- Waardering
- 156
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet elke periode 80% voor elke vak aanwezig staan anders mag ik de toets niet eens makenDit komt meestal neer op dat je 1-2 lessen mag missen van dat vak in ~8 weken. Maakt niet eens uit of je in totaal 80% staat.
Echt belachelijke regels.. beetje me tijd verdoen bij veel vakken waar ik geen reet leer zoals rekenen.
Zegt niet alles.. zit zelf op een nieuwe locatie.. door wat afwezigheid in de eerste periode en matige cijfers in de tweede had elk leraar al hun oordeel over mij klaar staan.. Heeft mij nog bijna het jaar gekost doordat ze dachten dat het toch niks werd.. Totdat ik de laatste periode voor bijna elke toets het hoogste cijfer van de klas behaalde
Is wel echt belangrijk dat je laat zien dat je het wilt en actief er mee bezig bent.. zo'n luie instelling kan je makkelijk de opleiding kosten hoe makkelijk het ook voor je is. Ze zullen je dan ook veel meer "gunnen" voor zover mogelijk. Of gewoon aanwezig zijn en leren natuurlijk
En wees is ff eerlijk. hoeveel % ben je nou aanwezig/afwezig geweest. je ontwijkt deze vraag keer op keer.

Ja die 80% regeling is echt k*t, een les per periode missen... en kom je 10 seconden te laat is het 'Later sukkel'Een mbo doet over het algemeen moeilijker over afwezigheid idd. Komt grotendeels omdat de mensen daar die verantwoordelijkheid niet kunnen dragen en ze anders gewoon wegblijven. Zou je even moeten kijken wat het reglement is daar.
Ik weet van mijn Vavo instelling dat zij een aanwezigheidsplicht van 80% hanteren, haal je dat niet dan heb je geen recht op een herkansing van het examen. Zal ze verder niet boeien of je nou wel of niet komt opdagen.
Hij wilt zelf ook meekomenNiet om te bashen maar hoe oud ben je als je oom nog mee naar school moet?
Ik dacht dat je toch 20+ was? Zo ja...Je eigen boontjes gaan doppen man.
Jah ik weet exact wat ik allemaal ga vertellen maar hij wilt er toch bij zijnNiet om te bashen maar hoe oud ben je als je oom nog mee naar school moet?
Ik dacht dat je toch 20+ was? Zo ja...Je eigen boontjes gaan doppen man.
Heb je jouw niet op mn ignore lijst gezet? Werkt dat ding niet eensik sta voor alles goed alleen voor dat ene vak , wat ik door verzuim geen toetsen kon maken. Ik heb 0 dingen herkanst als ik een kans krijg heb ik het zo gemaakt. Vak stelt helemaal nergens voor btwJe kan altijd nog vavo doen, heb ik ook gedaan. Had verkeerde profiel gekozen kwam ik laat achter dus v456 in een jaar gestampt. Tis even buffelen maar je hebt wel alles.
) Als ze het niet leuk vind zegt ze het toch even tegen mij? Bedankt!Goed dat je een scan gaat aanvragen, je moet er nu wel eens achteraan waar je last van hebt.
Hopelijk kun je op school blijvenBlijven vechten ervoor hoor, dit kunnen ze niet zomaar maken
Succes!