ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Wat is er mis met GTST?Dacht dat dit een bodybuilding forum was en geen GTST![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er mis met GTST?Dacht dat dit een bodybuilding forum was en geen GTST![]()
Benieuwd wat pat hier van vindt, lijkt me een vrouw met wat meer ervaring.

Toen ik @pat82 zag dacht ik wel even dat ze zwanger was.![]()
Hij had ze toekomstbril nog op?

Bert is op liefdesgebied nog een puppy en zal door de liefde nog vaak gebeten worden ,niets mis mee , liefde heelt alle wonden
Ik ben te veel een onzekere kluizenaar en einzelgänger (geweest) en heb gewoon gewacht op de ware. De ware heb ik gisteren ontmoet.![]()

Hoewel ik niet erg actief ben op dit forum, lees ik wel een aantal logjes mee, waaronder dit en dat van @Bert. Mooi om te lezen dat jullie een fantastische eerste date hebben gehad. Dat er nog maar heel wat afspraakjes mogen volgen. Het is jullie gegund! Leve de liefde (voor sport, voor taal en met name voor elkaar)!

Hoewel ik niet erg actief ben op dit forum, lees ik wel een aantal logjes mee, waaronder dit en dat van @Bert. Mooi om te lezen dat jullie een fantastische eerste date hebben gehad. Dat er nog maar heel wat afspraakjes mogen volgen. Het is jullie gegund! Leve de liefde (voor sport, voor taal en met name voor elkaar)!
@Bert heeft genoeg liefde voor tweeAls jij ook opzoek bent kan ik je wel koppelen hoor.![]()