MuscleMeat

Val erg makkelijk af

Bezoekers in dit topic

Je kunt gemakkelijk meer eten/drinken door bijvoorbeeld:
- Pindakaas op brood te nemen
- Tussendoor een handje noten te pakken
- Tijdens je training bijv. 80 gram dextro te nemen (in water oplosbaar, ideaal)
- Direct na je training eiwitten + carbs te nemen (bijv. een appel en een eiwitshake, pakje chocomel is ook een goeie gainer)
- Kcal uit drinken te halen, denk aan chocolademelk of in jouw geval sap/frisdrank (niet direct heel gezond, maar als je maar niet aankomt helpt het wellicht)
- Volle producten te pakken, bijv. volle kwark, vette vis etc.

Let er ook op dat je aan je micro's komt (groenten, fruit), maar ook weer niet te veel als je al snel vol zit. Pak verder witte rijst en geen volkoren pasta i.v.m. verzadiging.

Voor je training zou ik de reps op de compounds laag houden, dus bench, OHP, squat en deadlift bijv. 5x5 of wat ik momenteel bijv. op de DL doe: 5-3-1-1-1, met voldoende rust en zo zwaar mogelijk gewicht.
 
Je kunt gemakkelijk meer eten/drinken door bijvoorbeeld:
- Pindakaas op brood te nemen
- Tussendoor een handje noten te pakken
- Tijdens je training bijv. 80 gram dextro te nemen (in water oplosbaar, ideaal)
- Direct na je training eiwitten + carbs te nemen (bijv. een appel en een eiwitshake, pakje chocomel is ook een goeie gainer)
- Kcal uit drinken te halen, denk aan chocolademelk of in jouw geval sap/frisdrank (niet direct heel gezond, maar als je maar niet aankomt helpt het wellicht)
- Volle producten te pakken, bijv. volle kwark, vette vis etc.

Let er ook op dat je aan je micro's komt (groenten, fruit), maar ook weer niet te veel als je al snel vol zit. Pak verder witte rijst en geen volkoren pasta i.v.m. verzadiging.

Voor je training zou ik de reps op de compounds laag houden, dus bench, OHP, squat en deadlift bijv. 5x5 of wat ik momenteel bijv. op de DL doe: 5-3-1-1-1, met voldoende rust en zo zwaar mogelijk gewicht.
Hij zal toch eerst moeten weten hoeveel hij eet. Nu gokt hij maar wat.
 
Hij zal toch eerst moeten weten hoeveel hij eet. Nu gokt hij maar wat.
Zeker, dat klopt, maar ook als je niet exact weet hoeveel je weet en niet aankomt, blijft de conclusie dat je nu te weinig eet, dus dat er kcals t.o.v. je huidige schema bij moeten. Mijn neef is een echte ecto en heeft zo'n hoog metabolisme, dat zelfs als ie op 5000 kcals zit en niet sport hij eruit blijft zien als een sprietje met ingevallen wangen. Ik blijf verbaasd over het metabolisme van sommige mensen.
 
Back
Naar boven