- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Mieremet was gevlucht uit Nederland. Uiteindelijk heeft een huurmoordenaar hem kapot geschoten in Thailand. Ging over criminaliteit in Thailand
mieremet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mieremet was gevlucht uit Nederland. Uiteindelijk heeft een huurmoordenaar hem kapot geschoten in Thailand. Ging over criminaliteit in Thailand

is mieremet.
ik snap hem veder ook niet beetje raardit .
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als de rechtse worstvrij is, i would hit it....
and not with a shovel, but with my magic stick![]()

klinkt echt te goed om waar te zijn.
Hoe groot is dit gebied met al die h**ren? Te vergelijken met Amsterdam centrum?
http://www.youtube.com/watch?v=ub0cXjxFJ8c&feature=fvw

zo gaat het er dus ECHT aan toe in Pattaya
nu weet ik hoe dames zich in NL voelen als ze door elke gast achterna gezeten worden![]()
zou dat in pattaya ook wezen ? 
goh dat wil ik dan wel mee maken dan.
hier in nl rennen die k*twijven altijd van me weg als ik me smoel laat zienzou dat in pattaya ook wezen ?
![]()

)zo gaat het er dus ECHT aan toe in Pattaya
nu weet ik hoe dames zich in NL voelen als ze door elke gast achterna gezeten worden![]()
lukt het hier dan niet?
nahja, weet je? zelfs de meest lelijke dikke Ubermenschen van 53 lopen dr zelfs met een bloetheet mokkel van 20-25...wat in mijn ogen best wel triest is
mahja...die meisjes doen alles om een beter leven na te jagen.dus ja...elke Westerling wordt als een god behandeld
(kheb ook wel zieke dingen gezien hoe sommige van die mooie meisjes gewoon uitgebuit en gebruikt worden...kan je wel zeggen, risico van het vak...maar toch)
mee hoor in NL lukt het me wel alleen eerste instantie rennen ze van me weg als ze me smoel zien.yep achter je portefeuille. Denk je nu echt dat die meisjes er plezier uit halen om elke nacht met een andere vent te gaan nken?

heb je me foto's dan nog nie gezienmee hoor in NL lukt het me wel alleen eerste instantie rennen ze van me weg als ze me smoel zien.
ja ik kon er ook eentje die ging iedere keer voor een paar maanden naar thailand toe en die vent was tegen de 60 maar had wel een aardig mooi mokkel die net 30 was.
zou je in NL niet zo snel zien

Dragonball Z is nog steeds de shit in Azië
Het is een perfect land voor ieder die geen normaal chicky kan scoren in eigen land.
Ik zou iig niet zomaar zo'n meisje meenemen, ik vertrouw die mensen niet en dat hele shemale gebeuren zint me ook totaal niet. Toch zou ik er graag een keer heen gaan, al weet ik dat ik op straat niet met rust gelaten zal worden
Die chick op dat filmpje @ 0.51, dat is dan weer een ander verhaal, die ziet er schoon en vrouwelijk uit, en die liep er niet te hoerig bij.

Het is een perfect land voor ieder die geen normaal chicky kan scoren in eigen land.
Ik zou iig niet zomaar zo'n meisje meenemen, ik vertrouw die mensen niet en dat hele shemale gebeuren zint me ook totaal niet. Toch zou ik er graag een keer heen gaan, al weet ik dat ik op straat niet met rust gelaten zal worden
Die chick op dat filmpje @ 0.51, dat is dan weer een ander verhaal, die ziet er schoon en vrouwelijk uit, en die liep er niet te hoerig bij.

die van me broertje heeft ie ook leren kennen in Thailand. inmiddels twee jaar samen, zwanger van m en huissie kopen en trouwen dit jaar waarschijnlijk.
toen ie een keer zonder geld zat, kwam ze gewoon hele zakken met eten brengen, terwijl ze m ook had kunnen laten stikken en zich vol laten blaffen door een andere rijke Farang

LOOOOOOOOOL dat meen je niet kerel, je bedoelt toch niet die met dat rokkie die zover uitgesneden is dat je bijna der mutshaar ziet ?
was overigens wel de lekkerste mokkel die ik gezien heb in het filmpje.
maar waarom nou al die shemales ? ze hebben amper geld om te vreten maar ombouwen kunne ze wel betalen![]()

mja..das de gedachte erachter.
je hoeft nie alleen voor coïtus te gaan dude
dr is nog meer dan genoeg in dat mooie land om van te genieten
en toch zitten er goede meisjes bij hoordie van me broertje heeft ie ook leren kennen in Thailand. inmiddels twee jaar samen, zwanger van m en huissie kopen en trouwen dit jaar waarschijnlijk.
Als je ze goed behandelt en ze zien dat je niet op 1 ding uit bent zoals velen die hun pik achterna lopen wat ze zo doorhebben, kun je er een hele goeie aan hebbentoen ie een keer zonder geld zat, kwam ze gewoon hele zakken met eten brengen, terwijl ze m ook had kunnen laten stikken en zich vol laten blaffen door een andere rijke Farang
dr ouders zijn ook erg goed voor m geweest en toen ie ziek was, had dr hele familie hem verzorgt.
tis gewoon een hele andere cultuur, maargoed
je wordt behandeld zoals je anderen behandelt...

ik behandel een lekker mokkel als een goddelijke neuk object, zou ze mij dan ook zo behandelen ?![]()

LOOOOOOOOOL dat meen je niet kerel, je bedoelt toch niet die met dat rokkie die zover uitgesneden is dat je bijna der mutshaar ziet ?
was overigens wel de lekkerste mokkel die ik gezien heb in het filmpje.
maar waarom nou al die shemales ? ze hebben amper geld om te vreten maar ombouwen kunne ze wel betalen![]()