AndroidHealthClinic

Van school ''getrapt''

De gevolgen van AAS zijn niet te onderschatten...

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet elke periode 80% voor elke vak aanwezig staan anders mag ik de toets niet eens maken :o Dit komt meestal neer op dat je 1-2 lessen mag missen van dat vak in ~8 weken. Maakt niet eens uit of je in totaal 80% staat.

Echt belachelijke regels.. beetje me tijd verdoen bij veel vakken waar ik geen reet leer zoals rekenen.

Zegt niet alles.. zit zelf op een nieuwe locatie.. door wat afwezigheid in de eerste periode en matige cijfers in de tweede had elk leraar al hun oordeel over mij klaar staan.. Heeft mij nog bijna het jaar gekost doordat ze dachten dat het toch niks werd.. Totdat ik de laatste periode voor bijna elke toets het hoogste cijfer van de klas behaalde :rolleyes:

Is wel echt belangrijk dat je laat zien dat je het wilt en actief er mee bezig bent.. zo'n luie instelling kan je makkelijk de opleiding kosten hoe makkelijk het ook voor je is. Ze zullen je dan ook veel meer "gunnen" voor zover mogelijk. Of gewoon aanwezig zijn en leren natuurlijk ;)

En wees is ff eerlijk. hoeveel % ben je nou aanwezig/afwezig geweest. je ontwijkt deze vraag keer op keer.

Dacht totaal 18 uur afwezig, heb daar een waarschuwing voor gehad en heb een gesprek met mijn coordinator erover gehad en ze waarom ik niet kwam (ziekte etc) en toen zei ze dat het goed is en sinds dien ben altijd aanwezig geweest ;)

Een mbo doet over het algemeen moeilijker over afwezigheid idd. Komt grotendeels omdat de mensen daar die verantwoordelijkheid niet kunnen dragen en ze anders gewoon wegblijven. Zou je even moeten kijken wat het reglement is daar.
Ik weet van mijn Vavo instelling dat zij een aanwezigheidsplicht van 80% hanteren, haal je dat niet dan heb je geen recht op een herkansing van het examen. Zal ze verder niet boeien of je nou wel of niet komt opdagen.
Ja die 80% regeling is echt k*t, een les per periode missen... en kom je 10 seconden te laat is het 'Later sukkel'

Niet om te bashen maar hoe oud ben je als je oom nog mee naar school moet?

Ik dacht dat je toch 20+ was? Zo ja...Je eigen boontjes gaan doppen man.

naar je huisarts, een soort verklaring krijgen die je bij je school kunt aangeven waaruit blijkt dat je wegens ziekte (tijdelijk) geen onderwijs kunt volgen. Had je misschien ook al wat eerder kunnen doen dan het hierop aan laten komen? Probeer het alsnog.

Je kan altijd nog vavo doen, heb ik ook gedaan. Had verkeerde profiel gekozen kwam ik laat achter dus v456 in een jaar gestampt. Tis even buffelen maar je hebt wel alles.

Je kan altijd nog vavo doen, heb ik ook gedaan. Had verkeerde profiel gekozen kwam ik laat achter dus v456 in een jaar gestampt. Tis even buffelen maar je hebt wel alles.
ik sta voor alles goed alleen voor dat ene vak , wat ik door verzuim geen toetsen kon maken. Ik heb 0 dingen herkanst als ik een kans krijg heb ik het zo gemaakt. Vak stelt helemaal nergens voor btw

Even een update jongens : Ik ga mijn topic ook laten verwijderen voor het geval ze meelezen.

Ik ben dus gegaan met een familielid en ze zeiden als eerste dat mijn stage zeer slecht is, dat ik amper achter de balie sta en geen initiatief toon tijdens stage en me niet ''meeleef'' met patienten.

Mijn antwoord daarop was dat het absoluut niet waar is, ze zijn tevreden met mij en had de apotheker nog paar keer gebeld om te vragen wat ze van mij als stagaire vond en ze zei dat ik het goed doe. Ik sta elke dag achter de balie btw.

Begon ze erover dat ik opdrachten heel erg laat inlever, dat klopt maar de apotheker moet mijn opdrachten goedkeuren en dat duurt ook soms lang omdat ze soms geen tijd heeft.

Begon ze erover dat ik tijdens FPZT les een keer wat tegen mijn docent zei wat te maken had met doping en dat zij het niet leuk vond (wtf? :roflol:) Als ze het niet leuk vind zegt ze het toch even tegen mij?
Ik zei alleen een keer wat over sustanon en een keer wat over femara, dat ik het had gebruikt voor mn gyno omdat mijn plastisch chirurg mij niet wou operen, wat is daar zo ****ing erg aan? Ik ga nooit meer zeggen dat ik roids heb gebruikt, niemand begrijpt het zo te zien.

En daarna begon ze dus over omgangskunde en over een project zelfzorg, 2 vakken waar je absoluut nergens voor nodig hebt maar volgens haar was het heel belangrijk voor mijn opleiding maar je kan al zien dat ze smoesjes zoekt.

Conclusie zijn we eruit gekomen : Ze gaat mijn stage bellen en als die vinden dat ik geschikt om mijn diploma te halen dan mag ik blijven en volgens mij over als ik volgende keer alles op tijd inlever.

Ze zeiden btw ook : '' Je cijfers zijn heel erg goed en we twijfelen niet qua cijfers of je de opleiding aankan''

Sturen ze me van school omdat ik opdrachten niet heb gemaakt of op tijd heb ingeleverd terwijl ze weten van mijn verzuim, ga over een week een scan vragen aan mijn arts omdat ik heel lang duizelig ben, begin er langzamerhand gek van te worden en tijdens de terugweg moest ik kotsen, had niks gegeten en kwam er niks uit maar had wel pijn op m'n borst.

Goed dat je een scan gaat aanvragen, je moet er nu wel eens achteraan waar je last van hebt.
Hopelijk kun je op school blijven ;) Blijven vechten ervoor hoor, dit kunnen ze niet zomaar maken :)
Succes!

Goed dat je een scan gaat aanvragen, je moet er nu wel eens achteraan waar je last van hebt.
Hopelijk kun je op school blijven ;) Blijven vechten ervoor hoor, dit kunnen ze niet zomaar maken :)
Succes!
Bedankt!
Mijn apotheker heeft dus het laatste woord, als zij zegt dat ik het niet goed doe dan ben ik weg, ben gelijk erna nog even naar haar toe gegaan en ze zei dat ik het wel goed doe hier. Dus we zien het wel of ze naait me achter mn rug maar dat denk ik niet.

Jah idd, ik word er echt gek van, probleem is dat niemand weet wat ik heb en ze me steeds bezighouden daar bij de poli's. Heb codeine gehad voor het hoesten (wat nu minimaal is ) en slik nu metoclpramide 10 mg voor de misselijkheid en kotsen. 20 mg per dag. (2x10mg)

Hoelamg ben je al aan het hoesten? En kots je ook door het hoesten?

De regel dat je 80% aanwezig moet zijn is puur en alleen zodat de school haar centjes mag innen voor jou als "klant".

Ligt denk ik niet aan je aanwezigheid. Ik ben vorig jaar in totaal zeker 100/150 uur niet komen opdagen, geen probleem.
De ene school is de andere niet natuurlijk, maar 18 uur is 3x niks. Dat is iets meer als 2 volle lesdagen man, komop zeg.

Hoe staat het er nu voor gozer?

any updates?

Las in een ander topic dat het om sustanon ging ofzo ipv afwezigheid?

je mag alleen natty afstuderen natuurlijk he

Terug
Naar boven