XXL Nutrition

Vakantie Thailand in Augustus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als de rechtse worstvrij is, i would hit it....

and not with a shovel, but with my magic stick :D

zo gaat het er dus ECHT aan toe in Pattaya:D

nu weet ik hoe dames zich in NL voelen als ze door elke gast achterna gezeten worden:p

goh dat wil ik dan wel mee maken dan.

hier in nl rennen die k*twijven altijd van me weg als ik me smoel laat zien ??? zou dat in pattaya ook wezen ? :D

goh dat wil ik dan wel mee maken dan.

hier in nl rennen die k*twijven altijd van me weg als ik me smoel laat zien ??? zou dat in pattaya ook wezen ? :D

lukt het hier dan niet?:D

nahja, weet je? zelfs de meest lelijke dikke Ubermenschen van 53 lopen dr zelfs met een bloetheet mokkel van 20-25...wat in mijn ogen best wel triest is :(

mahja...die meisjes doen alles om een beter leven na te jagen.dus ja...elke Westerling wordt als een god behandeld

(kheb ook wel zieke dingen gezien hoe sommige van die mooie meisjes gewoon uitgebuit en gebruikt worden...kan je wel zeggen, risico van het vak...maar toch :( )

zo gaat het er dus ECHT aan toe in Pattaya:D

nu weet ik hoe dames zich in NL voelen als ze door elke gast achterna gezeten worden:p

yep achter je portefeuille. Denk je nu echt dat die meisjes er plezier uit halen om elke nacht met een andere vent te gaan nken?

Epic, naar Thailand gaan om coïtus te hebben met hiv geïnfecteerde, 5000 keer gedoete vrouwen en minderjarige meisjes die op mannen lijken. Gotta love it.

Laatst bewerkt:
lukt het hier dan niet?:D

nahja, weet je? zelfs de meest lelijke dikke Ubermenschen van 53 lopen dr zelfs met een bloetheet mokkel van 20-25...wat in mijn ogen best wel triest is :(

mahja...die meisjes doen alles om een beter leven na te jagen.dus ja...elke Westerling wordt als een god behandeld

(kheb ook wel zieke dingen gezien hoe sommige van die mooie meisjes gewoon uitgebuit en gebruikt worden...kan je wel zeggen, risico van het vak...maar toch :( )

heb je me foto's dan nog nie gezien :D mee hoor in NL lukt het me wel alleen eerste instantie rennen ze van me weg als ze me smoel zien.

ja ik kon er ook eentje die ging iedere keer voor een paar maanden naar thailand toe en die vent was tegen de 60 maar had wel een aardig mooi mokkel die net 30 was.

zou je in NL niet zo snel zien

yep achter je portefeuille. Denk je nu echt dat die meisjes er plezier uit halen om elke nacht met een andere vent te gaan nken?

nope...maar voor veel van hen is een routine geworden.
Vaak is het zo dat pa en ma dr naar de grote stad sturen om daar geld te verdienen en dat op te sturen om ze te onderhouden. Mja...wel ziek imo maar daar blijkbaar heel normaal

Het is een perfect land voor ieder die geen normaal chicky kan scoren in eigen land.

Ik zou iig niet zomaar zo'n meisje meenemen, ik vertrouw die mensen niet en dat hele shemale gebeuren zint me ook totaal niet. Toch zou ik er graag een keer heen gaan, al weet ik dat ik op straat niet met rust gelaten zal worden :rolleyes:

Die chick op dat filmpje @ 0.51, dat is dan weer een ander verhaal, die ziet er schoon en vrouwelijk uit, en die liep er niet te hoerig bij.

heb je me foto's dan nog nie gezien :D mee hoor in NL lukt het me wel alleen eerste instantie rennen ze van me weg als ze me smoel zien.

ja ik kon er ook eentje die ging iedere keer voor een paar maanden naar thailand toe en die vent was tegen de 60 maar had wel een aardig mooi mokkel die net 30 was.

zou je in NL niet zo snel zien

ooohja, Tienshinhan:D

maakt nie uit, they'll love you over there:P Dragonball Z is nog steeds de shit in Azië:D

Het is een perfect land voor ieder die geen normaal chicky kan scoren in eigen land.

Ik zou iig niet zomaar zo'n meisje meenemen, ik vertrouw die mensen niet en dat hele shemale gebeuren zint me ook totaal niet. Toch zou ik er graag een keer heen gaan, al weet ik dat ik op straat niet met rust gelaten zal worden :rolleyes:

Die chick op dat filmpje @ 0.51, dat is dan weer een ander verhaal, die ziet er schoon en vrouwelijk uit, en die liep er niet te hoerig bij.

LOOOOOOOOOL dat meen je niet kerel, je bedoelt toch niet die met dat rokkie die zover uitgesneden is dat je bijna der mutshaar ziet ?

was overigens wel de lekkerste mokkel die ik gezien heb in het filmpje.

maar waarom nou al die shemales ? ze hebben amper geld om te vreten maar ombouwen kunne ze wel betalen ???

je hoeft nie alleen voor coïtus te gaan dude:D

dr is nog meer dan genoeg in dat mooie land om van te genieten;)

en toch zitten er goede meisjes bij hoor:) die van me broertje heeft ie ook leren kennen in Thailand. inmiddels twee jaar samen, zwanger van m en huissie kopen en trouwen dit jaar waarschijnlijk.

Als je ze goed behandelt en ze zien dat je niet op 1 ding uit bent zoals velen die hun pik achterna lopen wat ze zo doorhebben, kun je er een hele goeie aan hebben:o toen ie een keer zonder geld zat, kwam ze gewoon hele zakken met eten brengen, terwijl ze m ook had kunnen laten stikken en zich vol laten blaffen door een andere rijke Farang:D

dr ouders zijn ook erg goed voor m geweest en toen ie ziek was, had dr hele familie hem verzorgd.

tis gewoon een hele andere cultuur, maargoed;)

je wordt behandeld zoals je anderen behandelt...

---------- Toegevoegd om 04:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:32 ----------

LOOOOOOOOOL dat meen je niet kerel, je bedoelt toch niet die met dat rokkie die zover uitgesneden is dat je bijna der mutshaar ziet ?

maar waarom nou al die shemales ? ze hebben amper geld om te vreten maar ombouwen kunne ze wel betalen ???

hehe, bijna alle meisjes daar voldoen aan het westerse schoonheid ideaal:D

90% van de dames is kaal van onderen en ze vermijden ook de zon..hoe bruiner..hoe lelijker bij hun. vandaar dat ze hun best doen om een zo wit mogelijke huid te krijgen aangezien het een teken van armoede is...arme boeren werken in de bloedhete zon, terwijl de welgestelden lekker binnenshuis vertoeven:D mja..das de gedachte erachter.

en sja, shemales....die heb je overal wel. veel van die gasten sparen hun hele leven om zich te laten verbouwen...je zal dr maar een naar je kamer meenemen in een dronken bui:roflol:

Laatst bewerkt:
je hoeft nie alleen voor coïtus te gaan dude:D

dr is nog meer dan genoeg in dat mooie land om van te genieten;)

en toch zitten er goede meisjes bij hoor:) die van me broertje heeft ie ook leren kennen in Thailand. inmiddels twee jaar samen, zwanger van m en huissie kopen en trouwen dit jaar waarschijnlijk.

Als je ze goed behandelt en ze zien dat je niet op 1 ding uit bent zoals velen die hun pik achterna lopen wat ze zo doorhebben, kun je er een hele goeie aan hebben:o toen ie een keer zonder geld zat, kwam ze gewoon hele zakken met eten brengen, terwijl ze m ook had kunnen laten stikken en zich vol laten blaffen door een andere rijke Farang:D

dr ouders zijn ook erg goed voor m geweest en toen ie ziek was, had dr hele familie hem verzorgt.

tis gewoon een hele andere cultuur, maargoed;)

je wordt behandeld zoals je anderen behandelt...

ik behandel een lekker mokkel als een goddelijke neuk object, zou ze mij dan ook zo behandelen ? :D

ik behandel een lekker mokkel als een goddelijke neuk object, zou ze mij dan ook zo behandelen ? :D

geen idee...probeer het uit:D

waar ze wel op afknappen zijn lompe gewoontes en als je geen rekening houdt met hun cultuur, slecht over boeddha en het koningshuis praat...dan ken je het wel schudden :p

Het enige wat je ziet is dr linker bovenbeen, dit soort jurken heb je in Nederland ook, met een knip erin, dat is wat anders als die andere lelijke h**ren waarbij je in hun buttcrack kan kijken, en die gewoon in hun stringetje over straat lopen.

@ RobertHosper wat je zegt over hoe bruiner hoe lelijker heb je gelijk in, van die Thaise meisjes met een bleek gezichtje, grote ogen, vind ik echt geil :D

Terug
Naar boven