liftieks
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Aangezien ik het een stuk drukker ga krijgen met school en werk wil wat minder gaan trainen met nog steeds zo veel mogelijk haalbare gainz 
Heb gehoord dat 3x de week fullbody een goede oplossing is, overigens redelijk wat artikels gelezen op internet maar de een zegt iets heel anders dat weer een ander artikel...
Train nu al anderhalf jaar 6x de week fullbody dus wie weet is deze afwisseling goed voor mijn lichaam.
Ik heb een paar vragen,
- Als ik train hoeveel oefening/setjes per spiergroep? zat zelf te denken aan 2-3 per grote en 1-2 per kleine spiergroep.
In een artikel stond dat je niet te hard moest trainen aangezien het na een heftige workout je lichaam wel 5-6 dagen rust nodig kan hebben.
- Moet ik alles geven in mijn training of toch net niet alles?
- Toch mogelijke goede gains te behalen met 3x de week fullbody?
( voeding is uiteraard in orde)
Thanks voor t lezen!

Heb gehoord dat 3x de week fullbody een goede oplossing is, overigens redelijk wat artikels gelezen op internet maar de een zegt iets heel anders dat weer een ander artikel...
Train nu al anderhalf jaar 6x de week fullbody dus wie weet is deze afwisseling goed voor mijn lichaam.
Ik heb een paar vragen,
- Als ik train hoeveel oefening/setjes per spiergroep? zat zelf te denken aan 2-3 per grote en 1-2 per kleine spiergroep.
In een artikel stond dat je niet te hard moest trainen aangezien het na een heftige workout je lichaam wel 5-6 dagen rust nodig kan hebben.
- Moet ik alles geven in mijn training of toch net niet alles?
- Toch mogelijke goede gains te behalen met 3x de week fullbody?
( voeding is uiteraard in orde)
Thanks voor t lezen!