melvin1981
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 7%
heb mijn weekjes cut er bijna opzitten...
Zit nu op :
500 test E
200 tren E
1000 mast E
en voor mijn gevoel ben ik diep genoeg gegaan...laatste meting is al weer weekje of wat terug en was 7% 99kg
schommel nu nog steeds rond de 100kg maar word nog wel steeds iets droger...veel lager dan 7% zal het trouwens niet zijn...maar wel steeds weer iets minder vocht...
Moet zeggen dat mast op 1000 echt bruut is...over aderen en lijnen gesproken...ze poppen overal op/vandaan...
Alleen is het wel 'n libido killer...
"Gelukkig" heb ik op het moment toch geen vriendin meer...maar toch...
Nou ben ik aan het bedenken wat ik eind volgende maand ga doen...
Iig eerst ff 4 weken bridgen op 250 test E
MAAR DAARNA
Zat zelf aan
1000 test E
400 tren E
te denken...
Miss ff wat d-boll er bij voor 3/4 weken op 30mg ofzo...wil eigenlijk geen orals maar d-boll word ik altijd zo intens gelukkig van...en dat kan ik op het moment wel ff gebruiken...
Maar miss nog iets anders er bij?
Iemand ideeen?
Hgh wil ik nu eigenlijk ook wel maar heb ff geen hgh geld...miss rond de kerst...voor onder de boom...
Zit nu op :
500 test E
200 tren E
1000 mast E
en voor mijn gevoel ben ik diep genoeg gegaan...laatste meting is al weer weekje of wat terug en was 7% 99kg
schommel nu nog steeds rond de 100kg maar word nog wel steeds iets droger...veel lager dan 7% zal het trouwens niet zijn...maar wel steeds weer iets minder vocht...
Moet zeggen dat mast op 1000 echt bruut is...over aderen en lijnen gesproken...ze poppen overal op/vandaan...
Alleen is het wel 'n libido killer...
"Gelukkig" heb ik op het moment toch geen vriendin meer...maar toch...
Nou ben ik aan het bedenken wat ik eind volgende maand ga doen...
Iig eerst ff 4 weken bridgen op 250 test E
MAAR DAARNA

Zat zelf aan
1000 test E
400 tren E
te denken...
Miss ff wat d-boll er bij voor 3/4 weken op 30mg ofzo...wil eigenlijk geen orals maar d-boll word ik altijd zo intens gelukkig van...en dat kan ik op het moment wel ff gebruiken...
Maar miss nog iets anders er bij?
Iemand ideeen?
Hgh wil ik nu eigenlijk ook wel maar heb ff geen hgh geld...miss rond de kerst...voor onder de boom...