Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Noem jij je poes baby?

Ik mag niet meer zeggen dat ik Bert lief,leuk, aantrekkelijk, slim en lekker gespierd vind, omdat dit een serieus bodybuildforum is en mensen worden snel misselijk hier. Mijn buik is gewoon zo dik dat ik zwanger lijk. De baby is mijn allerliefste poes.
Gewoon doen :thumbup:, laat ons lekker mee cringen.

Ik mag niet meer zeggen dat ik Bert lief,leuk, aantrekkelijk, slim en lekker gespierd vind, omdat dit een serieus bodybuildforum is en mensen worden snel misselijk hier. Mijn buik is gewoon zo dik dat ik zwanger lijk. De baby is mijn allerliefste poes.
Is poes weer ok?

Sterke lat pulldown zeg! :eek:

Dan moet je toch wat meer als test en mast gaan gebruiken hoor ;p
Ik zal @dreamy1 wel om tips vragen.
Niet normaal wat een warmte, pwo helpt ook niet echt mee.. Beetje wisselvallige training neergezet, ik merkte goed dat ik afgelopen dagen weinig heb gegeten en had een stukje glas in m’n voet.

Glute activatie

Bb hiptrust
10x65. 4x10x 85kg

Leg press
15x 127kg. 4x15x 136kg

Back extension
4x12x 12,5kg

Outer thigh
20x 71kg

Inner thigh
4x8x 50kg

Lat pulldown kleine greep
4x10x 82kg

Straight arm lat pulldown
4x10x 32kg

Arnold db press
10x 11kg. 3x4x 12kg woop woop

Upright cable row
4x12x 36kg

Side raise ss
4x12x 5kg

Bicep curl iso ss
4x8x 6kg

Reverse grip tricep pushdown
5x12x 27kg

One leg extension
4x10x 23kg

Lying leg curl
4x12x 23kg

Buik en cardio lukte niet meer.
Wat een volume, knap hoor! :) O... en dit zeg ik niet omdat ik je leuk vind, want dat mag niet hier.
Als de beginnende romance tussen @Bert en @pat82 echt waar is en geen troll , dan kan ik voor beide veel respect opbrengen. Begrijp dat @pat82 zwanger is , voor beide een ingrijpende stap als dit slaagt.

Maar gezien het hoge troll gehalte op dit forum zou dit ook wel een ultieme grap kunnen zijn
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet.
En ze had gehoopt dat het beginnende buikje nog niet zichtbaar was.
Hey hey, niet zo he. Het is dat jij mij had getagd en je hiervoor dankbaar ben, maar Pat heeft geen buikje! :mad:
Je bent helemaal niet dik schat :kiss:. De baby is zeker lief. :)
Ik mag hier helaas niets van zeggen van @wovano & @Vindicta .
Dank u! :)
Volgende keer typ ik gewoon Bert stopt zijn lul in de baby.
Volgende keer zorg ik ervoor dat jij hiertoe nooit meer in staat bent. :hamer:
Als je het werkwoord vervangt voor smurf dan kijk je daarna wat goed klinkt, zo kom je erachter of het +t is.

VB; Bert smurft de baby of Bert smurf de baby. Bert smurft de baby klinkt beter dus het is +t
Goed zo!
En voor de verleden en voltooide tijd gewoon 'XTC-coffeeshop' hanteren.

Ow, en de enige met een dikke buik hier ben IK!
(Powerlifters en Strong Men niet meegerekend natuurlijk.)

Wat een volume, knap hoor! :) O... en dit zeg ik niet omdat ik je leuk vind, want dat mag niet hier.

Hey hey, niet zo he. Het is dat jij mij had getagd en je hiervoor dankbaar ben, maar Pat heeft geen buikje! :mad:

Goed zo!
Don't let the light skin fool you , i'll f**k you up .
Zolang jij maar niet gaat trappen met die dikke benen van jou. :p

• Topic Starter Topic Starter
Als de laatste letter van de werkwoorstam (het hele werkwoord / infinitief min '-en' of eventueel een medeklinker en '-en') eindigt op een letter die voorkomt in 'XTC-coffeeshop' (m.u.v. de klinkers), is de verleden en voltooide tijd met een 't'; anders met een 'd'.
Voorbeeld: 'blussen' --> stam 'blus' --> ik bluste en ik heb geblust. ('T' komt voor in 'XTC-coffeeshop'.)
Voorbeeld: 'branden' --> stam 'brand' --> na de leg extension brandde mijn quads als de hel. ('D' komt niet voor in 'XTC-coffeeshop'.)
Uitgezonderd: sterke werkwoorden (uiteraard).

XTC en een coffeeshop? ik ben in! qua taalkundigheid weet ik alleen niet wat je er mee bedoelt.
Op school leerden ze je waarschijnlijk ''t kofschip' of ''t fokschaap', maar aangezien de 'x' daarin ontbreekt, vind ik 'XTC-coffeeshop' beter op zijn plaats. Daarnaast weten kinderen echt niet meer wat een kofschip is. XTC en coffeeshop zijn de meesten mee opgegroeid.

Goed zo!
Wat voor tip?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven