MuscleMeat

Vakantie 2011

• Topic Starter Topic Starter
IMGP4607-bewerkt.jpg

Hier dus o.a., vorige week geschoten in Fortalezinha op het eiland Algodoal. Is wel een tochtje van 30 km lopen in totaal waarbij je bijna het hele eiland rondloopt.

Laatst bewerkt:
Welke lenzen ga je meenemen?

Vergeet geen foto's te nemen..

edit: ik heb het topic niet doorgelezen, maar ik heb een hoog vermoeden dat ik enorm te laat ben

zou heel graag willen maar zit nogal krap bij kas..
:(

Spanje - Palamos
Bulgarije - Sunny Beach
Zeeland - Westkapelle

Sicilië :)

Weekje Italie. Streek rond Pisa.

Met de auto ofc

Mooie foto Eric.

Voor mij Turkije/Bodrum in het 5 sterren hotel Virgin Club All Inclusive.
Word flink aankomen :(:D

Maandag mijn allereerste werkdag, dan van 7 tot 14 naar Side in turkije

Kwam een slideshow van een amerikaanse reisorganisatie tegen waarbij ze fotos van de werkelijkheid naast fotos uit de brochures hebben gelegd":
http://www.oyster.com/hotels/photo-fakeouts/jamaica-sexy-lady/
(klik op next voor volgende foto)

Op de 1ste foto is al duidelijk te zien dat het bij het zwembad rustig is met alleen een paar chicks, terwijl op de foto van de werkelijkheid het zwembad gevuld is met dikke kerels :P

halve week Frankrijk, misschien denk je wel fail, maar ik zie er ook wat positiefs in.. Sneller thuis, dus sneller trainen en sneller goed eten(zit namelijk in de cut atm, dus zo erg vind ik 4 dagen niet, hoeft voor mij op DIT moment ook niet meer als 4 :));)

gast, vier gewoon normaal vakantie

Nergens, zwarte cross is m'n enige dag vakantie... geld sparen voor volgend jaar .. en m'n studie in februari :)

Kwam een slideshow van een amerikaanse reisorganisatie tegen waarbij ze fotos van de werkelijkheid naast fotos uit de brochures hebben gelegd":
http://www.oyster.com/hotels/photo-fakeouts/jamaica-sexy-lady/
(klik op next voor volgende foto)

Op de 1ste foto is al duidelijk te zien dat het bij het zwembad rustig is met alleen een paar chicks, terwijl op de foto van de werkelijkheid het zwembad gevuld is met dikke kerels :P

Dat is net zoiets als de bigmacs die je op de foto boven de kassa bij de McDonalds zie. De bigmacs die je voorgeschoteld krijg zien er stuk minder smakelijk uit

Naar Bonaire.

kreta en thailand

Aankomende vrijdag vertrek ik naar Dubai voor 3 dagen. Na de 3 dagen vlieg ik door naar Thailand om daar vier weken te gaan bagpacken met 3 maten.

2 weken met m'n moeder naar New York, fuaaarrkk

Is daar ook een gym waar bekende bbers trainen of iets te beleven wat bbing betreft?

Terug
Naar boven