MuscleMeat

Valerio duikt onder op Artemiscup ???

welke gewichtklasse zal die mee doen feather weight? >50 kilo:P

ik vind het een grap. dan neem je die wedstrijd niet serieus als organisator

ja precies ....

Ben benieuwd.

Leuk idee, maar je gaat hem toch niet onstage sturen?

Leuk idee, maar je gaat hem toch niet onstage sturen?
Ik denk dat het wel de bedoeling is, als je zo naar de andere afleveringen kijkt. Volgens mij moet hij alles doen waar hij "onderduikt". Dus ook onstage neem ik aan???

Oh brother... :D

Naja het is wel weer een keer wat anders dan een gastoptreden van dennis wolf..

Dit wil ik zien:D

Haha dat wil ik ook wel zien ja.. zoiezo geinig om eens wat BB op een grote zender te zien.

Die Valerio is wel zo ecto als maar zijn kan maar dat maakt niet uit, ben wel benieuwd ga zeker kijken :D

:rolleyes:

Toch een stukje publiciteit voor de sport...

Heb je er wel eens bij stil gestaan dat we niet op slechte publiciteit zitten te wachten?

Dat als Valerio echt het podium opgaat, hij mensen zoals jijzelf en vele andere wedstrijdatleten, belachelijk kan maken?

Ik zeg niet dat ie dat doet.....maar de insteek van dat soort media naar bodybuilding is meestal lacherig doen en domme grappen maken.

Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren.

Ik denk dat zo'n stengeltje niet eens op zal vallen.

Heb je er wel eens bij stil gestaan dat we niet op slechte publiciteit zitten te wachten?

Dat als Valerio echt het podium opgaat, hij mensen zoals jijzelf en vele andere wedstrijdatleten, belachelijk kan maken?

Ik zeg niet dat ie dat doet.....maar de insteek van dat soort media naar bodybuilding is meestal lacherig doen en domme grappen maken.

Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren.

Met al die beasts om hem heen zal 'ie wel niet lullig gaan doen zeker.:D

gaaf om te zien .. hoe dat nou gaat voor de buitenstaanders.. including me :D

Valerio wie???

Idd beter dat ie niet onstage komt en gewoon wegblijft waar hij niets te zoeken heeft..
Bodybuilders uitlachen of zeggen dat het niet mooi is hebben wij niets aan dus kom dan ook niet..
Wij hebben onze eigen mening en visie over bodybuilding en houden dat toch wel wat een ander of de rest van nederland daar ook over te zeggen heeft.. JA TOCH ?!?!

hij kan inderdaad beter weg blijven denk ik

Terug
Naar boven