XXL Nutrition

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik @pat82 zag dacht ik wel even dat ze zwanger was. :windup:

osh.gif

plottwist , Bert is een womanizer die zich voordoet als maagd

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rustdag, heb gisteren best weinig gegeten
Ik ben te veel een onzekere kluizenaar en einzelgänger (geweest) en heb gewoon gewacht op de ware. De ware heb ik gisteren ontmoet. :heart:

Ah zo lief! Maar ik moet je wel wat vertellen, ik ben idd zwanger dat had je goed gezien.:trollface:

Jullie lijken wel een beetje voorbestemd voor elkaar hoor. DBB'ers, taalnazi's, kunnen een beetje trollen, en jullie lijken het tegelijkertijd wel serieus maar niet te serieus te nemen.
En dat @Bert dacht dat je zwanger was, hij zag gewoon zijn plannen voor als jullie samen zijn:p

Hoewel ik niet erg actief ben op dit forum, lees ik wel een aantal logjes mee, waaronder dit en dat van @Bert. Mooi om te lezen dat jullie een fantastische eerste date hebben gehad. Dat er nog maar heel wat afspraakjes mogen volgen. Het is jullie gegund! Leve de liefde (voor sport, voor taal en met name voor elkaar)!

Hoewel ik niet erg actief ben op dit forum, lees ik wel een aantal logjes mee, waaronder dit en dat van @Bert. Mooi om te lezen dat jullie een fantastische eerste date hebben gehad. Dat er nog maar heel wat afspraakjes mogen volgen. Het is jullie gegund! Leve de liefde (voor sport, voor taal en met name voor elkaar)!

Als jij ook opzoek bent kan ik je wel koppelen hoor.;)

Als jij ook opzoek bent kan ik je wel koppelen hoor.;)
@Bert heeft genoeg liefde voor twee :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven