MuscleMeat

Vandaag Inside

Laatste weken René zijn geteld na het Rutte debacle?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.044
Big d*ck Coupe De Soleil Playah

Heb jij ook een coupe de soleil? Ohnee, jij bent een mediterraans type met zwart haar

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.047
Je kan wel zien wie gekker op wie is

_Gijp_met_Gullit_%28r%29%2C_Bestanddeelnr_932-3323.jpg
Ja, maar van dat wereldberoemde charisma heb ik nog nooit iets gemerkt.
Heb jij ook een coupe de soleil? Ohnee, jij bent een mediterraans type met zwart haar
Kaalgeschoren

Vroeger achteruit gekamd (bruin) haar. Helaas niet van de epische kwaliteit van Al Pacino in II.

Laatst bewerkt:

Gijp is echt de weg kwijt aan t raken in dit programma. Laat die man even uitpraten

Gijp is echt de weg kwijt aan t raken in dit programma. Laat die man even uitpraten

Hij had wel gelijk, maar ging er wel redelijk agressief in. heb het gister in uitzending gezien, werd beetje afgekapt met reclame. Was Eus die groenteboer zei toen, en V Roosmalen gaf Wilfred de schuld.
Beetje heisa om niets

Gijp kan beter op maandag aanschuiven bij die andere mannen imo. Lekker over voetballen lullen en anekdotes vertellen.
Dit werkt niet en is ook niks voor hem.
Maandag zit Rutte er weer en laat ie zich weer onder de tafel lullen

Als je Gijp met een neutrale bril bekijkt zal het me niks verbazen dat het een covert narcissist is.

Gijp kan beter op maandag aanschuiven bij die andere mannen imo. Lekker over voetballen lullen en anekdotes vertellen.
Dit werkt niet en is ook niks voor hem.
Maandag zit Rutte er weer en laat ie zich weer onder de tafel lullen
Vorige keer praatte hij amper met Rutte, dat zal nu ook wel zo zijn. Gijp is een beetje het derde been die af en toe wat zegt. Het lijkt ook meer de Derksen Inside show.
Rutger Castricum is trouwens wel goede aanvulling aan tafel.

Ik volg deze shit al jaren niet meer maar ik kan me nog herinneren dat toen ik nog op school zat ik echt uitkeek naar die uitzendingen 2x per week. Dat moet zo rond 2008-2009 ofzo geweest zijn en daarna eigenlijk ook nog wel een paar jaar.

Toen was dat programma echt revolutionair want daarvoor was je alleen studio voetbal gewend wat altijd saai en stijf was (en nog steeds is).

Wat dat betreft blijven Wilfred, Rene en Johan wel een speciaal plekje in mijn hart hebben lol, al vind ik het nu, als ik naar die filmpjes kijk, maar een stelletje over de datum cringy mong*len.

Kijkt er iemand hier de vervangers, Marcel & Gijs ?
kijkcijfers zijn niet zo best. Ik heb stukje gekeken met Jan Slagter, maar nooit meer.

Djek bij Oranjezomer

Wat is er met Advocaats neusgat aan de hand? :thinking:

40 euro aan sigaren per dag rookt het Orakel van Grolloo 😅

Terug
Naar boven