AndroidHealthClinic

Van Fatboy naar muscleboy

Bezoekers in dit topic

Zoals ik al zei, om sneller tot resultaat te komen. Vorige keer heb ik 600 test en 300 deca gedaan. Deca nu vervangen door npp. Ken iemand die mast e gebruikte en daar erg tevreden over was voor droogtrainen. Daarom mast toegevoegd. Aangezien ik ergens las dat het een vrij milde compound is en 400mg een beginners dosis is, pak ik 500. Is ook makkelijker want dan is het 2 ml per week. Dat was een bietje mijn beredenering. En die hgh op 4 iu vind ik niet zo spannend eerlijk gezegd, maar misschien denken jullie daar wel anders over.

Man man man, als je na je eerste kuur er zo uitziet wat al een vrij hoge beginners kuur is. Gaat meer gear je echt niet meer opleveren.

Maar lekker zelf weten.
 
Vaak bu-j te bang!
 
Resume;
18 weken geblast tot dec 2021.
Begin Feb 2022 hgh 4iu gestart
Half Feb 2022 300 test e, 200 npp en 250 mast e
Eind feb 600 test e, 300 npp en 500 mast e. Dit wil je nog 12 weken doen.

Al met al heb je eigenlijk continue geblast en straks na je huidige kuur ben je 35/40 weken on geweest op vrij hoge doseringen en 0x je bloedwaardes getest/bloeddruk?

Let op je gezondheid vriend, je creeert een verslaving op deze manier.
 
Ik begin zelf ook vroeg met kuren. Maar wel met een goede basis. Op deze basis zou ik me niet fijn voelen om te beginnen.
Leer je lichaam eerst eens kennen. Want nu vul je het ene gat met het andere ,so to speak.

Ben je niet bang voor onderliggende schade die je aan het berokkenen bent? Of maak je je nergens zorgen om?
Ik ben begonnen met 150mg test e per week voor libido klachten en erge stemmingswisselingen waarvoor ik mijn test heb laten meten. Deze was aan de lage kant (12/nmol per liter). omdat dit niet laag genoeg is om in aanmerking te komen voor trt ben ik dit zelf gaan doen om te kijken of dit verbetering gaf. En als mijn klachten verdwenen als sneeuw voor de zon. Lekker stabiele mood de hele dag door en libido weer gezond. Toen kwam het idee om te gaan kuren. Mijn eerste kuur was alleen 500 test e. 2e kuur 600 test e + 300 deca. En 3e kuur heb ik alleen maar masteron toegevoegd en deca vervangen door een korte ester. Hoger als dit zal ik ook niet gaan. Hoogstens dat ik de volgende kuur een compound vervang door een andere. Maar doe vooral rustig aan zou ik zeggen. Met weinig gear kan je ook goeie resultaten boeken. Onderliggend schade is zeker iets wat door mijn hoofd gaat. Daarom ben ik ook niet van plan nog lang te kuren. Ik maak me het meest zorgen over een vergroot hart. En aangezien ik voor het leven op trt door ga ivm lage eigen testosteron moet ik ook mijn rode bloedlichaampjes gaan checken en bloed gaan geven zodat mijn bloed niet te dik word.
 
Hoi.
Ik kwam net deze kuurlog tegen, van begin tot eind gelezen en moet eerlijk zeggen dat ik echt dat " woowwww that escalated quickly "
Heb in paar maanden test deca diana clen anavar masteron HGH?! en vgm nog veel meer shit voorbij zien komen. Ik hoopte eigenlijk stieken dan ronnie coleman anoniem een comeback aan het maken was maar dit bleek niet het geval. Desalnietemin blijf ik deze log lezen dus, ben vooral benieuwd naar de immense bijwerkingen.
Ik gun je iig veel gezondheid toe.
 
Resume;
18 weken geblast tot dec 2021.
Begin Feb 2022 hgh 4iu gestart
Half Feb 2022 300 test e, 200 npp en 250 mast e
Eind feb 600 test e, 300 npp en 500 mast e. Dit wil je nog 12 weken doen.

Al met al heb je eigenlijk continue geblast en straks na je huidige kuur ben je 35/40 weken on geweest op vrij hoge doseringen en 0x je bloedwaardes getest/bloeddruk?

Let op je gezondheid vriend, je creeert een verslaving op deze manier.
Ik ben 2,5 maand off geweest hoor. Iig van de aas om mijn receptoren weer vers te laten worden voor de volgende kuur. Net iets te kort. Volgens mij is het toch vrij normaal 3 maanden op en 3 maanden af te doen? Die hgh werkt compleet anders en is ook iets wat je niet voor een paar maanden doet. Ik ben wel van plan deze minimaal 9 maanden te laten lopen. Dat stukje verslaving creëren is wel zeker een punt. Ik denk dat dit voor iedereen geld die zich aan aas brand. Snel resultaten boeken is nou eenmaal verslavend.
 
O dat heeft hij al gedaan. Aan de foto's te zien dacht ik dat hij wou beginnen 🤭
 
Hoi.
Ik kwam net deze kuurlog tegen, van begin tot eind gelezen en moet eerlijk zeggen dat ik echt dat " woowwww that escalated quickly "
Heb in paar maanden test deca diana clen anavar masteron HGH?! en vgm nog veel meer shit voorbij zien komen. Ik hoopte eigenlijk stieken dan ronnie coleman anoniem een comeback aan het maken was maar dit bleek niet het geval. Desalnietemin blijf ik deze log lezen dus, ben vooral benieuwd naar de immense bijwerkingen.
Ik gun je iig veel gezondheid toe.
😂😂 Ik was de clen, anavar en dbol alweer vergeten eerlijk gezegd. Maar die dingen raak ik niet meer aan. Enige waar ik bijwerkingen van het gehad zijn orals. Zijn het voor mij niet waard.
 
Ik ben 2,5 maand off geweest hoor. Iig van de aas om mijn receptoren weer vers te laten worden voor de volgende kuur. Net iets te kort. Volgens mij is het toch vrij normaal 3 maanden op en 3 maanden af te doen? Die hgh werkt compleet anders en is ook iets wat je niet voor een paar maanden doet. Ik ben wel van plan deze minimaal 9 maanden te laten lopen. Dat stukje verslaving creëren is wel zeker een punt. Ik denk dat dit voor iedereen geld die zich aan aas brand. Snel resultaten boeken is nou eenmaal verslavend.
Dus 18 weken on is …….

Denk oprecht dat je echt veel meer baat hebt bij een 1/3 van de dosering en je voeding gewoon 100% on point. Als ik je kuur verleden zie mag je stiekem toch wel ietsjes meer resultaat verwachten indien je voeding beter was. Je bent wel gemotiveerd blijkbaar, maar je aanpak kan beter.
 
Moeten wel in de gaten houden die gast creeert en verslaving voor onze ogen. Als je doseringen na 1 a 2 jaar al zo hoog zijn hoe gaat dit dan eindigen de komende 2 jaar? En met de beredenering “een vriend gebruikte ook 500mast dus dan doe ik het ook toevoegen” ben je al behoorlijk goed op weg.
 
Moeten wel in de gaten houden die gast creeert en verslaving voor onze ogen. Als je doseringen na 1 a 2 jaar al zo hoog zijn hoe gaat dit dan eindigen de komende 2 jaar? En met de beredenering “een vriend gebruikte ook 500mast dus dan doe ik het ook toevoegen” ben je al behoorlijk goed op weg.
Dat is indd de reden waarom ik die heb toegevoegd. Maar zonder eindeloos filmpjes kijken en hier en daar wat lezen over wat masteron doet en de gevolgen zijn. Denk dat ik redelijk op de hoogte ben over de mogelijke gevolgen
 
Maar ik post dit vooral voor anderen. Onderbouwd kritiek is welkom maar als ik in de zeik gezet ga worden knikker ik deze post gewoon weg. Zit ik niet echt op te wachten namelijk.
 
Dat is indd de reden waarom ik die heb toegevoegd. Maar zonder eindeloos filmpjes kijken en hier en daar wat lezen over wat masteron doet en de gevolgen zijn. Denk dat ik redelijk op de hoogte ben over de mogelijke gevolgen
Ik denk oprecht als je een coach zoekt die jou hierin behoorlijk goed kan ondersteunen mbt gear/voeding/mindset. Nu doe je alles alleen, maar denk dat het goed doet als je iemand hebt die over je schouder meekijkt en al het denk werk uit handen neemt en jou dit uitlegt hoe of wat.
 
De vraag is. Hoe lang hou je het straks vol om op trt dosis te blijven als je nu al deze doseringen neemt en dat blijkbaar niet genoeg is ?

Straks val je wss een heel eind terug en dan is de drempel heel laag om meteen weer heel hoog te zitten
 
De vraag is. Hoe lang hou je het straks vol om op trt dosis te blijven als je nu al deze doseringen neemt en dat blijkbaar niet genoeg is ?

Straks val je wss een heel eind terug en dan is de drempel heel laag om meteen weer heel hoog te zitten
True. Dat is ook de reden waarom ik mijn vorige kuur te lang heb laten doorlopen. Ben er ook achter gekomen dat die laatste 5-6 weken ik nauwelijks meer progressie heb geboekt en dat dat geen zin heeft. Maar dit geld voor iedereen die hier aan begint denk ik. Tot nu toe raak ik nauwelijks wat kwijt als ik off ga. Maar ja, zoveel massa heb ik ook nog niet😉
 
Ik denk oprecht als je een coach zoekt die jou hierin behoorlijk goed kan ondersteunen mbt gear/voeding/mindset. Nu doe je alles alleen, maar denk dat het goed doet als je iemand hebt die over je schouder meekijkt en al het denk werk uit handen neemt en jou dit uitlegt hoe of wat.
Heb ik indd over zitten nadenken.. ken alleen geen coach die ook ondersteunt in het gebruik van aas.
 
Back
Naar boven