AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Nee, natuurlijk niet. Dat bedoel ik ook. Rensenbrink had ook gemakkelijk mee gekund met De Nees en Salvador naar Barcelona. Robbie wou vast liever vlakbij zn favo visstekkie blijven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362

Fresia Cousiño Arias van ESPN is te gast in Kopstukken! In gesprek met presentator Justus Dingemanse vertelt zij hoe haar carrière die ooit begon bij TMF, wat ze leerde bij AJAX TV, hoe de situatie rond Abdelhak Nouri haar in een lastige positie bracht en hoe haar uiteindelijke overstap naar FOX Sports tot stand kwam.

Laatst bewerkt:
Kanaal van VZ nooit gezien, komt steeds meer in mijn algo.

Nee, natuurlijk niet. Dat bedoel ik ook. Rensenbrink had ook gemakkelijk mee gekund met De Nees en Salvador naar Barcelona. Robbie wou vast liever vlakbij zn favo visstekkie blijven.

Ondenkbaar nu, Theo Janssen een van de laatste spelers die vele miljoenen heeft laten liggen door niet echt naar het buitenland te willen?

• #3.365

Laatst bewerkt:
Denk dat Daley, Davy en Berghuis ook nog wel ergens anders meer geld kunnen halen. Tadic volgens mij ook.

• #3.367

Laatst bewerkt:
  • #3.368

Laatst bewerkt:
  • #3.369

Denk dat Daley, Davy en Berghuis ook nog wel ergens anders meer geld kunnen halen. Tadic volgens mij ook.

Ja maar die hadden al een avontuurtje achter de rug waardoor ze binnen zijn met toch wel een enkele miljoenen salaris per jaar.

Voor Berghuis als bankzitter bij Watford was er denk ik weinig interesse om elders een paar miljoen op te strijken. Niet het type dat miljoenen laat liggen om maar in Nederland te blijven. Theo had er gewoon geen zin in.

• #3.371
1617881917941.png

Laatst bewerkt:
Grote vraag is zou PSV ook Europacup gewonnen hebben als Gijp een jaartje langer was gebleven?

Je kan wel zien wie gekker op wie is

_Gijp_met_Gullit_%28r%29%2C_Bestanddeelnr_932-3323.jpg

• #3.375
Ik vraag me af of het basisloon (exclusief externe sponsordeals) van de drie heren, en vooral in vergelijking met Neeskens, wel zo groot was. Constant Vanden Stock redde Anderlecht van de afgrond. Alleen was hij nu niet meteen zuiver op de graat te noemen. (o.a. omkoping)

Wees er maar zeker van dat Rensenbrink zijn deel, met zwart geld gevulde, enveloppes gekregen heeft.

Ik wil niet teveel waarde hechten aan prijzen. Alleen valt het onmiskenbaar op dat Cruijff tussen 1973–1978 slechts twee prijzen won. Een feit waardoor we misschien (?) kunnen aanvoeren dat Barcelona sportief en financieel gezien nog niet tot de absolute top behoorde.

Iemand zou eens moeten berekenen hoeveel Johan verdiende (basisloon + bonussen), rekening houdend met inflatie, in vergelijking met Messi. Op voorwaarde dat ze van beide heren het hoogste contract gebruiken dat ze hadden aldaar. Wat Messi verdiende bij z'n debuut is niet relevant.

• #3.377
Standard-Waterschei: Gerechtigheid zal geschieden (2010)

Laatst bewerkt:
  • #3.378
Klassieker:

Laatst bewerkt:
  • #3.379
Klassieker:

Laatst bewerkt:
  • #3.380

Laatst bewerkt: