XXL Nutrition

Vakantie Thailand in Augustus

Bende pedos en shemale ****ers hier :roflol:

Jij haar k*t, ik haar kont?

EDIT: maar niet tesamen hé:p

Chance dat die edit er staat maat :D

Ok, deal. Maar ik trek wel 7 condooms over elkaar aan (XL uiteraard, ik zit tenslotte op DBB :rolleyes:) . En ga mijn noten en al de rest er rond grondig intapen + mondmaskertje en veiligheidsbril + kevlar handschoenen. Want ik vertrouw die boel daar niet.

Chance dat die edit er staat maat :D

Ok, deal. Maar ik trek wel 7 condooms over elkaar aan (XL uiteraard, ik zit tenslotte op DBB :rolleyes:) . En ga mijn noten en al de rest er rond grondig intapen + mondmaskertje en veiligheidsbril + kevlar handschoenen. Want ik vertrouw die boel daar niet.

Nu enkel nog cheape tickets regelen!

kheb nu tickets gezien bij china air voor maar 600 euro heen en terug:P

wat me opvalt is dat die thaise kathoeys knapper zijn dan het gemiddelde vrouwtje ginder. Iemand van de coïtustoeristen ervaring mee?

Ziek topic :roflol:

ziek gruwelijk ja:D

Lijkt me wel een geil en leuk land aan de hand van de posts...

is het ook:D

ik stel een DBB-meet voor in juli begin augustus:)

Voor mij is dat goed!

Kvertrek wel 2weekjes voor iedereen, met de container om geld uit te sparen... De grote jan hang ik daar wel uit door elk genummerd wijf uit 1 zaak te palen met de rest van de DBB-gang. Zie er wel naaruit om een wijf anaal te vernederen samen met Skinnie.

Voor mij is dat goed!

Kvertrek wel 2weekjes voor iedereen, met de container om geld uit te sparen... De grote jan hang ik daar wel uit door elk genummerd wijf uit 1 zaak te palen met de rest van de DBB-gang. Zie er wel naaruit om een wijf anaal te vernederen samen met Skinnie.

ok, ik en switch zijn vast de eerst aangemelden :D

Terug
Naar boven