Vorige week vrijdag eerste spuit gezet. 300mg Test + 125 mg Deca. De bedoeling is elke 4 dagen deze dosering te zetten. Echter is degene die mijn spuit zet t/m vandaag op vakantie. Vanaf nu dus 1x per 4 dagen. Anavar 50mg pd begonnen op dezelfde dag.
Libido: Schoot meteen ophoog de dag er na. Zakte langzaam weer terug naar normaal.
Piemelstijfheid: Super. Hendig harde aanhoudende ochtendstijve. Soms wel vervelend als ik een nachtelijk plasje moet plegen. Ik plas dan meestal in de wasbak omdat dat korter lopen is dan naar de WC, maar door de stijve moet ik 1 been op de aanrecht leggen en op mijn tenen gaan staan zodat ik een beetje voorover kan leunen en toch nog naar beneden mik en zo dus niet mijn aanrecht onder plas.
Kracht: Meteen de dag er na een flinke toename in kracht. Op de BP 3 herhalingen per set extra. Leg press 20 kg extra (zelfde herhalingen). Merk wel dat doordat ik me verder kan pushen dan normaal echt ineens mijn kracht weg is na een aantal oefeningen. Normaal neemt de kracht geleidelijk af naarmate ik meer sets doe. Nou komt het wel vaker voor dat het ene setje met bijv 20 kg makkelijk lukt en ik het setje erna met 20kg niet eens 1 keer omhoog krijg.
Pomp: Zieke pomp.. na een aantal sets al goed gevulde spieren. Voelt lekker.
Uiterlijk: Zie in de spiegel flink gains. Zal zeker ook vocht zijn al zie ik dit visueel niet terug in de spiegel. Heb sowieso al wat meer fluff dus misschien valt het dan minder op. Kop is ook niet dikker geworden ofzo. Biceps had ik toevallig gemeten. Van 38,5cm naar 39,5cm.
Tepeltjes: Af en toe wat jeuk. Worden wel goed stijf. Zal wel goed zijn.
Gewicht: van 94,5 naar 96,5
Acne: 1e 4 dagen leek de huid rustiger te worden. Daarna toch weer onrustige huid zoals ik die op de TRT ook heb. Ben benieuwd of on-cycle zijn tijdelijk mijn huidprobleem oplost.
Fotootje na shoulder workout van gister