AndroidHealthClinic

Vakantie Thailand in Augustus

ik ben wel naar massage huizen gegaan maar die waren gewoon wel netjes:)
heeeerlijjk, alleen wat hebben die meisjes een kracht in hun vingers:eek:

de eerste keer zaten er gewoon blauwe plekken:P

mja...dat soort praktijken zijn gewoon triest. snap niet dat de overheid er niks aan doet want het is wel duidelijk wat er zich afspeelt

De overheid :roflol: Die doet net zo hard mee, het is traditie daar. Een beetje man heeft een mia noi (tweede vrouw) en daarnaast vinden nog talloze bordeelbezoekjes plaats. Dat is een teken van welvaart.

Heb in Kanchanaburi een leger kolonel (of majoor) gezien die 'gezellig' in zo'n open Karaoketent een jong ventje uitzocht om hem daarna aan tafel te paaien. Ook weer zo'n tent waar je als farang normaal gesproken niet binnen komt, als je daar aanklopt zijn ze opeens gesloten of is de tent vol ondanks een hele rits lege tafeltjes. Sneaky ****ers daar.

ze zijn allemaal verplicht een ID bij zich te hebben:D die laten ze ook zien als je dr om vraagt:p

thaise dames zien er ook vaak erg jong uit en hebben vaak kindermaatjes...could be a good thing or a bad thing :rolleyes:

kinderprostitutie heb je helaas wel in thailand, met name in Bangkok als je goed zoekt:(

Ironisch dat de grootste kindervriend van nederland (Kokki) er overleden is in de grootste stad van kinderprostitie :rolleyes:

Goed te horen dat ze id moeten bijhebben, zou niet daar in jail willen gaan zitten :D

Toch aan het overwegen om eens te gaan, op jouw foto's te zien zijn er echt mooie plekjes, en die schietstand lijkt me ook wel cool, met die wapens schieten :D

Goed te horen dat ze id moeten bijhebben, zou niet daar in jail willen gaan zitten :D

Toch aan het overwegen om eens te gaan, op jouw foto's te zien zijn er echt mooie plekjes, en die schietstand lijkt me ook wel cool, met die wapens schieten :D

Een ID koop je voor € 5,- of zo op Khao San Road, ik denk dat die grietjes toeristen wel kunnen foppen met hun fake id's.

Beetje beer bar heeft overigens iedere meisje geregistreerd maar er zijn dan genoeg louchere tenten waar het wat minder fris aan toe gaat. Zeker in Pattaya is het oppassen geblazen, sleazy zooi daar.

Als ik al hoor dat mensen naar Thailand gaan, krijg ik al argwaan. Potentiële ladyboy naaiers. :D

In bangkok heb je zelfs een soort flatgebouw/hotel en dan zitten die wijven achter glas in een soort aquarium achter nummertjes op de Begane grond.
En dan kan je gewoon met je bacotje achterover zitten en naar die wijven gaan kijken en er rustig eentje pikken. Wat een veemarkt daar die vrouwen zijn daar gewoon net slaven..

In bangkok heb je zelfs een soort flatgebouw/hotel en dan zitten die wijven achter glas in een soort aquarium achter nummertjes op de Begane grond.
En dan kan je gewoon met je bacotje achterover zitten en naar die wijven gaan kijken en er rustig eentje pikken. Wat een veemarkt daar die vrouwen zijn daar gewoon net slaven..

Dat zijn de standaard vissekom bordelen annex massagehuizen, daar zijn er tig van in Bangkok en langs snelwegen buiten Bangkok. Is overigens een veel voorkomend verschijnsel in Zuid-Oost Azie.

Dat zijn de standaard vissekom bordelen annex massagehuizen, daar zijn er tig van in Bangkok en langs snelwegen buiten Bangkok. Is overigens een veel voorkomend verschijnsel in Zuid-Oost Azie.

WTF:roflol:???

die heb ik nog niet gezien...vage dingen daar:haha:

staat thailand al op google earth?

OMFG.
Tot hiertoe ging ik naar Frankrijk met maten, maar het plan is veranderd!
THAILAND.

Is het een plan om een vliegticket te kopen en er wat rond te reizen als toerist? Of kan je beter op voorhand een plan hebben in welke stad je gaat blijven?

OMFG.
Tot hiertoe ging ik naar Frankrijk met maten, maar het plan is veranderd!
THAILAND.

Is het een plan om een vliegticket te kopen en er wat rond te reizen als toerist? Of kan je beter op voorhand een plan hebben in welke stad je gaat blijven?

Zelfde situatie hier.
Normaalgezien naar Côte d'Azur ofzo, maar tot wat ik hiertoe lees, ziet er niet slecht uit.

Terug
Naar boven