Phaetor
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf het moment dat ik een stijve plasser kon krijgen.

doe ik nog steeds. Is gewoon een uiting van respect naar je ouders toe, naar mijn mening. Het zijn tenslotte geen speelmaatjes van je.

Het u gebruik klinkt ook zo afstandelijk. Iemand die je goed kent spreek je met je aan, iemand die je niet kent uit beleefdheid met u (mits ouder natuurlijk). Ouders met u aanspreken past voor mijn gevoel niet, alsof ik geen band met ze hebt.
hoe triest is dat!doe ik nog steeds. Is gewoon een uiting van respect naar je ouders toe, naar mijn mening. Het zijn tenslotte geen speelmaatjes van je.
Ik heb ook respect voor mn ouders maar no way dat ik ze met 'u' aanspreek. Heb ook wel respect zonder 'u'![]()
Ik ben altijd met "u zeggen" opgevoed, dus dat gaat voor mij vanzelf. Ik voel me zelfs ongemakkelijk als ik "je" tegen m'n ma zeg. Ik heb een half jaar stage gelopen bij een informeel bedrijf waar je iedereen, behalve de echte hoge pief, mocht tutoyeren. Heeft me volgens mij 2 maanden gekost om dat aan te leren, ik noemde iedereen "u"
Maar bijvoorbeeld mijn oudste broer (die heeft zelf ook kids) vind het echt vreselijk als zijn eigen kinderen "u" tegen hem zeggen
Dus scheelt ook nog wel per persoon.Ik herinner me nog dat ze in de kraamkliniek bij het pamperverversen zeiden: "U kakt er nogal op los" en "U bent uitstekend bedeeld".

Op mn 18de verjaardag.
Een superlekkere meid van 16 vroeg: "Wilt u met me nken?". Toen wist ik meteen wat jailbait betekende.