Al langer dan een half jaar sta ik onder zware stress. Daarnaast volg ik mijn HBO opleiding naast mijn baan. Hierdoor heb ik bijna geen tijd om te trainen
.
Als ik geen examens heb die ik altijd wel heb eigenlijk, ga ik 2x per week trainen, voor ongeveer maar een uurtje. Dat is net voldoende voor een spiergroepje. Dus de rest vervalt een beetje snik snik. Meestal doe ik rug en borst omdat ik weet dat dan ook schouder en armen worden getraind.
Maar vanaf 8 juni krijg ik voor een tijdje wat meer tijd en wil ik er tegen aan gaan voordat ik nog verder achteruit gaat. Ik moet in die periode zo goed getraind zijn en zeg maar drie a vier kg spiermassa bijkrijgen om volgend jaar als ik weer niet zovaak kan trainen te overleven.
Heeft iemand wat tips omdat voor elkaar te krijgen en hoe kan ik alles trainen in een uur tijd zonder spier of kracht verlies
?
Ben door al die stress 4 kg gewicht kwijt, ik denk ook veel vet onder want ik kan nog net zoveel met mijn rug als daarvoor en ook met mijn borst.
.Als ik geen examens heb die ik altijd wel heb eigenlijk, ga ik 2x per week trainen, voor ongeveer maar een uurtje. Dat is net voldoende voor een spiergroepje. Dus de rest vervalt een beetje snik snik. Meestal doe ik rug en borst omdat ik weet dat dan ook schouder en armen worden getraind.
Maar vanaf 8 juni krijg ik voor een tijdje wat meer tijd en wil ik er tegen aan gaan voordat ik nog verder achteruit gaat. Ik moet in die periode zo goed getraind zijn en zeg maar drie a vier kg spiermassa bijkrijgen om volgend jaar als ik weer niet zovaak kan trainen te overleven.
Heeft iemand wat tips omdat voor elkaar te krijgen en hoe kan ik alles trainen in een uur tijd zonder spier of kracht verlies
?Ben door al die stress 4 kg gewicht kwijt, ik denk ook veel vet onder want ik kan nog net zoveel met mijn rug als daarvoor en ook met mijn borst.

Succes