AndroidHealthClinic

Vader (47) castreert 57-jarige vriend van 17-jarige dochter

Ik weet het niet, ik vind niet dat je liefde aan leeftijd kan koppelen. Ik heb zelf ook eens een chick van 24 gehad toen ik 17 was en vond het wel wat hebben.

Hij heeft tenminste een reden om flink aan de testo te gaan lurken, en tegenwoordig zetten ze er gewoon Silicone-testikels in, kan hij zelfs nog de grote van zijn ballen zelf uitzieken.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik had het anders opgelost, wel met geweld ook als de politie niets zou doen.
Maar een oudere man die een meisje van 17 ligt te krikken, is natuurlijk heel verkeerd, en al helemaal als het je dochter is. Ook al is ze 19, dat het van de wet mag betekent niet dat je dan geen viespeuk bent, 22 en 48 vind ik ook niet kunnen.

Precies hoe ik erover denk ik. Goede actie van die vader!

BIELEFELD - Een 47-jarige vader heeft de 57-jarige vriend van zijn 17-jarige dochter gecastreerd.

De man in het Duitse Bielefeld was ten einde raad. Hij was naar de politie geweest om aangifte te doen, maar de politie kon de man niet helpen omdat de 57-jarige man officieel niets strafbaar deed. Hij besloot toen met twee kompanen de testikels van de 57-jarige man eraf te snijden. De vader heeft zelf de politie gebeld.

Telegraaf

Niks geks hoor. Bureau Jeugdzorg regelt het op dezelfde manier.

Terug
Naar boven