Hallo ik ben nieuw hier:
Ik ben pas 15 jaar oud net 15 geworden
en ik wou heel graag aan fitness doen 2 van me vrienden doen ook al aan fitness maar ik wou vragen aangezien ik nog in de groei ben, bellemert het me groei dan niet? want ik ben nu 1.70m en 61Kg en ik wil nog wel wat hoger worden ^^
Kunnen jullie me alsjeblieft wat adviesen geven van hoe ik het moet aanpakken want ik ben nog redelijk nieuw
En mijn 2de vraag is :
Ik heb nu al best wat redelijk borst haar en beenhaar en okselhaar etc.
scheren jullie dat? want ik denk dat me ouders niet zo blij zullen zijn als ik dat zou gaan scheren en had er over aan tafel zo van dat ik later mssh okselhaar zou weg halen omdat ik het er vies vind uit zien en me zus : homo en me ouders zeiden van dat ik dat allemaal niet moest doen etc. dat ik een echte man moet blijven....
hoe kijken jullie daar tegen op?
Ik ben pas 15 jaar oud net 15 geworden
en ik wou heel graag aan fitness doen 2 van me vrienden doen ook al aan fitness maar ik wou vragen aangezien ik nog in de groei ben, bellemert het me groei dan niet? want ik ben nu 1.70m en 61Kg en ik wil nog wel wat hoger worden ^^Kunnen jullie me alsjeblieft wat adviesen geven van hoe ik het moet aanpakken want ik ben nog redelijk nieuw
En mijn 2de vraag is :
Ik heb nu al best wat redelijk borst haar en beenhaar en okselhaar etc.
scheren jullie dat? want ik denk dat me ouders niet zo blij zullen zijn als ik dat zou gaan scheren en had er over aan tafel zo van dat ik later mssh okselhaar zou weg halen omdat ik het er vies vind uit zien en me zus : homo en me ouders zeiden van dat ik dat allemaal niet moest doen etc. dat ik een echte man moet blijven....
hoe kijken jullie daar tegen op?

van die dikke lange haren hebben om me blokjes buik^^
maarjah dat komt wel goed hoop ik...
btw vrouwen vinden borsthaar wel sexy