Fitness Seller

Val alleen maar af!!

Bezoekers in dit topic

-1

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 14:02 ----------

Hoe doen de mensen die thuis wonen en nog gewoon naar school dit allemaal? Het is wanneer je op jezelf woont natuurlijk wel een beetje eenvoudiger.

@marcoD: waar verwerk jij bijv olijfolie in je dagelijkse voeding? Enige dat ik me kan bedenken is bakken en als dressing gebruiken.

Voor de rest bedankt voor de vele behulpzame reacties!

Ik herken je probleem, maar thuis zeggen mijn ouders dat je het dan lekker zelf koopt. Opzich ook geen big deal als je gewoon een baan hebt en in het weekend wat minder zuipt :p. Ik neem aan dat ze dat dan geen probleem vinden? Misschien snappen ze het ook wel dat je je dromen achterna wil rennen en de nieuwe Arnold Schwarzenegger wilt worden! :wl:
 
Ja, dat is ook zo! Ga gewoon proberen van: "Ey mam, dit lijkt me wel lekker, kun je dat misschien wat vaker kopen"?

Mijn doel is niet om een groot monster te worden, maar t mag er allemaal wel wat groter, gespierder uitzien!
 
Hoi Tnitro,
Ik had exact hetzelfde probleem als jou, ( en heb een retesnelle stofwisseling.)Maar dat gaat nu al wat beter. In jou schema zie ik helemaal geen weightgainers!
Begin daar eens mee, Gooi bij jou glazen melk 2 schepjes (of wat de dosering inhoud) weightgainer. Zorg dat je er minimaal 2 op één dag neemt. Het liefst eentje voor het slapengaan. Probeer als het lukt inplaats van 3 maaltijden over te stappen naar 5 kleine maaltijden. Verplicht jezelf te eten, en je maag word toch steeds groter. Probeer daarna ook meer boterhammen te eten. Met alles erop wat je lust. Eiwitten zijn goed, Maar zorgen meer voor je spiermassa. Het zou toch leuk zijn als je ook wat in vet aankomt (polsen e.d) Zoals ik lees zoek je ''gelukkig'' je bulken niet in snoep en koek of vette hap. Dit is alleen maar slecht.
Ik gebruik nu een weightgainer waar per shake 1000 calorieen in zitten. Deze neem ik 3 x per dag NA elke maaltijd.Je krijgt dan dus inplaats van 3 -, 6 maaltijden op een dag binnen. Je lichaam krijgt hierdoor zoveel calorieen binnen dat jou maaltijden zich gaan opslaan, en dus niet worden verbrand. Dit doen de calorieen in je shake.
Im lees dat je nog bij je ouders woont, Maar met een paar tientjes kan je deze weightgainers zo naar je huis toelaten sturen.
Succes! Groetjes Matt
 
naam je dat een voedingsschema ??
 
Weightgainer is misschien wel een interessante toevoeging!

@bodybuilding20, nee het is geen schema, heb ik dat gezegd? Mijn vraag was ook o.a. waarom ik afval terwijl ik dit eet.

Enkele nuttige reacties verder, ben ik er wel achter dat het duidelijk te weinig is.
 
Weightgainer is misschien wel een interessante toevoeging!

@bodybuilding20, nee het is geen schema, heb ik dat gezegd? Mijn vraag was ook o.a. waarom ik afval terwijl ik dit eet.

Enkele nuttige reacties verder, ben ik er wel achter dat het duidelijk te weinig is.


weightgainer zou ik niet doen , zeker niet als je voeding nog niet in orde is .
 
Weightgainer is misschien wel een interessante toevoeging!

@bodybuilding20, nee het is geen schema, heb ik dat gezegd? Mijn vraag was ook o.a. waarom ik afval terwijl ik dit eet.

Enkele nuttige reacties verder, ben ik er wel achter dat het duidelijk te weinig is.

Shup up and eat.....:D
 
gewoon meer eten.. niet aan weightgainers denken als je nog geen 5000kcal vreet
 
Ok, zal proberen meer eiwitten binnen te krijgen. Moet alleen me ouders ook nog tevreden houden, want eet nu al alles op. Kan dus niet zomaar even een paar kipfiletjes bakken midden op de dag.

En wat moet ik aan mijn trainingschema veranderen?

tuurlijk kan dat wel!, ze kijken mij ook raar aan als ik 250gram kipfilet uit mijn broodtrommel tover! tis wel koud dan natuurlijk maar nog lekker!
 
Weightgainers ga je nog geen reet aan hebben. Koop van dat geld maar flink wat eten en zorg dat je voeding op orde is. Bereken je calorie behoefte en ga daar 1000 per dag boven zitten. Kom je dan nog niet aan, verhoog het weet met 500 and so on.
 
Minder brood.
Meer rijst.

Tip voor calorien: Loop naar de Albert Heyn. Koop 30 bakjes notenmix (175gram geloof ik), voor de komende 30 dagen 1.
Dat is per dag zo'n 1000 calorien extra + goede vetten + goede eiwitten + lekker + makkelijk mee te nemen en op te eten.



PS: Wel ongezoute onbewerkte kopen.
PS2: Vergeet die opmerkingen over chocomel. Pure onzin. Waarom zou je vies aankomen als je ook gezond aan kan komen.
 
Laatst bewerkt:
Minder brood.
Meer rijst.

Tip voor calorien: Loop naar de Albert Heyn. Koop 30 bakjes notenmix (175gram geloof ik), voor de komende 30 dagen 1.
Dat is per dag zo'n 1000 calorien extra + goede vetten + goede eiwitten + lekker + makkelijk mee te nemen en op te eten.



PS: Wel ongezoute onbewerkte kopen.
PS2: Vergeet die opmerkingen over chocomel. Pure onzin. Waarom zou je vies aankomen als je ook gezond aan kan komen.

Zoveel noten is niet aan te raden, reken maar is uit hoeveel vet je dan bij elkaar eet. In noten zitten idd goede vetten maar relatief gezien weinig eiwitten. Je bent IMO beter af als je een blikje tonijn koopt, net zo makkelijk en= veel eiwit.
 
Minder brood.
Meer rijst.

Tip voor calorien: Loop naar de Albert Heyn. Koop 30 bakjes notenmix (175gram geloof ik), voor de komende 30 dagen 1.
Dat is per dag zo'n 1000 calorien extra + goede vetten + goede eiwitten + lekker + makkelijk mee te nemen en op te eten.



PS: Wel ongezoute onbewerkte kopen.
PS2: Vergeet die opmerkingen over chocomel. Pure onzin. Waarom zou je vies aankomen als je ook gezond aan kan komen.

Noten moet je kopen op de markt, zeker als je in 1x ruim 5 kilo noten koopt.
 
Zo moeilijk is het niet toch. Als je afvalt dan eet je niet genoeg.
 
tuurlijk kan dat wel!, ze kijken mij ook raar aan als ik 250gram kipfilet uit mijn broodtrommel tover! tis wel koud dan natuurlijk maar nog lekker!

ik denk dat ie bedoelt dat het niet in de vrieskast ligt als hij het savonds al allemaal opeet :P

enigste optie is dus zelf extra kopen of ander voedsel kiezen wat makkelijker/goedkoper voor je moeder is te halen

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 13:30 ----------

owja al aan gedacht om je ontbijt te vervangen voor havermout?:)
 
Ik zou havermout kunnen proberen ipv brinta als dat beter is:)

Ik lus eigenlijk nagenoeg alles (wat ik tot nu toe heb geprobeerd), maar als ik ergens een hekel aan heb is het aan noten.

En geen chocomel dus.
 
Weetje, het moeilijke is ook, voor elk lichaam werkt het anders.
Ben het wel eens met de opmerkingen over de weightgainers, Dit moet je pas doen als je een volwaardige voeding binnenkrijgt en dan ''nog'' meer wilt binnenkrijgen. Het meot ook geen vervanging zijn. (dacht alleen maar te helpen)
Noten zijn erg gezond, En inderdaad in chocomel zitten veel cal, Ik raad je aan om gewoon de dingen allemaal met mate te nemen, en verdeelt. Maar ga niet 3 pakken chocomel drinken, of 30 notenmix per maand!
Wel vraag ik me af, Wil je in eiwitten en spieren aankomen? Of in calorieen en vetten?
Train je ook?
 
Dit is nooit geen 4300 kcal. Ik eet overal bijna het dubbele en ik zit nog niet aan de 4000.
Ik bedeoel jouw ontbijt is een vierde van mijn ontbijt. Even terug rekenen man!
 
Zoveel noten is niet aan te raden, reken maar is uit hoeveel vet je dan bij elkaar eet. In noten zitten idd goede vetten maar relatief gezien weinig eiwitten. Je bent IMO beter af als je een blikje tonijn koopt, net zo makkelijk en= veel eiwit.

Het gaat hier juist om de makkelijke kcal. Weet je wel hoeveel tonijn je moet eten voor 1000 kcal, dan krijgt hij de rest van de dag helemaal niks meer binnen.

OT: MEER ETEN
Als je daar moeite mee hebt, boven de 3000 kcal heb je de meeste nutrienten wel binnen dus dan kun je best wat hoogcalorische voeding nemen. Roomijs, noten, hamburgers, chocomel etc.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven