XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie zijn duidelijk al helemaal gek op elkaar!
Fijn dat jullie een leuke tijd gehad hebben samen, dat er snel een vervolg mag komen en jullie iets moois kunnen opbouwen :heart:

@Bert sjansjaard, prachtige vrouw op date gehad :1e:
En ik denk daarbij als er straks echt iets bloeit dat zij ook een topper aan de haak heeft hangen (de ultieme utopie, een bodybuilder met een hoge intelligentie en normale prioriteiten. ((((En wss een dikke bankrekening door zijn hoge functie en werklust)))) ;)
Go @pat82

• Like
Waarderingen: BB_
Zou top zijn als er iets moois bloeit tussen @Bert en @pat82 . In het slechtste geval houden jullie er een fijne vriendschap (en trainingspartner) aan over. Dus niks te verliezen eigenlijk :o

• Topic Starter Topic Starter
@Bert sjansjaard, prachtige vrouw op date gehad :1e:
En ik denk daarbij als er straks echt iets bloeit dat zij ook een topper aan de haak heeft hangen (de ultieme utopie, een bodybuilder met een hoge intelligentie en normale prioriteiten. ((((En wss een dikke bankrekening door zijn hoge functie en werklust)))) ;)
Go @pat82

Lief! Ik ben er al van overtuigd dat hij een topper is, van binnen en van buiten. Ik snap werkelijk waar niet dat hij zo lang in het wild heeft kunnen rondlopen zonder gevangen te worden.

Lief! Ik ben er al van overtuigd dat hij een topper is, van binnen en van buiten. Ik snap werkelijk waar niet dat hij zo lang in het wild heeft kunnen rondlopen zonder gevangen te worden.
Ik ben te veel een onzekere kluizenaar en einzelgänger (geweest) en heb gewoon gewacht op de ware. De ware heb ik gisteren ontmoet. :heart:

wanneer is de tweede date, neem aan dat de een voor de ander gaat koken?

• Like
Tweede date? Je gaat er vanuit dat Bert terug naar huis / de kazerne is gegaan.

• Like
Ik ben te veel een onzekere kluizenaar en einzelgänger (geweest) en heb gewoon gewacht op de ware. De ware heb ik gisteren ontmoet. :heart:

Je hebt de smaak goed te pakken zie ik. Je moet er ook rekening mee houden dat liefde heel pijnlijk kan zijn.

Na de eerste date al zeggen dat iemand de ware is hmm. Dan kom je imo wel heel wanhopig over. Benieuwd wat pat hier van vindt, lijkt me een vrouw met wat meer ervaring.

• Like
Ik heb de hele soap niet gevolgd maar dacht legit dat het een grap was:roflol:

Fijn voor jullie!

Je hebt de smaak goed te pakken zie ik. Je moet er ook rekening mee houden dat liefde heel pijnlijk kan zijn.

:| Je hebt letterlijk 1 date gehad, pak je rust maat.

Haha, niet zo serieus joh mensen. :P We gaan zien hoe het loopt, maar het eerste gevoel spreekt m.i. meestal wel boekdelen. Als ik zo wanhopig was, had ik wel vaker gaan daten of op zoek gegaan. Mijn leventje was niet per se verkeerd. :) Nu trainen bij Fox.

Bedankt voor de reacties. Ik zie dat mijn reactie beetje verkeerd over komt, aan mijzelf te wijten hoor. Het klikte gewoon erg goed en er komt een tweede date. Een gedeelde passie in de sport en alles daaromheen is er sowieso, dus een vriendschappelijke band op zijn minst :)

Super leuk! Is er eigenlijk al een DBB-baby?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven