:). in!
 
Vandaag upper body muscle

Bor
3x8x 40kg
15x 30kg

Lat pulldown
8x 43kg
2x8x 50kg

Bb bench press
3x12x 30kg

Incline db flyes
3x10x 6kg

Superset:
Seated db press. Delt raise
2x10x 11kg. 3x8x 4kg
8x 12kg woop woop

Superset
Tricep pushdown rope. Incline db curl
3x10x 23kg. 3x8x 8kg

Even plaatsgenomen op de hiit-fiets, 3,5 minuut volgehouden en toen stond m’n keel in de fik. Vorige keer hield ik het maar 20sec vol, dus er is vooruitgang.
 
Is dat snel? Of juist langzaam? Heb echt geen idee. Ik ging voor mijn gevoel wel lekker op m’n pwo en cardio burner.
Professionele wegwielrenners rijden tijdens wedstrijden gemiddeld tegen einde van de 40km/h (bv rond 46 à 48km/h). Jouw prestatie is dus erg netjes. Zelfs al rijd je iets trager dan dat je eerst dacht, ben je alsnog erg snel.
Petje af dus. :o
 
Mooi startfysiek al :clap:
Ik volg ook, good luck :thumb:
 
Net nog een dwangrondje gym gedaan, teveel gevreten. Zo stom, ik was al lekker aan het cutten, maar zodra er druk op komt dan komen de kronkels en dwangmatig gedoe. Baal er echt van.

Cable pull through
4x8x 41kg

Bb hiptrust
4x8x 55kg

One Leg press glutes variant
4x10x 46kg

Leg press
4x8x 118kg

One leg cable kickback
4x10x 18kg

Cable Outer thigh
20x 14kg
 
Niet teveel over druk maken en de draad weer oppakken!
 
Haha, it's all in the mind honey :roflol:

Misschien wel het zwaarste aspect van die hele köt sport.... het mentale :coffee:

Gewoon weer oppakken en move on. :thumb:
 
Het is zeker all in the mind. Het lastige is dat wanneer je eenmaal toegeeft aan een hongermoment en dan per ongeluk wat eet je dit gemakkelijk vaker zult doen. Althans dat is mijn eigen ervaring. Dus stay strong en probeer je schema aan te houden :D
 
Vandaag rustdag. Ik heb wel even nagedacht waardoor ik mijn dieet niet meer goed volhield. Ik had eerst de juiste dropformule gevonden, ik werd droger en de honger was te doen. Wat deed ik toen anders? Intermittent fasting, ik trainde nuchter en meteen daarna nam ik mijn grootste maaltijd om 13 uur, daarna kleine maaltijden en om 20u mijn laatste maaltijd bak kwark en om half 11 ogen dicht. Toen las ik dat boek bffm en begon ik te eten om half 9 in de ochtend, dan trainen en grote maaltijd en om 15u waren m’n kcals op, behalve m’n bak kwark. Niet gek dat ik gek werd van de honger wel?

Nieuwe plan van aanpak. Op rustdagen op onderhoud 1650 en op trainingsdagen 1650 plus sporttoeslag 150 is 1800 en met cardio conditie bouwen en vet droppen. Gaat wel langzaam dan. Train 4 dagen kt+ cardio en dan nog 2 dagen extra cardio.

Of verder gaan zoals voorheen, if 1300/1400 en 4 dagen kt+cardio.

Ik ga me nog even bedenken wat het beste is.
 
Je kunt ook kleiner maaltijden nemen en het zo verder vespreiden over de dag. Het gaat uiteindelijk allemaal over een kcal tekort creëren en het maakt in principe niet veel uit of je binnen een window van 8 uur eet of gewoon van de ochtend t/m de avond. Ik sta in de ochtend altijd op met een knorrende maag dus fasted trainen zou voor mij echt geen optie zijn. Maar als het voor jou prima werkt moet je dat gewoon zo aanhouden. 1300/1400 kcal is wel behoorlijk laag. Ik weet niet hoe je dag verder uitziet.
 
Tijdens de cut probeer ik altijd zo autistisch mogelijk mijn dagelijkse macro's te halen.
Dan bedoel ik niet door altijd hetzelfde te eten, maar aan het einde van de dag min-of-meer mijn macro's gehaald te hebben en ook in kleinere porties, verdeeld over de dag.
Ik maak dus geen onderscheid tussen een trainings- of rustdag, simpelweg omdat dit het makkelijkst rekenen is.

+1 eens met Wovano, 1300/1400 kcal is wel weinig, tenzij je de gehele dag op een stoel zit.
 
Je kunt ook kleiner maaltijden nemen en het zo verder vespreiden over de dag. Het gaat uiteindelijk allemaal over een kcal tekort creëren en het maakt in principe niet veel uit of je binnen een window van 8 uur eet of gewoon van de ochtend t/m de avond. Ik sta in de ochtend altijd op met een knorrende maag dus fasted trainen zou voor mij echt geen optie zijn. Maar als het voor jou prima werkt moet je dat gewoon zo aanhouden. 1300/1400 kcal is wel behoorlijk laag. Ik weet niet hoe je dag verder uitziet.

Dat maakt ook niet uit hoe lang je erover doet, alleen 1300 verdelen over 5 maaltijden en daar de hele dag over doen dan ga ik dood. Als ik het verdeel over 3 in die 8 uur gaat het wel. Ik heb geen intensief werk en als ik thuis ben lig ik in bed series te kijken naast wat huishoudelijke taken die ik dan doe. Ben eigenlijk alleen actief in de sportschool, verder een lamme tak.
 
Dat maakt ook niet uit hoe lang je erover doet, alleen 1300 verdelen over 5 maaltijden en daar de hele dag over doen dan ga ik dood. Als ik het verdeel over 3 in die 8 uur gaat het wel. Ik heb geen intensief werk en als ik thuis ben lig ik in bed series te kijken naast wat huishoudelijke taken die ik dan doe. Ben eigenlijk alleen actief in de sportschool, verder een lamme tak.
Je bent in elk geval wel eerlijk :roflol: dan zou ik inderdaad IF doen.
 
Tijdens de cut probeer ik altijd zo autistisch mogelijk mijn dagelijkse macro's te halen.
Dan bedoel ik niet door altijd hetzelfde te eten, maar aan het einde van de dag min-of-meer mijn macro's gehaald te hebben en ook in kleinere porties, verdeeld over de dag.
Ik maak dus geen onderscheid tussen een trainings- of rustdag, simpelweg omdat dit het makkelijkst rekenen is.

+1 eens met Wovano, 1300/1400 kcal is wel weinig, tenzij je de gehele dag op een stoel zit.

Ik haal ook mijn macro s, ben ik ook wel strict in haha. Ook klopt het best per maaltijd. Alle dagen hetzelfde is zeker makkelijker. Stoel en in bed :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven