MuscleMeat

Vakantie Thailand in Augustus

haha mooie verhalen hosper, zou er bijna zelf heengaan. zo'n motortrip lijkt me opzich niet eens verkeerd.

me broertje heeft geen opleiding afgemaakt, maar wil daar gaan wonen met zn thaise vriendin.

wil leraar engels worden daar en gaat binnenkort beginnen voor de klas. Hij spreekt nu nagenoeg vloeiend thais na 2 jaar en dr is een ENORME vraag naar leraren engels nu dus werk zat. gemiddeld verdien je in euro's dan zo'n 1300-1400 per maand....het 14 voudige van wat een thai verdient dus zeeeer goed van te leven:D

dr zijn zelfs Westerlingen die in thailand wonen van hun uitkeringkje in eigen land...met 900-1000 euro lukt dat makkelijk:P

---------- Toegevoegd om 03:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:52 ----------

je was me voor:D

HAHAHAHA, hoeveel betaalt ie haar? wat een fail is dat zeg, een thaise vriendin, behalve natuurlijk als je haar gewoon hier in NL hebt leren kennen en ze hier gewoon woont.. Maar het komt altijd nogal wanhopig over

is het overwegen waard als ik met pensioen ga

Leraar Engels worden klinkt leuk maar het is nog redelijk doorbikkelen om een Westerse levensstijl daar te bekostigen. Of je moet countryside willen gaan wonen, maar daar ben je waarschijnlijk al snel uitgekeken. Genoeg expats die wegkwijnen in het dorre oosten, waar de meeste bargirls vandaan komen.

Als die chicks niet uit het Noord-oosten komen (Isaan) is het nog wel te doen. Rond Kanchanaburi, het noorden of in het zuiden kan je prima leven en jezelf vermaken. Zeker rond Kanchanaburi heb je mooie natuur en Bangkok ligt nog steeds op schootsafstand zodat je niet helemaal verloren bent in een vreemd land. Het Noord-oosten is echt het recept voor zelfmoord, dorre en arme bende daar.

In Bangkok wonen als leraar is amper een optie of je moet als pauper willen leven. Voor een expat is Bangkok relatief duur, adequate woonruimte alleen al is net zo duur of duurder dan hier.

Laatst bewerkt:
Lopen er veel shemales rond? :p

Pattaya kent meerdere gebieden met bars maar die walking street is maar enkele honderden meters lang. Vol met grietjes uit Isaan en qua uiterlijk zeker niet exemplarisch voor de Thaise vrouw. Vrouwen uit het noord-oosten zijn grover van gezicht en donkerder dan de verfijndere vrouwen uit het centrale gedeelte. Zo'n beetje alle lady-boys of katoeys komen ook uit het noord-oosten.

Ik vertrek begin volgende maand voor een 7-tal weken. Ga een maand in Phuket Muay Thai training volgen en ook uitstapjes maken naar Kuala Lumpur en Vietnam zodat mijn visum niet vervalt.

Pattaya kent meerdere gebieden met bars maar die walking street is maar enkele honderden meters lang. Vol met grietjes uit Isaan en qua uiterlijk zeker niet exemplarisch voor de Thaise vrouw. Vrouwen uit het noord-oosten zijn grover van gezicht en donkerder dan de verfijndere vrouwen uit het centrale gedeelte. Zo'n beetje alle lady-boys of katoeys komen ook uit het noord-oosten.

wat is het kenmerk van de typische thaise vrouw dan? Klein, rond gezicht, bredere neus en mond.

zoiets
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in dat filmpje zijn ze allemaal langer, kaakstructuur is veel zichtbaarder, smallere gezichten. Allemaal mannen dus

wat is het kenmerk van de typische thaise vrouw dan? Klein, rond gezicht, bredere neus en mond.

Is dan wel een model maar buiten Isaan zijn de gezichten kleiner, ronder en over het algemeen een verfijndere bouw. Centrale gedeelte is het lichtste en meest verfijnde.

Leraar Engels worden klinkt leuk maar het is nog redelijk doorbikkelen om een Westerse levensstijl daar te bekostigen. Of je moet countryside willen gaan wonen, maar daar ben je waarschijnlijk al snel uitgekeken. Genoeg expats die wegkwijnen in het dorre oosten, waar de meeste bargirls vandaan komen.

Als die chicks niet uit het Noord-oosten komen (Isaan) is het nog wel te doen. Rond Kanchanaburi, het noorden of in het zuiden kan je prima leven en jezelf vermaken. Zeker rond Kanchanaburi heb je mooie natuur en Bangkok ligt nog steeds op schootsafstand zodat je niet helemaal verloren bent in een vreemd land. Het Noord-oosten is echt het recept voor zelfmoord, dorre en arme bende daar.

In Bangkok wonen als leraar is amper een optie of je moet als pauper willen leven. Voor een expat is Bangkok relatief duur, adequate woonruimte alleen al is net zo duur of duurder dan hier.

Diegene die in thailand wille gaan wonen zoeken meestal toch eerder een mooi en simpel leven.
Westerse normen halen lijkt me dan allemaal niet meer zo belangrijk.

ben je er wel eens over een paar heen gegaan ericr? je lijkt goed op de hoogte

ben je er wel eens over een paar heen gegaan ericr? je lijkt goed op de hoogte

1 maar, wel soms in verleiding geweest om zo'n Karaoke-zangeresje mee te nemen maar daar was mijn vriendin ook altijd bij :D Veel van die Karaoke-bars met optreden zijn verkapte hoerenkasten maar daar kom je als farang normaal gesproken nooit binnen.

5% van de hoerenkasten zijn gericht op toeristen, de rest is thai only of op uitnodiging.

Heb nog in een hotel geslapen waar je op de tweede etage een massage annex karaoketent had. Vriendin van mijn vader wilde me er constant naar toe slepen maar ik denk dat ik dan een korte vakantie gehad zou hebben. Kwaliteit daar ligt op niveau modellen overigens, beter dan die landarbeiders in Pattaya.

klinkt echt te goed om waar te zijn.

Hoe groot is dit gebied met al die h**ren? Te vergelijken met Amsterdam centrum?
http://www.youtube.com/watch?v=ub0cXjxFJ8c&feature=fvw

Als je het zo ziet dringt het wel tot je door hoe triest al die hoerenlopers zijn.

Verder wel moordvrouwen, vind ik toch mooier dan de europese h**ren.

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=1yMwopXPc80

Ik vind het allemaal te mooi klinken dit. Kan je daar echt goed zuipen, feesten en lekkere wijven nken?

Wat een verhalen, bijna te mooi om waar te zijn. ;)

Hoe staat het met de misdaad en criminaliteit daar?

Hier kan je toch ook zuipen feesten en lekkere h**ren nken, moet je daarvoor naar thailand gaan ?

Ja is waar, maar het is er idd warmer en het is altijd leuk om ergens naar toe op vakantie te gaan vind ik. Waarschijnlijk is het ook goedkoper daar een avondje stappen

Terug
Naar boven