Fitness Seller

Vakantie Thailand in Augustus

Wat een verhalen, bijna te mooi om waar te zijn. ;)

Hoe staat het met de misdaad en criminaliteit daar?

Pattaya is wel een redelijk broeinest van criminaliteit en daar liggen per jaar nog wel aardig wat toeristen dood in hotelkamers. Bangkok is veilig en de rest van het land nog veiliger. Op wat grensgebieden met Burma, Laos, Cambodja en Maleisie na dan. Maar die gebieden kom je niet snel als toerist.

Pattaya vind ik zelf weinig aan, wel leuk om te feesten maar met al die gare Russen en grotere kans op geweld kan je beter elders vertoeven. Noorden is veel gemoedelijker, maar dan heb je natuurlijk geen strand. Phuket in het zuiden is weer een stuk duurder maar ook wat relaxter dan Pattaya.

kleding op internet bestellen helaas niet:D
al die sjieke shit wordt achterovergedrukt en in winkelcentra verkocht...of zweelfs vervalst (waarvan je het verschil eeeecht niet ziet:D )

beste is gewoon er zelf heen te gaan, te passen en dan massaal in te slaan...en natuurlijk AFDINGEN!!!! de eerste keer ben ik uitgekleed...de tweede keer kon ik best redelijk goed Thais en tellen en kon ik er 40-50% van de prijs afhalen:D

Leeftijd: 17

:fuu:

Koh Samui en Koh Phi Phi zijn eilanden. Koh = eiland.

Chiang Mai ligt in de heuvels in het noorden, de River Kwai ligt in Kanchanaburi (paar uur rijden vanaf Bangkok), Phitsanuloke ligt op de weg richting Chiang Mai en is redelijk noordelijk en Hua Hin is een beach resort twee uur gelegen vanaf Bangkok.

Is allemaal nog een aardig stuk naar Koh Samui en Koh Phi Phi wat een stuk zuidelijker ligt.

Ok thanks:)

EricR, jij hebt precies verstand en inzicht in de zaken ginder.

Hoe verwacht jij dat de prijs van huizen en het leven op zich zal evolueren ginder komende 10 tallen jaren.

Zal het daar altijd goedkoop blijven om te kopen of zal dat later nog sterk gaan toenemen.

(kan je natuurlijk nooit weten maar misschien dat er wel bepaalde dingen te verwachten zijn)

Pattaya is wel een redelijk broeinest van criminaliteit en daar liggen per jaar nog wel aardig wat toeristen dood in hotelkamers. Bangkok is veilig en de rest van het land nog veiliger. Op wat grensgebieden met Burma, Laos, Cambodja en Maleisie na dan. Maar die gebieden kom je niet snel als toerist.

Pattaya vind ik zelf weinig aan, wel leuk om te feesten maar met al die gare Russen en grotere kans op geweld kan je beter elders vertoeven. Noorden is veel gemoedelijker, maar dan heb je natuurlijk geen strand. Phuket in het zuiden is weer een stuk duurder maar ook wat relaxter dan Pattaya.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet enkel over Thailand. EricR heeft overal ter wereld gezocht naar een vrouwtje dat bij hem wilde blijven, uiteindelijk heeft 'ie er eentje kunnen vinden in Brazilië. :D

Ja, heb al wel gemerkt dat hij op dit vlak wel wat verstand heeft.

Maar ben erg benieuwd naar mijn vraag.
Is al een tijd fantasie van mij om later naar ginder te gaan wonen.
Ben er nu al voor aan het sparen voor het geval dat ik niet van dit idee moest veranderen.

Heb alles al liggen uittelen of het haalbaar daar later te gaan wonen en wat ik zeker gespaard moet hebben.
(zou in keer willen kopen iets daar dan)

Lijkt me allemaal mooi haalbaar zolang het ginder niet duurder word.

En wat is dat over brazillie een dbb joke of is daar echt iets gaande ? eerste wat ik ervan hoor precies.

lekker hoertjes nken in Bangkok

Laatste dat ik me kan herrinderen is dat hij een vriend in oosterijk had ofzo en samen een kind ???

:roflol:

Dat van die Braziliaanse vertelde hij toen hij aan de gay rum zat, en dronken mensen spreken altijd de waarheid! :D
(maar ja, wie weet was het gewoon een illusie door de drank :P)

Niet enkel over Thailand. EricR heeft overal ter wereld gezocht naar een vrouwtje dat bij hem wilde blijven, uiteindelijk heeft 'ie er eentje kunnen vinden in Brazilië. :D

:D Die woonde al hier alleen, je theorie klopt dus niet.

Mannelijke trekken bij een Thaise vrouw :eek: Maar goed dat jij het niet gedaan hebt, Ro.

whehehe...ik niet maar een maatje van me wel:D

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Krijg echt een bepaald beeld van jou :haha:
Haha die heb je zeker ook gedaan he?:roflol:

die onderste is een Kathoey (een ladyboy) die zie je van mijlenver al aankomen...als je daar intrapt ben je echt toe aan rehab:roflol:

Hahaha, wat denk je zelf? PM Roberthosper maar even waarom Thailand zo'n geweldig vakantieland is.. stelletje hoerenlopers in dit topic :D

mwoch...je bent op vakantie...doe eens gek:D:p

nie alleen vanwege de coïtus kerel...zeer relaxed land. maar ze hebben dr wel zeer mooie dames:P

2 jaar geleden

bangkok en phutet beach geweest
bangkok 3 dagen niet geregent, toen naar phuket beach voor 3 weken, denk 5x geregent
maar dat is 10min een douche daarna stopt het weer.

was begin aug. dat ik ging

Terug
Naar boven