Jij zegt "altijd grappig dit soort theorieën maar als je logisch nadenkt kom je veel verder" Dat vind ik arrogant ja. Dat is zelfs arrogantie ten top.
Mijn kennis staat los van jouw arrogante uitspraak. Ik opper slechts 1 goede weg naar Rome. Ik kan best iets onduidelijk hebben gezegd of onvolledig, maar vraag dan gewoon wat ik bedoel. Eigen conclusies trekken die ik nooit gezegd heb slaan natuurlijk nergens op.
Mascha, met alle respect voor je resultaten, wat je nu zegt is per definitie onjuist. Ik ben het met je eens dat er meerdere wegen zijn, maar dat je carbs nodig hebt is gewoon onjuiste informatie. "je kunt geen vet verbranden zonder brandstof". Weet je wel wat je nu precies zegt? Heb je ooit de resultaten van sommige mensen op een keto-dieet gezien? Daarmee zeg ik NIET dat je per se een keto dieet moeten volgen (just to be clear).
Daarnaast kun je het ook omdraaien: als je niet herstelt en je krijgt weinig kcals binnen, moet je slimmer trainen. Training en voeding moeten altijd op elkaar afgestemd zijn. Wat je daarover zegt is dus een open deur intrappen en conclusies trekken die totaal niet relevant zijn binnen de contekst. Heel simpel: VEEL eten is VEEL trainen. WEINIG eten is WEINIG trainen, maar ALTIJD met behoud van intensiteit. (natuurlijk ligt het wat genuanceerder)
Dat jij in de praktijk op 1 manier resultaat weet te behalen, wil nog niet zeggen dat er niet meerdere wegen zijn. Mijn praktijk ervaring is 2% droger in 12 dagen MET behoud van spiermassa op een manier die volgens jou niet mogelijk is. Ik vind je hierover inderdaad weer behoorlijk arrogant. Maar als je graag met mensen wilt praten met een hoop ervaring, kun je hier eens misschien naar kijken:
http://www.bodyrecomposition.com/the-rapid-fat-loss-handbook
http://www.bodyrecomposition.com/the-ketogenic-diet
Misschien kun je ook eens kijken naar de resultaten van Intermittent Fasting mensen.
Tevens is het logisch (zoals ik al aangaf) dat je vetpercentage zal bepalen welke strategie meer geschikt voor je is.
En om nog duidelijker te zijn: Ik praat over
natuurlijke atleten.