AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Roethof en Knoester in één uitzending, wat een verwennerij.

Kan er geen genoeg van krijgen. Nog even genieten, het kan zo maar eens afgelopen zijn. Over 20 jaar denk je nog eens, ooit hadden we ene Derksen op tv. Toen kon dat nog...

Krijg het idee dat jij geen Fan bent, of heb ik het mis :D
Je hebt het mis.

Het amuseert me meestal wel, maar tegelijkertijd vind ik dat met name Derksen te vaak heel stellig de grootste onzin loopt te verkondigen.

Daar walst Rutte vanavond met z'n dossierkennis en debatvaardigheden zo overheen! Ze legden het al af tegen Hugo de Jonge, Derksen verliest het tegenwoordig al van Angela de Jong.

Je hebt het mis.

Het amuseert me meestal wel, maar tegelijkertijd vind ik dat met name Derksen te vaak heel stellig de grootste onzin loopt te verkondigen.

Daar walst Rutte vanavond met z'n dossierkennis en debatvaardigheden zo overheen! Ze legden het al af tegen Hugo de Jonge, Derksen verliest het tegenwoordig al van Angela de Jong.
Dat is juist de opzet. veel slap lullen waar soms wel waarheid in zit. Net als in een voetbalkantine gebeurt. Ik kijk het regelmatig maar neem het niet allemaal serieus

Derksen is een oud voetballer en niets meer, het is de goeroe van de ongezouten mening maar verder niet meer dan dat. Het is gewoon vermakelijk hoe hij zijn mening verkondigt, als je het soms met hem eens bent verwoord hij het perfect. Ben je dat niet, lijkt het grote onzin. 2/3 van de gevallen ben ik het wel met hem eens.

Ik vind wel dat vd gijp een beetje aan t doodbloeden is nu het niet veel meer over voetbal gaat. Hij zit er eigenlijk bij als lachmachine nu, heeft gewoon niet zo veel te vertellen op politiek-maatschappelijk gebied en volgens mij interesseert dat m ook geen zak.

Ik vind wel dat vd gijp een beetje aan t doodbloeden is nu het niet veel meer over voetbal gaat. Hij zit er eigenlijk bij als lachmachine nu, heeft gewoon niet zo veel te vertellen op politiek-maatschappelijk gebied en volgens mij interesseert dat m ook geen zak.
Klopt wel ja, Lijkt nu meer Derksen show

Derksen is een oud voetballer en niets meer, het is de goeroe van de ongezouten mening maar verder niet meer dan dat. Het is gewoon vermakelijk hoe hij zijn mening verkondigt, als je het soms met hem eens bent verwoord hij het perfect. Ben je dat niet, lijkt het grote onzin. 2/3 van de gevallen ben ik het wel met hem eens.
Dat is niet wat ik bedoel.

Een mening is een mening, maar het gaat mij om feitelijke onjuistheden. Helaas heb ik geen voorbeeld paraat.
Dit ook, dan wordt de discussie wat scherp en eventueel ongezellig, maar wel interessant en dan komt er een poep of plas-grap van Gijp.

Rutte lult ze vooralsnog makkelijk weg.

En toch zijn die televisie-analyses van Gijp goud.

Absoluut niet!

Maar ik respecteer kwaliteit, Rutte is nog altijd op afstand de beste politicus, debater, kan met en tegen iedereen praten.

Dat doet niemand hem na!

Al denk ik dat Dijkhof het ook wel zou kunnen.
Daarom is er ook geen gelijkwaardige vervanger.

Het kijkt wat ongemakkelijk.
Vi moet vooral blijven doen waar ze goed in zijn, slap lullen en ouwehoeren. Dit is een kopie van de rest.

Was Wilders niet bijna elk jaar de beste debater?
Wat ik bij Wilders jammer vind is dat het vaak met schelden of zoiets gepaard gaat en zelden constructief is, maar nog altijd vaker dan FVD*, bij de parlementariërs is hij idd één van de besten. Hij heeft natuurlijk een geweldige tekstschrijver, Martin Bosma, maar is ook superscherp. Jolanda Sap met haar ingestudeerde grapje was degene die voor schut stond, het blijft legendarisch.

Weet je welk toenmalig VVD-lid een jonge Mark Rutte begeleid heeft, juist: Geert Wilders.

*speciaal voor jou deze vergelijking, je wordt altijd blij als dat clubje genoemd wordt.

Terug
Naar boven