AndroidHealthClinic

Van 16% BF naar 10/11%

Lees aub even dit topic door, ik zeg zelf 10 keer dat er meerdere wegen naar Rome zijn. Ik noemde er slechts 1. Daarnaast is het wel een weg die vrijwel onmogelijk sneller te bewandelen is (als spierbehoud een doel voor je is). Graag niet oordelen aan de hand van 1 reactie. Eerst lezen aub.

Ik reageer natuurlijk alleen op wat ik lees. Ik geef aan dat het niet per definitie zo werkt. Wellicht specifiek voor mannen of een selecte groep vrouwen in aanloop naar een wedstrijd om net dat verschil te maken, maar ik heb ook jongens in wedstrijdvoorbereiding gezien die een week lang op appels leefden en daarmee echt verschil maakten.
Het ging mij er meer om dat je Mascha affikt, terwijl ze eigenlijk niet iets heel geks zegt, namelijk dat carbs een nogal functionele rol hebben.

En ja, er zijn mensen die prima resultaten boeken op keto of low carb, maar dat maakt het nog niet de norm.
In die zin is het niet nodig om haar toevoeging af te branden. Ze heeft namelijk een punt.

• Topic Starter Topic Starter
kijk, een discussie waar ik nog iets van opsteek:thumbs:
Maar met andere woorden, er zijn genoeg manieren, alleen iedereen heeft zo ze eige manier die voor hem / haar het beste werkt:)

Ik reageer natuurlijk alleen op wat ik lees. Ik geef aan dat het niet per definitie zo werkt. Wellicht specifiek voor mannen of een selecte groep vrouwen in aanloop naar een wedstrijd om net dat verschil te maken, maar ik heb ook jongens in wedstrijdvoorbereiding gezien die een week lang op appels leefden en daarmee echt verschil maakten.
Het ging mij er meer om dat je Mascha affikt, terwijl ze eigenlijk niet iets heel geks zegt, namelijk dat carbs een nogal functionele rol hebben.

En ja, er zijn mensen die prima resultaten boeken op keto of low carb, maar dat maakt het nog niet de norm.
In die zin is het niet nodig om haar toevoeging af te branden. Ze heeft namelijk een punt.
Ik brand uitsluitend haar arrogante houding ten opzichte van low carb af. Ze beweert namelijk dingen omtrent low carb die volstrekt onzin zijn. Daarnaast ontkent ze dingen die allang bewezen zijn (ja, ook in de praktijk). Als je tevens goed gelezen had, heb ik ook tegen Mascha verteld dat er inderdaad meer wegen naar Rome zijn. Blijkbaar heb je dat gemist en probeer je nu met onvolledige informatie mij op een plek te zetten. Helaas ga je in die missie niet slagen. We praten overigens niet over een wedstrijdvoorbereiding in dit topic. Tenzij je 10/11% voldoende vindt voor een wedstrijd. We kunnen allemaal wel een draai geven aan dit topic, maar dat is wat oneerlijk voor de opener. Volgens mij draait het om het helpen van de topic-opener. Als je vindt dat ik mij onjuist gedraag naar een persoon, kun je me altijd PBen of zeggen wat er werkelijk op je ziel ligt. Wanhoopsargumenten bedenken en een zinloze discussie beginnen helpt niet mee om de opener een goed antwoord te geven.

Terug
Naar boven