MuscleMeat

Van 26% naar 22% in 1 maand...

Joyce85

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m67
Massa
64kg
Vetpercentage
20%
Beste lezers,

Ik ben een half jaar aan het trainen.. Maar nu sinds 1 maand serieus en sinds 2 weken weet ik wat en hoeveel ik kan/moet eten.

Mijn dagelijkse behoefte is 2145 kcal. Ik ben aan het opbouwen en zit nu op 1745 kcal, elke week 100 kcal erbij.
Is het mogelijk in 1 maand tijd dat mijn vet% verlaagd is van 26% naar 22%. Ik meet het met zo'n tang, weet ff de naam niet. (meetfoutjes daargelaten natuurlijk.) Ik heb meerdere keren gemeten en blijf op die 22% zitten.

Ben er hardstikke blij meer hoor daar niet van.. Mijn doel is 15% bf te hebben voor 8-2014 dus dat gaat lekker ;-)

Dit is zeker mogelijk, ik ben zelf van 22 naar 14 % gegaan in 8 weken. Keep up the good work!

Zeker dat dit mogelijk is, beginnersvet-vocht, en ook omdat je aan een hoge vp zit bv van 8% naar 6% is moeilijker dan van 24 naar 22.. Maar je bent duidelijk op de goeie weg. Veel succes

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel voor jullie reactie.
Ben zeker tevreden met de resultaten en blijkbaar doe ik het na lang zoeken goed.

Zeker dat dit mogelijk is, beginnersvet-vocht, en ook omdat je aan een hoge vp zit bv van 8% naar 6% is moeilijker dan van 24 naar 22.. Maar je bent duidelijk op de goeie weg. Veel succes

Beginners vet-vocht? Meen je dit nou serieus? ???
4% vet is behoorlijk veel in 1 maand, ongeveer 1% per week.
Is misschien te bereiken met 2/3 x per dag te trainen en een perfect eetschema die je dan ook strikt volgt.
Succes ermee! Houd ons op de hoogte.

Ik gok dat je niet elke keer correct meet. Het vergt namelijk wel enige ervaring om een goede meeting te doen.

4% in een maand zou inhouden dat je zo'n 2.5 - 3 kilo alleen aan vet bent afgevallen. Niet onmogelijk maar lastig te behalen.

Je kcal elke week verhogen met 100 is best veel. Zo zul je na paar week meer aan het bulken zijn dan aan het cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, bedankt Vali en Rovi.
Ik neem jullie tips mee. Sowieso dat meten ben ik mee eens. Ik ga er ook vanuit dat ik het niet altijd correct meet, klopt. Maar mag er natuurlijk wel vanuit gaan dat mijn% iig omlaag is gegaan ;-)

Het bulken.. oo zo bang voor :-P. Ik eet iedere week 100 kcal erbij tot 2145 kcal. Dan stop ik. In de tussentijd let ik wel op wat mijn lichaam doet.
Sowieso qua gewicht word ik wel zwaarder.. Maar zo lang dat mijn lichaam en vet veranderd vind ik het goed. Dan zal het gewicht wel spiermassa zijn.

Dank jullie

Mooi dat je zo goed bezig bent ;) Las je post en zag dat je Crohn hebt, dus extra goed dat je voor een gezond en sterk lichaam gaat!

Heb zelf CU dus weet dat het niet altijd even makkelijk is :)

mooie voortgang, ga zo door.

Erg netjes! Keep up the good work!

Terug
Naar boven