MuscleMeat

Vandaag Inside

Luistercijfers van zn radioprgramma's ook bekend?

Ik ga Rondo steeds leuker vinden

Het kanaal van voetbal international zitten een partij snotneuzen wat het niet prettig maakt om te bekijken.

Pieter Zwart moet je ff aan wennen. Jammer dat al zn artikelen achter de 'Pro' zitten.

Pieter Zwart moet je ff aan wennen. Jammer dat al zn artikelen achter de 'Pro' zitten.

VI_foto-600x400.jpg

VI-Boeken-2.jpg

Hier is niet aan te wennen. Zullen vast veel voetbal kijken, maar hier kan ik mij niet door laten informeren.

Had het in het begin ook. Dat soort types hebben clubs tegenwoordig ook in dienst om zich te laten informeren. Alle beetjes helpen aan de top.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.049
Derksen onthult ultimatum VI en draagt ‘heel simpele’ oplossing aan
Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee komen donderdag samen om te praten over een eventueel vervolg van Veronica Inside met het trio aan dezelfde tafel. De analisten lieten eerder weten niet meer met de presentator in hetzelfde format te willen werken. De laatste dagen leek zowel Derksen als Van der Gijp bij te draaien en weer open te staan voor een samenwerking, maar eerstgenoemde analist benadrukt dat hij niet van standpunt is veranderd.

Het trio moet uiterlijk vrijdag bij Talpa met een oplossing komen voor de onderlinge vertrouwensbreuk, zo geeft Derksen aan in gesprek met De Telegraaf. "Voor mij is het heel simpel", zegt Derksen. "Om mij nog aan tafel te krijgen, moeten ze Wilfred Genee vervangen door Hélène Hendriks. Dan gaan René van der Gijp en ik er zometeen weer lachend zitten. Maar ik geloof niet dat Talpa die oplossing ziet zitten."

Genee stelde zich tijdens de racisme-uitzending van Veronica Inside van 22 juni hard op ten opzichte van Derksen, die vanwege een 'slechte grap' over rapper Akwasi en Zwarte Piet onder vuur kwam te liggen. Derksen en Van der Gijp voelden zich belazerd door Genee. "Wilfred heeft zich gek laten maken door die Eus (Özcan Akyol, red.), die in de week voor de uitzending nog zei dat alle kijkers van Veronica Inside tokkies en PVV'ers zijn. Dat vind ik een heel bijzondere adviseur."

Derksen heeft weinig vertrouwen in een positieve uitkomst van het gesprek. "Mijn boosheid is weliswaar gezakt, maar mijn standpunt is niet veranderd. Ik vind nog steeds dat Wilfred het programma opgeblazen heeft", aldus de oud-voetballer, die verbaasd is dat Talpa-baas John de Mol zich nog niet met de kwestie heeft bemoeid. "Hij zal wel denken: Die mannen hebben vaker ruzie gehad, dit waait wel over. Maar dit waait niet over. We zitten alleen wel met een probleem: als John het programma per se met ons alle drie wil houden, dan moeten we gewoon door. We hebben namelijk wel een contract."

Ok dus Johan is boos op Wilfred en wil niet meer met hem werken maar hij wil wel elke eurocent van zijn salaris blijven ontvangen dus als het moet gaat hij gewoon door.

Ok dus Johan is boos op Wilfred en wil niet meer met hem werken maar hij wil wel elke eurocent van zijn salaris blijven ontvangen dus als het moet gaat hij gewoon door.
Indirect misschien, maar dat zegt hij niet letterlijk. John weet zelf ook dat dat programma ruk wordt als ze nog met z’n drieën verder moeten vanwege het contract zonder dat het uitgepraat is.

Laten gek maken door Eus :roflol:

Alsof hij nooit naar VI keek :emo:

Zou de Mol zo maar Genee aan de kant kunnen zetten zonder afkoopsom?
Anders wordt het toch knap lastig eventjes een andere presentator te regelen en Genee ook nog eens zijn jaarloon kado te doen.

Denk daarom dat ze er gewoon nog zitten straks, vergis je ook niet in de kijkcijfers tijdens VI oranje komend EK en daarna nog WK.
Dan haken er maar 1 á 200.000 kijkers af volgend jaar, nog altijd John's beste programma dan.
Hoe stoer zijn Gilette en consorten dan nog, stappen toch zo weer nieuwe sponsoren in.

Ja hoor ze zitten er gewoon weer.

Kan Sjon bellen met adverteerders en de hoofdprijs vragen voor de blokken tussen de seizoensopener

Half Nederland klagen van "ja belachelijk ze zouden stoppen wat een hypocrieten" en daarna toch steevast blijven kijken :)

giphy.gif

We leven in een zieke wereld, Kieft.

Logica is ver te zoeken.

In 2020 heb ik dat ook eindelijk door.

• #3.059
Ik sinds 1988.

• #3.060
Van 6 augustus:

Laatst bewerkt:
Terug