XXL Nutrition

Valerio duikt onder op Artemiscup ???

tjonge jonge wat weer een optimisme..sommige mensen weten echt alles naar beneden te halen...Kijk het programma eerst eens voor er geoordeeld wordt.

Heb gehoord van betrokkenen die bij de opname's waren in Groningen dat hij het heel leuk en leerzaam vind wat er allemaal rond om een wedstrijd en de voorbereiding gebeurd....DUS LATEN WE EERST HET PROGRAMMA MAAR EENS GAAN KIJKEN ,en dan oordelen!

Het programma is juist niet bedoelt om het onderwerp waarover het gaat belachelijk te maken.

Zullen we het niet eerst kijken voordat we erover gaan zeuren? Je weet niet eens wat er inkomt en dan al die ophef. Komt me bekend voor eigenlijk.

Heb je er wel eens bij stil gestaan dat we niet op slechte publiciteit zitten te wachten?

Dat als Valerio echt het podium opgaat, hij mensen zoals jijzelf en vele andere wedstrijdatleten, belachelijk kan maken?

Ik zeg niet dat ie dat doet.....maar de insteek van dat soort media naar bodybuilding is meestal lacherig doen en domme grappen maken.

Laten we hopen dat dat niet gaat gebeuren.
Zou kunnen gebeuren idd. Even afwachten...

Vooralsnog blijven we positief.:p

Ik heb toevallig al een paar van zijn programma's gezien (Straat racers, breakdancen, Harry Krischna "kerk" ) Best lachuh om te zien,als je niks beters te doen hebt. Wat me opviel was dat ie in alle programma's het onderwerp heel serieus nam en dus niet alles domweg zat af te kraken of wat dan ook. Ben dus best benieuwd.

tjonge jonge wat weer een optimisme..sommige mensen weten echt alles naar beneden te halen...Kijk het programma eerst eens voor er geoordeeld wordt.

Heb gehoord van betrokkenen die bij de opname's waren in Groningen dat hij het heel leuk en leerzaam vind wat er allemaal rond om een wedstrijd en de voorbereiding gebeurd....DUS LATEN WE EERST HET PROGRAMMA MAAR EENS GAAN KIJKEN ,en dan oordelen!

+1

uitzenddatum al bekend?

Met Valerio was echt lachen! Was echt een leuke actie!
Uitzenddatum volgt nog wel...

Haha, ik wil wel even lachen.. heeft hij ook echt geposeerd?

Pfff, donder op met die gast.

Verziekt zoiets toch, dat weet je vantevoren.

In voorgaande afleveringen vond ik hem oprecht geïnteresseerd in de subculturen en helemaal niet kortzichtig. Ik denk dat hij goede bedoelingen heeft.

We zullen zien.

Hebben jullie hem ook echt laten liften?

liften? Ik heb gehoord dat ie wel met iemand is wezen trainen, als je dat bedoelt...

yep,

Hij is ook wezen trainen met iemand. De zogenaamde wedstrijdvoorbereiding.

Ben er gister geweest. Het is leuk om het contrast te zien.

Valerio zit de boel niet te verzieken & vind het respect dat ie tussen de jongens geeft gestaan!!! Je moet daar wel ballen voor hebben als je niet getraind hebt want eigelijk ga je wel een beetje af....

Je kunt zo goed het verschil zien tussen hem en de grote jongens. Ik denk en hangt natuurlijk van de uiteindelijk rapportage af maar dat het best leuk wordt en dat de 'normale' mens ook beetje begrijpt dat het niet zomaar allemaal gedaan is zoals veel mensen denken.

Uitzending is waarschijnlijk over 2 weken al maar dat weet ik niet zeker. Mocht ik het weten wordt het hier direct gepost.

Terug
Naar boven