Fitness Seller

van ecto 70 kg naar 97 kg in 2 jaar en 8 maanden

Ik hoop dat ik er ook zo bij kan lopen over 3 jaar, goede gains!

• Topic Starter Topic Starter
Zieke massa gebouwd jij bent goed bezig!! Stats?

Thanks man! Mn stats zijn 185 lang, op lege maag sochtends 97,5 kilo en vetpercentage zal rond de 15 procent zijn schat ik, in mn bulk kijk ik daar niet zo heel nauw naar, spiegel is belangrijker

Thanks man! Mn stats zijn 185 lang, op lege maag sochtends 97,5 kilo en vetpercentage zal rond de 15 procent zijn schat ik, in mn bulk kijk ik daar niet zo heel nauw naar, spiegel is belangrijker

Ik denk dat hij krachtstats bedoelt op de grote 3:p

Indrukwekkende progressie, keep it up!

Erg goed resultaat, zeker als je kijkt naar je beginpics. Goed fysiek man.

Lol, jij hebt al bijna mijn gewicht en ik ben 2 meter 5. Zeer knap gedaan en geen anabool aan te pas gekomen neem ik aan?

Respect gozer! Goed gedaan. Ik kom ook van 69 kilo (als dieptepunt).

Lol, jij hebt al bijna mijn gewicht en ik ben 2 meter 5. Zeer knap gedaan en geen anabool aan te pas gekomen neem ik aan?

Nee zekerste weten geen anabool! Gewoon dedication en wilskracht!

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 00:14 ----------

Ik denk dat hij krachtstats bedoelt op de grote 3:p

Indrukwekkende progressie, keep it up!

Mmm, mn krachtstats op de grote 3
Ik doe nu weer een pyramide training en dus elk setje zwaarder en minder herhalingen, eindig met 6 herhalingen en daar zijn dit mn stats:
- benchpress 115 kg 6 herhalingen
- squat 115 kg 6 herhalingen
- deathlift 130 kg 6 herhalingen

Nee zekerste weten geen anabool! Gewoon dedication en wilskracht!

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 00:14 ----------

Mmm, mn krachtstats op de grote 3
Ik doe nu weer een pyramide training en dus elk setje zwaarder en minder herhalingen, eindig met 6 herhalingen en daar zijn dit mn stats:
- benchpress 115 kg 6 herhalingen
- squat 115 kg 6 herhalingen
- deathlift 130 kg 6 herhalingen

Sterke bench? Of zwakke SQ en DL t.o.v. de bench?:cool:

Keurig! hoop dat ik er na 2 a 3 jaartjes ook zo bij loop

Waw ik ben jaloers op mensen met goede genen zoals die van jou. Ik moest vroeger langer trainen om 30kg massa bij te krijgen.

from ecto to meso.
good job! ;)

Sterke bench? Of zwakke SQ en DL t.o.v. de bench?:cool:

Sterke bench wel ja, misschien is het iets minder omdat er iemand achter me staat die een vinger meehelpt de laatste 2 reps, daarnaast ben ik ( heel fout ik weet het) laat begonnen met deadliften en squats ook .

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 11:26 ----------

Waw ik ben jaloers op mensen met goede genen zoals die van jou. Ik moest vroeger langer trainen om 30kg massa bij te krijgen.

Ja wel redelijk goede genen, maar je moet je niet vergissen natuurlijk is het niet allemaal spier.
Had geen gram vet op mn lichaam toen ik begon en nu zit er natuurlijk wel wat aan, zit daarnaast ook nog in mn bulk.

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 11:27 ----------

from ecto to meso.
good job! ;)

Thanks!

Sterke bench wel ja, misschien is het iets minder omdat er iemand achter me staat die een vinger meehelpt de laatste 2 reps, daarnaast ben ik ( heel fout ik weet het) laat begonnen met deadliften en squats ook .

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 11:26 ----------

Ja wel redelijk goede genen, maar je moet je niet vergissen natuurlijk is het niet allemaal spier.
Had geen gram vet op mn lichaam toen ik begon en nu zit er natuurlijk wel wat aan, zit daarnaast ook nog in mn bulk.

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 11:27 ----------

Thanks!

Wat vet kan geen kwaad he.

nice progressie man! hoop dit ook te bereiken nu in 8 maanden z'n 10kg aangekomen (57-67kg) maar ook wel in vet % gestegen.

Terug
Naar boven