Fitness Seller

Vanavond op NGC.

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
20.00-21.00

Superhuman: Strongman

Wetenschappelijke documentaire. Sommige mensen beschikken over een perfecte combinatie van brute kracht en pure snelheid. Wetenschappers ontrafelen het geheim van bovenmenselijke spierkracht.

Nice, thanks man.

oke! bedankt voor de tip :cool:

Kicke, thanks.

Thanks, ik ga kijken.

Nice!

Staat er nog meer over vermeld? Een tijdje geleden zag ik een docu over een Belgisch 'wonderkind' 200 kg 2,00 + meter. Hebben ze ook op zo'n krachtmeet apparaat gezet. 'pietsie sterk'. :eek2: (tijdens de zwangerschap was z'n moeder btw verdubbeld in gewicht, van 60 kg naar 120 kg :D)

Om 1.00 uur komt ie nog een keer, dus voor de mensen die hem om 20.00 uur niet kunnen zien;)

Oe hoe kon'k da nu ni weten! Ma dacht dat afkorting NG ofzoiets was maar toch thx! Zal ook zeker kijken xD

thnx i will watch!

Oe hoe kon'k da nu ni weten! Ma dacht dat afkorting NG ofzoiets was maar toch thx! Zal ook zeker kijken xD

Het is eigenlijk National Geographic Channel ;)

Heb maar een klein gedeelte kunnen zien, kerel die met z'n hoofd een betonnen blokken liet breken :p

volgende week steroids

Heb hier in Mechelen dus geen NGC . Hoe k*t is dat ?
Iemand een idee waar ik het kan streamen ofzo ?

Lol die kerel die met zn voorarmen die beton enal doorbreekt. 900kilo aan kracht had ie dacht ik. Dan die kerel die zijn hoofd gebruikte om beton te doorbreken, nomale mensen kregen dan getal 1000 ofzoiets en hij had 14. Goede reportage, ben benieuwd voor volgende week!

Is die op internet terug te kijke :D ? ik was even weg!

Terug
Naar boven