XXL Nutrition

Vandaag Inside

Jack is een saaie, schijnheilige, humorloze man die goed kan presenteren. Iedereen kent wel iemand die graag overal "het heertje" wilt zijn.

Hij kon altijd leuk samenvattinkjes uit zn hoofd aan ons voorschotelen. Mart idem dito. Is wel een gave.

Secretaresse van Cruijff :emo:

Je bent niet transparant, Sven

Angela mag mij wel eens verwennen

Mocht Michels eigenlijk wel

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.093
Sowieso een vreemde theorie. Alsof een andere bondscoach geen WK had kunnen worden.

Of dat ze daadwerkelijk met dat team van West-Duitsland in '90 hadden kunnen winnen met Salvador.

Laatst bewerkt:
Lichtsteiner kon er helemaal niks van

Ok, René

• #3.096
Alle 56 Boskamp Versprekingen

Lam–paard... Goede speler!

Toen het eens over de liquidatie van Jan van Beveren ging bij Oranje had hij het over de "Ajax kliek"... :roflol: Over Cruijff niets dan positiefs. Soms is dat best bizar als niet-Nederlander.

Zal denk ik niet anders zijn met Maradona in Argentinië, Pele in Brazielje en Joseph Weber.

Of dat ze daadwerkelijk met dat team van West-Duitsland in '90 hadden kunnen winnen met Salvador.

Zelfs dat zooitje van 2001 had het WK kunnen winnen met de juiste instelling.
In Nederland betekend zelfvertrouwen en arrogantie iets anders dan in andere landen, we hoeven niet meer want hebben het al lang laten zien mentaliteit.
Na een goed toernooitje altijd een ramp op het volgende toernooi, met hetzelfde elftal.

• #3.099
Weber? In Kroatië of België? 🙈 (in geen van beiden vermoed ik)

Zelfs dat zooitje van 2001 had het WK kunnen winnen met de juiste instelling.
In Nederland betekend zelfvertrouwen en arrogantie iets anders dan in andere landen, we hoeven niet meer want hebben het al lang laten zien mentaliteit.
Na een goed toernooitje altijd een ramp op het volgende toernooi, met hetzelfde elftal.
Frankrijk had dat ook vaak

Terug
Naar boven