Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon doenIk mag niet meer zeggen dat ik Bert lief,leuk, aantrekkelijk, slim en lekker gespierd vind, omdat dit een serieus bodybuildforum is en mensen worden snel misselijk hier. Mijn buik is gewoon zo dik dat ik zwanger lijk. De baby is mijn allerliefste poes.
Bert voed de baby.

Is poes weer ok?Ik mag niet meer zeggen dat ik Bert lief,leuk, aantrekkelijk, slim en lekker gespierd vind, omdat dit een serieus bodybuildforum is en mensen worden snel misselijk hier. Mijn buik is gewoon zo dik dat ik zwanger lijk. De baby is mijn allerliefste poes.
*voedt
Volgende keer typ ik gewoon Bert stopt zijn lul in de baby.
Als je het werkwoord vervangt voor smurf dan kijk je daarna wat goed klinkt, zo kom je erachter of het +t is.Volgende keer typ ik gewoon Bert stopt zijn lul in de baby.
Volgende keer typ ik gewoon Bert stopt zijn lul in de baby.
Ik zal @dreamy1 wel om tips vragen.Dan moet je toch wat meer als test en mast gaan gebruiken hoor ;p
Wat een volume, knap hoor!Niet normaal wat een warmte, pwo helpt ook niet echt mee.. Beetje wisselvallige training neergezet, ik merkte goed dat ik afgelopen dagen weinig heb gegeten en had een stukje glas in m’n voet.
Glute activatie
Bb hiptrust
10x65. 4x10x 85kg
Leg press
15x 127kg. 4x15x 136kg
Back extension
4x12x 12,5kg
Outer thigh
20x 71kg
Inner thigh
4x8x 50kg
Lat pulldown kleine greep
4x10x 82kg
Straight arm lat pulldown
4x10x 32kg
Arnold db press
10x 11kg. 3x4x 12kg woop woop
Upright cable row
4x12x 36kg
Side raise ss
4x12x 5kg
Bicep curl iso ss
4x8x 6kg
Reverse grip tricep pushdown
5x12x 27kg
One leg extension
4x10x 23kg
Lying leg curl
4x12x 23kg
Buik en cardio lukte niet meer.
O... en dit zeg ik niet omdat ik je leuk vind, want dat mag niet hier.Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet.
Hey hey, niet zo he. Het is dat jij mij had getagd en je hiervoor dankbaar ben, maar Pat heeft geen buikje!En ze had gehoopt dat het beginnende buikje nog niet zichtbaar was.

Je bent helemaal niet dik schatIk mag niet meer zeggen dat ik Bert lief,leuk, aantrekkelijk, slim en lekker gespierd vind, omdat dit een serieus bodybuildforum is en mensen worden snel misselijk hier. Mijn buik is gewoon zo dik dat ik zwanger lijk. De baby is mijn allerliefste poes.
. De baby is zeker lief. 
Ik mag hier helaas niets van zeggen van @wovano & @Vindicta .
Dank u!

Volgende keer zorg ik ervoor dat jij hiertoe nooit meer in staat bent.Volgende keer typ ik gewoon Bert stopt zijn lul in de baby.

Goed zo!Als je het werkwoord vervangt voor smurf dan kijk je daarna wat goed klinkt, zo kom je erachter of het +t is.
VB; Bert smurft de baby of Bert smurf de baby. Bert smurft de baby klinkt beter dus het is +t
Teach me.En voor de verleden en voltooide tijd gewoon 'XTC-coffeeshop' hanteren.
Don't let the light skin fool you , i'll f**k you up .Ik zal @dreamy1 wel om tips vragen.
Wat een volume, knap hoor!O... en dit zeg ik niet omdat ik je leuk vind, want dat mag niet hier.
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet.
Hey hey, niet zo he. Het is dat jij mij had getagd en je hiervoor dankbaar ben, maar Pat heeft geen buikje!
Je bent helemaal niet dik schat. De baby is zeker lief.
Dank u!
Volgende keer zorg ik ervoor dat jij hiertoe nooit meer in staat bent.
Goed zo!
En voor de verleden en voltooide tijd gewoon 'XTC-coffeeshop' hanteren.

XTC en een coffeeshop? ik ben in! qua taalkundigheid weet ik alleen niet wat je er mee bedoelt.En voor de verleden en voltooide tijd gewoon 'XTC-coffeeshop' hanteren.
Ow, en de enige met een dikke buik hier ben IK!
(Powerlifters en Strong Men niet meegerekend natuurlijk.)
Als de laatste letter van de werkwoorstam (het hele werkwoord / infinitief min '-en' of eventueel een medeklinker en '-en') eindigt op een letter die voorkomt in 'XTC-coffeeshop' (m.u.v. de klinkers), is de verleden en voltooide tijd met een 't'; anders met een 'd'.
Op school leerden ze je waarschijnlijk ''t kofschip' of ''t fokschaap', maar aangezien de 'x' daarin ontbreekt, vind ik 'XTC-coffeeshop' beter op zijn plaats. Daarnaast weten kinderen echt niet meer wat een kofschip is. XTC en coffeeshop zijn de meesten mee opgegroeid.XTC en een coffeeshop? ik ben in! qua taalkundigheid weet ik alleen niet wat je er mee bedoelt.
Wat voor tip?Ik zal @dreamy1 wel om tips vragen.
Wat een volume, knap hoor!O... en dit zeg ik niet omdat ik je leuk vind, want dat mag niet hier.
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet.
Hey hey, niet zo he. Het is dat jij mij had getagd en je hiervoor dankbaar ben, maar Pat heeft geen buikje!
Je bent helemaal niet dik schat. De baby is zeker lief.
Dank u!
Volgende keer zorg ik ervoor dat jij hiertoe nooit meer in staat bent.
Goed zo!
En voor de verleden en voltooide tijd gewoon 'XTC-coffeeshop' hanteren.