AndroidHealthClinic

vanaf je 15e aan bodybuilding doen?+lichaamshaar

Jeroennn

Cool Novice
Waardering
0
Hallo ik ben nieuw hier::D
Ik ben pas 15 jaar oud net 15 geworden:) en ik wou heel graag aan fitness doen 2 van me vrienden doen ook al aan fitness maar ik wou vragen aangezien ik nog in de groei ben, bellemert het me groei dan niet? want ik ben nu 1.70m en 61Kg en ik wil nog wel wat hoger worden ^^
Kunnen jullie me alsjeblieft wat adviesen geven van hoe ik het moet aanpakken want ik ben nog redelijk nieuw:o

En mijn 2de vraag is :
Ik heb nu al best wat redelijk borst haar en beenhaar en okselhaar etc.
scheren jullie dat? want ik denk dat me ouders niet zo blij zullen zijn als ik dat zou gaan scheren en had er over aan tafel zo van dat ik later mssh okselhaar zou weg halen omdat ik het er vies vind uit zien en me zus : homo en me ouders zeiden van dat ik dat allemaal niet moest doen etc. dat ik een echte man moet blijven....
hoe kijken jullie daar tegen op?

welkom en voor de rest begin rustig aan te trainen volgens een schema van de sportschool en ja scheren gewoon eraf met die handel daar heb je niks aan en heeft niks met homos te maken.

Yup.. het haar heeft geen enkele toevoegde waarde meer.. .moven met die handel!

hilo zei:
welkom en voor de rest begin rustig aan te trainen volgens een schema van de sportschool en ja scheren gewoon eraf met die handel daar heb je niks aan en heeft niks met homos te maken.

Helemaal mee eens :D

Nee man gewoon laten staan dat haar! Ik (en de meeste nederlanders) vind het namelijk wel fout/wijverig om als man je beenhaar te scheren. Als het nou moet voor wedstrijden ok.

Gewoon in de sportschool vragen of ze je kunnen helpen een schema op te stellen wat geschikt is voor jouw lichaam. Rustig aan beginnen. En wat betreft haargroei...gewoon lekker scheren die handel. Heeft geen **** met homo zijn te maken. Is lekkerder voor jezelf en de dames vinden het ook lekkerder. Succes

Welkom. Inderdaad ga naar een goede sportschool en laat je daar goed begeleiden m.b.t. de juiste technieken vd oefeningen.
Het laatste waar je je als 15 jarige zorgen over moet maken is het verwijderen van haren. Een man heeft nou eenmaal haargroei en zolang het binnen de perken blijft zou ik m'n tijd liever stoppen in goed leren eten en trainen dan nu al met scheermesjes in de weer te gaan. Kan altijd nog als je er later voor kiest.

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor spul gebruiken jullie? om het haar eraf te halen .
een scheermes lijkt me niet zo prettig met al die stoppels op me buik en benen:o

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt:D
Ik ga denk over een paar weken op fitness en zal kijken hoe het me bevalt:)
en dat haar was ik nou nog niet van plan om het eraf te halen maar ik wou kijken wat jullie er van vonden want ik kan denk natuurlijk niet als ik later een een gespierd lichaam heb:p van die dikke lange haren hebben om me blokjes buik^^
Ik heb al een beetje zitten zoeken en ik ben er achter gekomen dat ik een ectomorf ben :( maarjah dat komt wel goed hoop ik...

Groetjess Jeroennn

Maak je niet druk over je groei, ik train sinds m'n tiende en ben 1.88m geworden.
En gewoon lekker scheren, hoe vaker je dat doet, hoe meer je huid eraan went. Wel insmeren met een creme ofzoiets na het scheren, dan irriteert je huid niet zo. Okselhaar is sowieso het smerigste wat er is, daar hoef je geen homo voor te zijn hoor!

Je moet ook niet gaan vertellen dat je je oksel gaat scheren dat moet je gewoon doen...

denk zoals de rest zegt gewoon in sportschool vragen want welke oefeningen de groei beperken weet ik niet . over da haar sheren op borst en al
gewoon laten staan ;) btw vrouwen vinden borsthaar wel sexy :p

Roy zei:
Maak je niet druk over je groei, ik train sinds m'n tiende en ben 1.88m geworden.
En gewoon lekker scheren, hoe vaker je dat doet, hoe meer je huid eraan went. Wel insmeren met een creme ofzoiets na het scheren, dan irriteert je huid niet zo. Okselhaar is sowieso het smerigste wat er is, daar hoef je geen homo voor te zijn hoor!

wheheheh als je niet getraind zou hebben vanaf je tiende was je zeker over de 2 meter geweest roytje :P ;) naah gein,

Ik zou zeggen lichaamshaar eraf en niet te extreem zwaar trainen voor de rest zou het niet veel uitmaken iig succes jochie !

the_underdog zei:
denk zoals de rest zegt gewoon in sportschool vragen want welke oefeningen de groei beperken weet ik niet . over da haar sheren op borst en al

Ik vind borsthaar echt niet sexy.. en oen ik voor het laatst keek was ik toch echt een vrouw. Maar dat is voor iedere vrouw anders natuurlijk. Maar denk dat de meerderheid van de vrouwen borsthaar toch niet zo interesant vind.

Haar is voor iedereen persoonlijk, vind je het mooi laat je het staan, zoniet gewoon scheren

the_underdog zei:

De vrouwen waar ik mee omga vinden het iig niet sexy :D , en ikzelf ook niet. Maar dat is iedereens eigen keuze natuurlijk :rolleyes:

Ik vind okselhaar afscheren behoorlijk GAY. Een beetje bijknippen dat er geen hele pak onder hangt kan natuurlijk wel maar echt scheren.. nee..

Purple zei:
Ik vind borsthaar echt niet sexy.. en oen ik voor het laatst keek was ik toch echt een vrouw. Maar dat is voor iedere vrouw anders natuurlijk. Maar denk dat de meerderheid van de vrouwen borsthaar toch niet zo interesant vind.

Toen je waar keek ???

Hee welkom. En ik heb geen borsthaar. :D

Terug
Naar boven