AndroidHealthClinic

Vaak moe en ontzettend warm

Daar zijn ze weer, de zomer is in aantocht.

• Like
Waarderingen: Vonk
Grappig dat mensen nog steeds verwachten hulp te krijgen op DBB :roflol:

Weet niet welk tijdschrift je hebt gelezen, maar alle AAS onderdrukken, ook Var. En vind die 20mg ook nergens op slaan. Is een beetje het zelfde als "ik ga 10mg dbol ed slikken, want dan heb ik geen sides". Kuur dan gewoon niet
Ga of op 60mg zitten, of stop gewoon. En denk persoonlijk als je AL 2 jaar traint, en je denkt je natty max behaald te hebben, je eens naar je voeding moet gaan kijken. Ben ook wel benieuwd naar de foto's :p.

(Ik ben btw ook niet anabool afgestudeerd mocht je je aangevallen voelen :p)

Ik vind mooi topic, goed voor bij de koffie en croissants op de zaterdagochtend. Is weer eens wat anders dan de Donald Duck :haha:

De topstudie over anavar is hier al stuk of 50 keer gepost.

Oxandrolone in the Treatment of HIV-Associated Weight Loss i... : JAIDS Journal of Acquired Immune Deficiency Syndromes

Na 12 weken is er onderdrukking zowel van test, lh, en fsh, maar die valt best mee, en we weten niet wanneer die noemenswaardig inzet(als we vanuit andere studies mogen infereren: rond de 3de 4de week bij var, maar dat is eerder giswerk ipv echt goed gefundeerd).

Een aanmerking te geven is dat de dosissen verspreid op de dag werden gegeven, als je onderdrukking wil tegengaan doe je het enkel in de ochtend(Bill Roberts).

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
grappig, waarom open je dan een topic met die domme vragen?
zou je toch moeten weten wat de bijwerkingen zijn, hoe deze ontstaan en wat je er tegen kan doen...
Weet je zeker dat het niet de Donald Duck was dat je las?

hoezo trouwens kuren op je 22ste?
heb je natuurlijke groei grens al bereikt?
laat eens wat fotos zien van je getrainde lichaam.

Er is bijna niemand die wacht tot zijn natuurlijke max.

Voor de rest slaat zijn kuurschema helemaal nergens op.

Zelfs al onderdrukt het maar een beetje.. dat betekend dat je BIJVOORBEELD 30mg van je eigen testosteron (wat een sterkere anabool is) inlevert voor een paar mg anavar (wat juist super mild is).
In zo'n soort geval kan je spreken van nul voordeel omdat wat je weg haalt niet echt goed gemaakt wordt met wat je er bij doet.

Kortom, te voorzichtig is in zo'n geval niet beter.
Je hebt waarschijnlijk meer aan je eigen natuurlijk testosteron productie dan aan 20mg anavar.

• Like
Waarderingen: road
Zelfs al onderdrukt het maar een beetje.. dat betekend dat je BIJVOORBEELD 30mg van je eigen testosteron (wat een sterkere anabool is) inlevert voor een paar mg anavar (wat juist super mild is).
In zo'n soort geval kan je spreken van nul voordeel omdat wat je weg haalt niet echt goed gemaakt word met wat je er bij doet.

Kortom, te voorzichtig is in zo'n geval niet beter.
Je hebt waarschijnlijk meer aan je eigen natuurlijk testosteron productie dan aan 20mg anavar.

0 voordeel maar wel allerhande nadelen.

Terug
Naar boven