arcane
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! Mn stats zijn 185 lang, op lege maag sochtends 97,5 kilo en vetpercentage zal rond de 15 procent zijn schat ik, in mn bulk kijk ik daar niet zo heel nauw naar, spiegel is belangrijker

Lol, jij hebt al bijna mijn gewicht en ik ben 2 meter 5. Zeer knap gedaan en geen anabool aan te pas gekomen neem ik aan?
Ik denk dat hij krachtstats bedoelt op de grote 3
Indrukwekkende progressie, keep it up!
Nee zekerste weten geen anabool! Gewoon dedication en wilskracht!
---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 00:14 ----------
Mmm, mn krachtstats op de grote 3
Ik doe nu weer een pyramide training en dus elk setje zwaarder en minder herhalingen, eindig met 6 herhalingen en daar zijn dit mn stats:
- benchpress 115 kg 6 herhalingen
- squat 115 kg 6 herhalingen
- deathlift 130 kg 6 herhalingen

Waw ik ben jaloers op mensen met goede genen zoals die van jou. Ik moest vroeger langer trainen om 30kg massa bij te krijgen.
Sterke bench wel ja, misschien is het iets minder omdat er iemand achter me staat die een vinger meehelpt de laatste 2 reps, daarnaast ben ik ( heel fout ik weet het) laat begonnen met deadliften en squats ook .
---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 11:26 ----------
Ja wel redelijk goede genen, maar je moet je niet vergissen natuurlijk is het niet allemaal spier.
Had geen gram vet op mn lichaam toen ik begon en nu zit er natuurlijk wel wat aan, zit daarnaast ook nog in mn bulk.
---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 11:27 ----------
Thanks!