MuscleMeat

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Katten weten op zich zelf wel goed te bepalen wat ze willen en nodig hebben.. wellicht gaat ze naar zolder omdat ze het zo warm heeft en irritant vindt dat je haar continu eten aanbied e.d. terwijl ze helemaal geen trek heeft. Klinkt een beetje lullig, maar zo bedoel ik het niet.

Onze katten zijn in de warmte ook niet happig op onze aandacht en zoeken ook hun eigen weg. Spits, oud baasje (nouja valt mee) van 12 die gaat op de eerste verdieping vlak achter het raam in de volle zon liggen braden.. Dan denk ik ook, doe normaal! Die komt er dan ook helemaal uitgemergeld en uitgedroogd vandaan (met zo'n oude mannen zonder gebit bekje)..

Je kunt er altijd nog voor kiezen een koude fles (frisdrank uit de koelkast) neer te leggen met een handdoek oid, of iets uit de diepvries, zodat als ze dat zou willen er tegen aan kan gaan liggen voor verkoeling. Of de toegang naar zolder ontzeggen komende tijd, als je daar deur dicht kan doen ofzo.

Katten kunnen echter over het algemeen door niets uit te voeren en gewoon te chillen de warmte goed uithouden.

Zolang ze dagelijks wat te eten binnen krijgt zal leververvetting niet al te gauw optreden, daarvoor moet ze toch al enkele dagen helemaal niet eten, al weet ik niet hoe dat zit met een kat die suiker heeft..

Anyways, goed dat je er zo goed voor zorgt!

Ze heeft het nog eens gehad en toen was ze bijna dood, aan het infuus en opgenomen. Ik raak nu snel in paniek. M’n baby. Ze heeft een grote koelmat, maar ligt ze nooit op. Ze zijn echt eigenwijs. Ze moet wel wat binnenkrijgen van carbs om de insuline op te vangen, dan maar snoepjes. Gekke Spits! Zal wel loslopen, even in de gaten houden en anders de dokter even laten komen. Thx!

Dat las ik de eerste keer dus ook. :roflol:
Jij maakt deel uit van mijn goedezinstack:)
Even zoeken naar een emoticon voor braken ....
:kots:ah... deze .... :p
Hier wordt niet gebraakt. :kiss:

Mijn stack bestaat uit:
400 mg Test E 10 weken
200 mg Mast E 10 weken
60 kg @pat82 TRT :)

Bb bench press
2x3x 46kg meer halve reps dus verlaagd
3x5x 40kg

Incl db press
4x10x 12kg

Bor
10x 20kg
4x3x 56kg

Pull down kleine greep
4x8x 82kg

Chin up
4x1

Ohp
10x 20kg
4x5x 36kg

Front db raise
4x8x 7kg

2arm db raise
2x20x 4kg

Face pull
4x12x 41kg

Ez curl
8x 23,5kg
7x 23,5kg
3x10x 19,5kg

Tricep pushdown cable
10x 32kg
4x12x 27kg

Geen cardio gedaan, snel naar huis gegaan, want katje is niet lekker.
Lekkere training schatje! :)
Hue hue.. @Bert zijn chick doet ze inderdaad zwaarder dan ik!:trollface:
Wie niet? ;)

Dit topic leest inmiddels weg als een doktersromannetje :roflol:

Maar nice om te zien dat de klik er is, gun het jullie van harte hoor! :clap:

Die contest voor @pat82 en het kuren van @Bert hebben tot nu toe in ieder geval geval genoeg gainzzzz opgeleverd :o
Thanks man! :thumbs:

Ow wacht, dit is helemaal trouwens mijn log niet. :roflol:

De planning was om vandaag benen te doen maar i.vm. de baby thuisgebleven. Misschien vanavond nog, maar het is best wel warm. Het voordeel van zo’n dagen is dat ik dan veel makkelijker kan cutten op 1200 kcals dus ik doe er mijn voordeel mee.

Mooi om te horen dat het beter gaat met Nesty! :)

Niet te veel slijmen @Bert en @pat82
We weten het nu wel, nu terug al out bodybuilding contest i.p.v. slechte Disney film ;)
Dat valt toch reuze mee.
pmzcsobidl.jpg

Niet normaal wat een warmte, pwo helpt ook niet echt mee.. Beetje wisselvallige training neergezet, ik merkte goed dat ik afgelopen dagen weinig heb gegeten en had een stukje glas in m’n voet.

Glute activatie

Bb hiptrust
10x65. 4x10x 85kg

Leg press
15x 127kg. 4x15x 136kg

Back extension
4x12x 12,5kg

Outer thigh
20x 71kg

Inner thigh
4x8x 50kg

Lat pulldown kleine greep
4x10x 82kg

Straight arm lat pulldown
4x10x 32kg

Arnold db press
10x 11kg. 3x4x 12kg woop woop

Upright cable row
4x12x 36kg

Side raise ss
4x12x 5kg

Bicep curl iso ss
4x8x 6kg

Reverse grip tricep pushdown
5x12x 27kg

One leg extension
4x10x 23kg

Lying leg curl
4x12x 23kg

Buik en cardio lukte niet meer.

Wat een volume joh, ik kan wel begrijpen dat je gesloopt bent na zo'n workout:p

Als de beginnende romance tussen @Bert en @pat82 echt waar is en geen troll , dan kan ik voor beide veel respect opbrengen. Begrijp dat @pat82 zwanger is , voor beide een ingrijpende stap als dit slaagt.

Maar gezien het hoge troll gehalte op dit forum zou dit ook wel een ultieme grap kunnen zijn

En ze had gehoopt dat het beginnende buikje nog niet zichtbaar was.

Als de beginnende romance tussen @Bert en @pat82 echt waar is en geen troll , dan kan ik voor beide veel respect opbrengen. Begrijp dat @pat82 zwanger is , voor beide een ingrijpende stap als dit slaagt.

Maar gezien het hoge troll gehalte op dit forum zou dit ook wel een ultieme grap kunnen zijn

Ik mag niet meer zeggen dat ik Bert lief,leuk, aantrekkelijk, slim en lekker gespierd vind, omdat dit een serieus bodybuildforum is en mensen worden snel misselijk hier. Mijn buik is gewoon zo dik dat ik zwanger lijk. De baby is mijn allerliefste poes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven