MuscleMeat

Van amp naar nieuwe lege vial over spuiten, veilig of niet? (ivm bacterien)

375mg is midde mode, 250mg is net te weinig en 500mg teveel. Ik ga overigens erg lekker op de gear van alpha, daarbij heb ik met dit merk het minst last van acne (waar ik vrij gevoelig voor ben)

Ik dacht ook altijd dat 250mg ew te weinig was voor een cruise.. Mijn cruise was 500mg e5d. Maar nu ik toch 10 weken op 250mg e7d gecruised heb, moet ik zeggen dat dit me toch wel heel erg goed heeft gedaan. Zowel psychisch als fysiek gezien was ik er denk ik gewoon aan toe. Ik lees de meeste van jouw topics wel en je lust er ook wel pap van qua doseringen en verschillende middelen in je blasts. Denk er eens over na, ik kan het je echt aanraden. 10w leek me trouwens ook veel te lang, voorheen kwam ik niet verder dan 4-5w en ging ik de dosis alweer ophogen. Allemaal nergens voor nodig. Je moet je lichaam echt even wat rust gunnen. Anyway doe ermee wat je wil :)

Sterielwater.nl

Deze website :roflol:

"De HCG kuur bestaat uit 23 mini injecties die onder de huid moet worden ingespoten. Daarnaast moet een uitgebalanceerd HCG dieet van 500kcal worden gevolgd.[Link niet meer beschikbaar] ook los verkrijgbaar."

Eerst wou je een beetje rust en off gaan en nu verder cruisen op 375mg?

Ik dacht ook altijd dat 250mg ew te weinig was voor een cruise.. Mijn cruise was 500mg e5d. Maar nu ik toch 10 weken op 250mg e7d gecruised heb, moet ik zeggen dat dit me toch wel heel erg goed heeft gedaan. Zowel psychisch als fysiek gezien was ik er denk ik gewoon aan toe. Ik lees de meeste van jouw topics wel en je lust er ook wel pap van qua doseringen en verschillende middelen in je blasts. Denk er eens over na, ik kan het je echt aanraden. 10w leek me trouwens ook veel te lang, voorheen kwam ik niet verder dan 4-5w en ging ik de dosis alweer ophogen. Allemaal nergens voor nodig. Je moet je lichaam echt even wat rust gunnen. Anyway doe ermee wat je wil :)

Dit lijkt me dan wel het beste advies.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter

Dankje voor het delen.

Het is gewoon zo stom man, ik heb wel eens eerder ook tijdens een kuur gedacht van ik ga in dosering zakken want meer is niet altijd beter en dat weet ik donders goed. Met goede moet de volgende dag beginnen en dan sta ik met die spuit in men handen om het op te trekken en denk ik op dat moment, ah f**k it ik doe gewoon de normale (hoge) dosering.

Ik ga het in ieder geval overwegen maar denk niet dat het deze cruise gaat gebeuren.

Eerst wou je een beetje rust en off gaan en nu verder cruisen op 375mg?

Yep, het is toch cruisen geworden. Aangezien ik toch over 2 a 3 maanden weer ga blasten leek het me toch verstandig te cruisen ivm waarde schommelingen. En natuurlijk het mentale aspect...

Verander jij ook als je off bent?
Minder zelfvertrouwen, minder contact met anderen. Minder vrolijk?

Maar 3 maanden off na ruim jaar kuren is te weinig denk ik om volledig te herstellen.
Kun je beter om blijven als je je daar beter bij voelt.

Verander jij ook als je off bent?
Minder zelfvertrouwen, minder contact met anderen. Minder vrolijk?

Maar 3 maanden off na ruim jaar kuren is te weinig denk ik om volledig te herstellen.
Kun je beter om blijven als je je daar beter bij voelt.

Weet niet of het echt met zelf vertrouwen te maken heeft maar je voelt je gewoon minder goed, minder happy als die gains verminderen. Het probleem is dat ze in je eigen ogen veel sneller verminderen als wat in werkelijkheid gebeurd.

Simpel gezegd, we willen allemaal groot en ripped zijn en vooral vooruitgang boeken, dus achteruitgang zuigt gewoon.

Sociaal contact word niet minder bij mij.

En hoe zit het bij jou met off gaan?

Weet niet of het echt met zelf vertrouwen te maken heeft maar je voelt je gewoon minder goed, minder happy als die gains verminderen. Het probleem is dat ze in je eigen ogen veel sneller verminderen als wat in werkelijkheid gebeurd.

Simpel gezegd, we willen allemaal groot en ripped zijn en vooral vooruitgang boeken, dus achteruitgang zuigt gewoon.

Sociaal contact word niet minder bij mij.

En hoe zit het bij jou met off gaan?
Ik ben nog steeds in de orienterende fase betreft a.s.
Ben een jaar geleden hier lid geworden om kennis op te doen.
Het moment komt steeds dichter bij. Maar wil meer kennis op doen zodat ik niet straks met gekke vragen kom als ik ben begonnen.

Maar ik zie wel bovenstaande dingen bij mensen die kuren. Gedrags en humeur wisselingen. Geen leuke bijwerking van de a.s. imo.

Ik ben nog steeds in de orienterende fase betreft a.s.
Ben een jaar geleden hier lid geworden om kennis op te doen.
Het moment komt steeds dichter bij. Maar wil meer kennis op doen zodat ik niet straks met gekke vragen kom als ik ben begonnen.

Maar ik zie wel bovenstaande dingen bij mensen die kuren. Gedrags en humeur wisselingen. Geen leuke bijwerking van de a.s. imo.

Gedrag, humeur, prikkelbaar, snel geirriteerd, mega alpha gedrag en zelfs verandering in persoonlijkheid komt voor maar is serieus waar alleen met Trenbolone. Misschien als je een half jaar hoge dosering test doet dat je prikkelbaarder word maar dat is niets vergeleken met tren agressie. Het is een mythe dat je van AAS in het algemeen een beest word in je hoofd. Dat is echt alleen met Tren en niet eens bij iedereen, erg persoons gebonden.

Tren is een geweldig goedje :D

Tren is koning, absoluut :D

• Like
Waarderingen: Boca
375mg is midde mode, 250mg is net te weinig en 500mg teveel. Ik ga overigens erg lekker op de gear van alpha, daarbij heb ik met dit merk het minst last van acne (waar ik vrij gevoelig voor ben)

Ja hoorde ook erg goede verhalen, alleen jammer dat ze gestopt.

Ja hoorde ook erg goede verhalen, alleen jammer dat ze gestopt.

Heb je een bron / onderbouwing? Heb nog geen indicatie gehad dat ze zijn gestopt, ook niet van men dealer. Enige wat ik weet is dat de oprichter opgeladen is en is ondervraagt.

Heb je een bron / onderbouwing? Heb nog geen indicatie gehad dat ze zijn gestopt, ook niet van men dealer. Enige wat ik weet is dat de oprichter opgeladen is en is ondervraagt.

Hun Test E kan ik nog steeds bij mijn source verkrijgen maar hun Tren is een andere zaak...

Vraag me af wat er waar is van het gerucht dat ze gestopt zouden zijn.

De batchen die ik voorlopig heb zijn allemaal van 2014, dus misschien worden er geen nieuwe gemaakt vanaf 2015 ofzo?

Hun Test E kan ik nog steeds bij mijn source verkrijgen maar hun Tren is een andere zaak...

Vraag me af wat er waar is van het gerucht dat ze gestopt zouden zijn.

De batchen die ik voorlopig heb zijn allemaal van 2014, dus misschien worden er geen nieuwe gemaakt vanaf 2015 ofzo?

Mijn batches zijn ook 2014 momenteel, para kan ik overigens nog zonder problemen aankomen. Tren-a moest hij de laatst wel wat meer moeite voor doen maar dat lag aan wat anders zover ik weet.

Terug
Naar boven