AndroidHealthClinic

Van Fatboy naar muscleboy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja luister, het werkt natuurlijk wel.. maar tis wel een behoorlijke opoffering. Ik kan best wel een half uurtje cardio doen 5x per week, maar een uur per dag? Dat doe ik ook maar kort voor het mijn neus uit komt. Ik denk dat ik het in de toekomst vast nog wel ergens op een tactisch moment ga inzetten.
Tuurlijk werkt het wel, maar ik doelde meer op het feit dat er wel andere manieren zijn om die "300 kcal's" te verbranden dat hoeft niet met een uur cardio per dag. Je kunt ook 100 kcal's per dag schrappen en een half uurtje per dag cardio doen of om de dag een uur. Het gaat om het totale plaatje van wat je eet en verbrand in die week. Zelf ben ik meer voorstander van rustig kcals verminderen en cardio langzaam opschroeven, en als dat op een gegeven moment niet meer goed werkt en je zit al laag met je vetpercentage maar je wilt nog lager kun je die zwaardere middelen gebruiken. Maar naar mijn mening is dat voor een "normaal" persoon die geen wedstrijden doet niet nodig. Maar nogmaals moet iedereen zelf weten wat die doet en hoe die het doet er zijn tenslotte meerdere wegen na Rome.
 
Ik ben bij mijn zusje op bezoek geweest. Daar heb ik de fout gemaakt een kinder bueno te eten. De rest is geschiedenis😭
Ook dat heb je soms, gewoon niet teveel over gaan na denken of de hoop opgeven maar gewoon verder gaan waar je gebleven was! 1 cheatdag stelt niks voor mits je nu goed verder gaat! Zie het als een reefeed day:rolleyes:
 
Tuurlijk werkt het wel, maar ik doelde meer op het feit dat er wel andere manieren zijn om die "300 kcal's" te verbranden dat hoeft niet met een uur cardio per dag. Je kunt ook 100 kcal's per dag schrappen en een half uurtje per dag cardio doen of om de dag een uur. Het gaat om het totale plaatje van wat je eet en verbrand in die week. Zelf ben ik meer voorstander van rustig kcals verminderen en cardio langzaam opschroeven, en als dat op een gegeven moment niet meer goed werkt en je zit al laag met je vetpercentage maar je wilt nog lager kun je die zwaardere middelen gebruiken. Maar naar mijn mening is dat voor een "normaal" persoon die geen wedstrijden doet niet nodig. Maar nogmaals moet iedereen zelf weten wat die doet en hoe die het doet er zijn tenslotte meerdere wegen na Rome.
Niks op aan te merken. Ik ga ook meer cardio er in knallen. Minder als dit ga ik niet eten. Zit nu op 2000kcal en vind dit al lastig vol te houden. Beter een half uurtje per dag afzien dan de hele dag afzien omdat je bijwerkingen hebt van de clen.
 
Niks op aan te merken. Ik ga ook meer cardio er in knallen. Minder als dit ga ik niet eten. Zit nu op 2000kcal en vind dit al lastig vol te houden. Beter een half uurtje per dag afzien dan de hele dag afzien omdat je bijwerkingen hebt van de clen.
Ja, goed plan. Met een beetje geluk ook nog gezonder.
 
Mooi afgevallen man!
Succes met je kuur en dieet ✌️
 
Ohja en mijn zij heb ik geen last meer van. Kwam dus toch door de clen.. Heb wel wat last van acne vanaf week 4, maar zolang ik er met mijn poten van af blijft valt het mee. Over een paar weken ga ik RAD 140 15mg toevoegen op mijn test kuur voor 4 weken en dan zit het er voor deze kuur weer op.. Ik heb hier namelijk nog 1,5 potje van liggen. Ik ben benieuwd wat de ervaring van deze combinatie gaat zijn. Ik kan nergens goeie info vinden over iemand die deze combi al eens gedaan heeft. Het doel is dan daarna op een TRT dosis verder te gaan. Ongeveer 3 maanden na mijn laatste kuurdosis een bloedtest om te kijken of mijn TRT dosis juist is en alle health markers goed zijn. Dan nog even over Anavar. Ik heb werkelijk geen idee of dit iets toegevoegd heeft aan mijn gains. Ik heb het idee van niet, zo wel is het maar minimaal.. In mijn ogen weg gegooid geld. En best prijzig (40 euro voor 20 dagen a 50mg/dag).
 
Laatst bewerkt:
Korte review over mijn week clen ervaring. Degene waar ik dit van gekocht heb gaf aan voorzichtig te zijn aangezien deze sterker is dan de originele clen.

1e dag begonnen met 25 mcg. Holy shit knalde dat ff der in. Voelde me zwaar ongemakkelijk en nerveus op mijn werk. Kon het wel nog dusdanig verbergen dat ik denk dat het niemand is opgevallen. Hart voelde ik flink kloppen. Ik merkte helaas niks van minder honger wat veel mensen wel hebben. Trilde best erg. Vooral als ik mijn kwark aan het lepelen was.

2e dag. 25mcg bijwerkingen al stuk minder. Wel nog beetje nerveus en ongemakkelijk maar al een stuk beter te handelen. Trilde alleen bij eten van kwark.

3e dag. 3 kwart van een pilletje van 40 mcg. Voelde me het zelfde als dag 2

Dag 4. 40 mcg. Bijwerkingen weer iets meer dan dag 3.

Dag 5 t/m 8 40mcg. Alleen op dag 8 had ik het gevoel dat er een klein beetje bij kon.

Het is wel een opoffering. "Hoe veel resultaat wil ik hebben tegenover "hoe veel bijwerkingen ben ik bereid te hebben". Dan het resultaat. Een half tot 3/4 gaatje er bij op mijn riem. Ik las ergens dat je door clen 100-300 extra kcal verbrandde. Voor mijn gevoel wat het wel iets meer. Ik had niet verwacht dat het zo goed zou werken. Ik heb best veel ervaring met afvallen en als ik 300 kcal minder was gaan eten dan de week er voor was ik voor mijn gevoel niet zo veel af gevallen. Resultaat is dus meer dan prima, maar de bijwerkingen zijn zeker niet mild! Als je ooit stackers met efidrine hebt gehad dan kom je aardig in de buurt met hoe dit voelt. Of een hoge dosis ADHD medicatie zoals Ritalin of concerta.
Je clen protocol is ook ruk why ga je dag 4 al naar 40mcg.
 
Doe je alles samen met een coach? Of in ieder geval in overleg met iemand?
 
Je clen protocol is ook ruk why ga je dag 4 al naar 40mcg.
Omdat de bijwerkingen een stuk minder waren na een paar dagen. Trilde ook niet meer. En zover ik info heb gevonden is 40mcg helemaal niet zo veel.

Doe je alles samen met een coach? Of in ieder geval in overleg met iemand?
Nope.
 
Omdat de bijwerkingen een stuk minder waren na een paar dagen. Trilde ook niet meer. En zover ik info heb gevonden is 40mcg helemaal niet zo veel.


Nope.
Dat het trillen afneemt betekend niet dat het niet meer z'n werk doet.

Maar goed jou lichaam
 
Dat het trillen afneemt betekend niet dat het niet meer z'n werk doet.

Maar goed jou lichaam
Klopt. Alleen de dosis die iemand kan handelen is voor iedereen verschillend. De ene gaat hard op 25mcg en de ander kan makkelijk 100mcg aan. Er word ook door velen verteld dat je wel aanvoelt wanneer je moet verhogen. Dacht het wel goed aan te voelen. Maar als ik em der nog eens ingooi dan zal ik eens rustiger aan doen en kijken wat dan de resultaten zijn. Als de resultaten goed zijn met weinig bijwerkingen is dat natuurlijk alleen maar beter. Het is ook een leerproces voor mij
 
Eind mei heb ik de test terug geschroefd naar TRT dosis. Vond het wel even goed geweest. Sindsdien 3 keer per week aan het kickboksen geweest met de rest van de dagen krachttraining. Ik was nog aardig bijgekomen in een korte tijd (101,3 kg). Inmiddels al weer een tijd aan het cutten. Terug naar 94kg. Heb voor het eerst sinds december mijn riem weer op het 5e gaatje. Hooray! Komende maandag heb ik een operatie aan een gezwel op mijn hoofd. Vermoedelijk mag ik een week geen krachttraining of cardio doen. Wanneer ik hersteld ben wil ik een kuur doen op maintenance kcal. Gedurende de kuur kijken of ik genoeg gains maak. Zo nee ga ik toch wat meer eten. Ik ben opzich best tevreden met mij huidige vet percentage. Ik probeer nog een paar kilootjes er af te krijgen voor ik naar maintenance ga. Kuur gaat er zo uit zien:

1-4 anavar
1-17 test e 500mg
1-15 deca 250mg

Wel afhankelijk van of ik mijn piemeltje nog omhoog krijg.

Geen PCT. Vanaf week 17 weer TRT dosis.

Zal weer zo nu en dan foto's plaatsen met een update. Oh, mocht iemand toevallig een goeie crème of douchegel of iets weten die helpt tegen puisten dan laat het me even weten. Ben nou tijdje met clearasil aan het wassen en levert wel iets verbetering op.
 

Bijlagen

  • 29-07.jpg
    29-07.jpg
    63,4 KB · Weergaven: 270
  • 29-07 t.jpg
    29-07 t.jpg
    56,2 KB · Weergaven: 267
Op de mei foto zag ik Gino teitjes? Ik vind de groei zwaar tegenvallen voor een kuurder.
Natty kan je net zo hard. Wel hulde voor het afvallen, maar qua fysiek?
 
Is dat gezwel een resultaat van je kuren ? Of groeit het er harder door ?
Vraag je dokter eens ?
 
Op de mei foto zag ik Gino teitjes? Ik vind de groei zwaar tegenvallen voor een kuurder.
Natty kan je net zo hard. Wel hulde voor het afvallen, maar qua fysiek?
nee man, is gewoon overtollig vel, hangt net wat slapper allemaal. Geen gyno gelukkig. Krijg nog gewoon stijve tepeltjes en voel geen klieren achter/rondom mijn tepels. Durf te wedden dat ik natty niet zo hard ga hoor, maar zeker haalbaar . Vergeet niet dat de sportschool ook een tijd dicht is geweest. Ik denk dat dit in het totaal een half jaar training is geweest. En ik had eerst echt geen spieren man. Denk dat ik een kilootje of 8 spier heb gewonnen in een dik half jaar. Vind ik toch best aardig. Mja iedereen reageert weer anders op gear en iedereen zit weer anders genetisch in elkaar. Misschien heb ik niet heel veel aanleg snel breed te worden. Ik ben in ieder geval erg tevreden over mijn gains :)
 
Is dat gezwel een resultaat van je kuren ? Of groeit het er harder door ?
Vraag je dokter eens ?
Het is of een vetbult of een verstopte talgklier. Ik denk het laatste. Testosteron is van bekend dat het je talgproductie beïnvloed. Meer talgproductie krijg je ook puisten van, waar ik ook last van heb. Dus denk wel dat het negatief bijdraagt wanneer een talgklier verstopt is en je talgproductie omhoog gaat. Word door een plastische chirurg verwijderd, maar zal het hem eens vragen.
 
Vorige week vrijdag eerste spuit gezet. 300mg Test + 125 mg Deca. De bedoeling is elke 4 dagen deze dosering te zetten. Echter is degene die mijn spuit zet t/m vandaag op vakantie. Vanaf nu dus 1x per 4 dagen. Anavar 50mg pd begonnen op dezelfde dag.

Libido: Schoot meteen ophoog de dag er na. Zakte langzaam weer terug naar normaal.

Piemelstijfheid: Super. Hendig harde aanhoudende ochtendstijve. Soms wel vervelend als ik een nachtelijk plasje moet plegen. Ik plas dan meestal in de wasbak omdat dat korter lopen is dan naar de WC, maar door de stijve moet ik 1 been op de aanrecht leggen en op mijn tenen gaan staan zodat ik een beetje voorover kan leunen en toch nog naar beneden mik en zo dus niet mijn aanrecht onder plas.

Kracht: Meteen de dag er na een flinke toename in kracht. Op de BP 3 herhalingen per set extra. Leg press 20 kg extra (zelfde herhalingen). Merk wel dat doordat ik me verder kan pushen dan normaal echt ineens mijn kracht weg is na een aantal oefeningen. Normaal neemt de kracht geleidelijk af naarmate ik meer sets doe. Nou komt het wel vaker voor dat het ene setje met bijv 20 kg makkelijk lukt en ik het setje erna met 20kg niet eens 1 keer omhoog krijg.

Pomp: Zieke pomp.. na een aantal sets al goed gevulde spieren. Voelt lekker.

Uiterlijk: Zie in de spiegel flink gains. Zal zeker ook vocht zijn al zie ik dit visueel niet terug in de spiegel. Heb sowieso al wat meer fluff dus misschien valt het dan minder op. Kop is ook niet dikker geworden ofzo. Biceps had ik toevallig gemeten. Van 38,5cm naar 39,5cm.

Tepeltjes: Af en toe wat jeuk. Worden wel goed stijf. Zal wel goed zijn.

Gewicht: van 94,5 naar 96,5

Acne: 1e 4 dagen leek de huid rustiger te worden. Daarna toch weer onrustige huid zoals ik die op de TRT ook heb. Ben benieuwd of on-cycle zijn tijdelijk mijn huidprobleem oplost.

Fotootje na shoulder workout van gister
 

Bijlagen

  • IMG_20210812_192053.jpg
    IMG_20210812_192053.jpg
    68,3 KB · Weergaven: 205
Laatst bewerkt:
Is dat gezwel een resultaat van je kuren ? Of groeit het er harder door ?
Vraag je dokter eens ?
Nagevraagd. Een verstopte talgklier kan zeker groter worden door testosteron gebruik aangezien het de talgproductie beïnvloed. Echter was bij mij dat bultje gaan ontsteken. De ontsteking zelf heeft niks te maken met testosterongebruik. Hieronder een foto voor degene die nog even wil lachen.
 

Bijlagen

  • IMG_20210802_072525.jpg
    IMG_20210802_072525.jpg
    83,4 KB · Weergaven: 255
Gister goeie chest/back Day gehad. Ik merk wel dat ik meer rust nodig heb na mijn schouder workout. Schouders geven het erg snel op tijdens incline dumble press. 1 dag rust is niet genoeg tussen schouders en chest workout.
 

Bijlagen

  • IMG_20210818_162930.jpg
    IMG_20210818_162930.jpg
    72,1 KB · Weergaven: 345
Back
Naar boven