XXL Nutrition

Van creatine naar aminozuren.

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Onlangs was ik voor de verandering eens een andere voedingssupplementenzaak binnengewandeld waar me werd geadviseerd te stoppen met mijn creatinekuur na mijn laatste pot en over te gaan op aminozuren. Aldus de eignares zou dat snellere groei opleveren gezien ik pas 23 jaar ben en mijn lichaam aldus haar nog zelf genoeg creatine aanmaakt?

Klopt dit?

In de andere voedingssupplementenzaak werd me zelfs geadviseerd de creatine door te blijven nemen zonder onthoudingsperiode. (wat aldus de eigenaar moet kunnen met dit soort creatine, "ethyl ester creatine in capsulevorm")

Bedankt, Ruud.

Onlangs was ik voor de verandering eens een andere voedingssupplementenzaak binnengewandeld waar me werd geadviseerd te stoppen met mijn creatinekuur na mijn laatste pot en over te gaan op aminozuren. Aldus de eignares zou dat snellere groei opleveren gezien ik pas 23 jaar ben en mijn lichaam aldus haar nog zelf genoeg creatine aanmaakt?

Creatine met aminozuren verglijken is appels met peren verglijken.

Ook als je 23 bent maakt je lichaam maar een beperkte hoeveelheid creatine aan en neemt het maar een beperkte hoeveelheid uit je voeding op.

Nee dus

In de andere voedingssupplementenzaak werd me zelfs geadviseerd de creatine door te blijven nemen zonder onthoudingsperiode. (wat aldus de eigenaar moet kunnen met dit soort creatine, "ethyl ester creatine in capsulevorm")

Bedankt, Ruud.

Klopt maar gaat op voor alle vormen van creatine dus niet alleen voor ethyl ester

Creatine met aminozuren verglijken is appels met peren verglijken.

Ook als je 23 bent maakt je lichaam maar een beperkte hoeveelheid creatine aan en neemt het maar een beperkte hoeveelheid uit je voeding op.

Nee dus

Klopt maar gaat op voor alle vormen van creatine dus niet alleen voor ethyl ester

Klopt voor 100%

.
Creatine is energie voor je spieren om arbeid te verichten ( aanvulling op je ATP = (adenosinetrifosfaat) ),.... amino's zijn omgezetten eiwitten die weefsel aan kunnen maken om de "kapot gemaakte" ( getrainde) spieren te herstellen :D

Zoals 3XL ook al aan geeft klopt dat dus niet !
Idd ook op jou leeftijd levert creatine maar tot op een bepaalde hoogte aan energie voor je spier , de rest van de ATP is en blijft gewoon andere energie uit voeding e.d.
Oftewel de creatine zal altijd helpen om verder richting de 100% te komen en je zo meer energie/kracht te geven.

Terug
Naar boven