terrorbokkie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 WHAHAHAHAAHAHAA"
) lag me letterlijk van de stoel wat een hunk ( parrot)hij is een legende als voetballer, maar een ****ing flop als trainer.
Nederlands elftal heeft hij 2 goede wedstrijden laten voetballen, ajax net zoveel in een jaar tijd.
voor de winterstop ging het goed, na de winterstop geeft hij half jong ajax de kans om te debuteren, hij had het gewoon moeten laten staan, toen het goed draaide.
Bovendien schijnt Marco zeer sterk te zijn op tactisch gebied. Het probleem was mijns inziens vrij makkelijk op te lossen. Ik denk dat Marco een beetje hetzelfde euvel heeft als Cruyff. Hij weet het allemaal wel maar kan het niet verwoorden. Op de 1 of andere manier kreeg hij, dat wat hij in zijn hoofd had gewoon niet overgebracht op de spelers.
Er zijn ook heel veel wedstrijden geweest waarin de spelers het echt zelf verkracht hebben. Zij zijn de schuld van het falen van Ajax. Een zooitje individualisten aangevuld met materiaal dat het ajax niveau niet aan kan. Die gasten komen hier even de zakken vullen en zien het als opstap nar de top. Slapen wij nog ofzo'' Ferguson hoop dat ManUtd de cl wint want ddan durft hij zich te meten aan het grote AJAX'' Die gasten moeten trots zijn dat ze ONS heilige shirt mogen dragen! Dat mist deze selectie al een hele tijd...Spelers die na het scoren van een doelpunt, het maken van een super sliding of het stoppen van het penalty trots naar het logo grijpen. De Heitinga-mentaliteit!
Maarco had van mij mogen blijven zitten maar wel met een andere staff. Zet een gevoelige jongen en een schreeuwerd naast de voetbal-technisch sterke Van Basten en we hadden volgend jaar de titel gepakt. Wat krijgen we nu weer een opbouw jaar.....Frustratie, frustratie....
En volgens mij leidt jij aan grootheidswaanzin. Ajax heeft al lang niet meer de status die Man U. wel heeft. Ajax kan daar slechts van dromen.Slapen wij nog ofzo'' Ferguson hoop dat ManUtd de cl wint want ddan durft hij zich te meten aan het grote AJAX''
Tactisch zeer sterk? De man was vroeger een topspits, de rest van het team stond in zijn dienst. Hij staat bekend als een slechte communicator en tactisch maakte hij ontzettende blunders. Kijk maar naar zijn beleid op het gebied van wissels. Behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Dat hij vroeger een topspits was, dat zegt nog niet dat hij een toptrainer is. Hij heeft gewoon gefaald.
Het is daarnaast zijn schuld dat hij geen team kan smeden, het is zijn taak om spelers bijelkaar te brengen. Marco van Basten zou het volgend jaar ook geen kampioen worden, ook niet als hij extra mensen aan zijn staf toevoegt. Hij is gewoon niet bekwaam als trainer.
En volgens mij leidt jij aan grootheidswaanzin. Ajax heeft al lang niet meer de status die Man U. wel heeft.
En volgens mij leidt jij aan grootheidswaanzin. Ajax heeft al lang niet meer de status die Man U. wel heeft. Ajax kan daar slechts van dromen.
Moet ik hier eens even een opsomming maken van de gewonnen prijzen? kan hoor!
Dat lijkt me echt helemaal niks. Een uur lang lullen over tactische en technische details in het voetbal? Misschien is een trainerscursus meer iets voor jou.
Hugo Borst en Johan Derksen zitten erbij om te rellen, dat is juist het leuke van die programma's. Jan Mulder bij studiovoetbal is ook een garantie voor een leuke uitzending.![]()