XXL Nutrition

"Van Rompuy krijgt komende drie jaar 700.000 euro"

Lekker makkelijk praten als loonslaaf of uitkeringstrekker. :roflol:

Deze mensen hebben het over het algemeen gewoon verdiend en moeten er hard voor werken/veel verantwoording hebben. Ze staan in ieder geval veel in de publiciteit.

Probeer dan zelf bij zijn functie te geraken als je het er niet mee eens ben, of vertrek uit Nederland.

Doei.

Heb het meeste moeite met die levenslange uitkering van 65.000 per jaar voor EU ambtenaren.

Lekker makkelijk praten als loonslaaf of uitkeringstrekker. :roflol:

Deze mensen hebben het over het algemeen gewoon verdiend en moeten er hard voor werken/veel verantwoording hebben. Ze staan in ieder geval veel in de publiciteit.

Probeer dan zelf bij zijn functie te geraken als je het er niet mee eens ben, of vertrek uit Nederland.

Doei.
Vreselijk simplistische gedachtengang.

Is dat niet die man uit een non-country?

article-0-09765BF8000005DC-159_468x286.jpg
coming-out-of-wrec_1630933i.jpg

Vreselijk simplistische gedachtengang.

Leg uit:).

Ik reageer op hetzelfde niveau als de andere posts in dit topic. Mensen reageren al zonder dat ze ook maar weten wat een dergelijke functie inhoud of wat de EU-commissie inhoud. Omdat het weliswaar van hun belastingcenten betaald wordt voelen ze het gelijk als oneerlijk aan.

Kom dan met goede argumenten of een betere opzet, in plaats van al dat pessimistische gezeik waar je niks mee opschiet.

Ik reageer op hetzelfde niveau als de andere posts in dit topic. Mensen reageren al zonder dat ze ook maar weten wat een dergelijke functie inhoud of wat de EU-commissie inhoud. Omdat het weliswaar van hun belastingcenten betaald wordt voelen ze het gelijk als oneerlijk aan.

Kom dan met goede argumenten of een betere opzet, in plaats van al dat pessimistische gezeik waar je niks mee opschiet.

ja, dit is een link naar het hebben van zo'n zwaar verantwoordelijke baan

'Hij zit er, dus hij zal het wel verdienen'. Dat is jouw redenatie, en die vind ik enorm simplistisch. Alsof die beloning per definitie correct is. Hij krijgt nu een pensioen, éénmalig een bedrag om dat het zogenaamd nodig is en daarnaast krijgt hij nog een stapel geld omdat het natuurlijk niet zo kan zijn dat deze meneer direct een andere functie kan gaan vervullen.

Ik vind dat gewoon overdreven veel. Het is niet of dit allemaal zo onverwachts komt of zo, er zijn gewoon afspraken gemaakt waar veel mensen zich niet in kunnen vinden, logisch, als het om zulke bedragen gaat.

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven