AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

België is op dit moment weer een draak van een oefenwedstrijd aan spelen, 0-2 voor Spanje

Copyright-ProShots-1344599-702x336.jpg

komt ervan als je voor dezelfde mong*len als van het EK kiest

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat Louis van Gaal niet de nieuwe bondscoach is geworden.

en wat loopt Jordan eigenlijk op dat veld te doen, behalve n*ger te wezen ?

zie ons zo het WK niet te halen

Blijft wel een oefenpotje ofc.

De Cyprioten waren waarschijnlijk onder de indruk bij het bekijken van deze wedstrijd!

Harry Mens bij Pauw :D

Heb er zin an

Danny Blind ligt onder vuur als bondscoach van Oranje. Er zou meer animo moeten zijn in de technische staf, vindt men. En dan denk je natuurlijk direct aan Aad de Mos, die het voorstel ook niet helemaal afschiet.

Aad de Mos denkt niet aan de positie van bondscoach, maar ziet wel dat er te weinig overlegd wordt binnen de technische staf. "d*ck kwam van die bank af. Nu zitten er twee poppen naast elkaar", zegt De Mos in het Nederlandse programma Pauw. "Die kleine is altijd bezig, dat stimuleert. Gif op de bank heb je wel nodig."

Harry Mens opperde of hij en Willem Van Hanegem niet zouden kunnen bijspringen. "Met die Kromme kan ik wel door één deur. Ik denk dat ik het gif wel heb, en Willem heeft zeker oog voor individuele spelers. Wij zouden samen een duo kunnen zijn om de boel te ondersteunen.

Al voegde hij er wel aan toe: "Het is geen sollicitatie. Ik krijg een vraag, en geef daar antwoord op. Hans van Breukelen belt mij ook niet hoor, dat kan ik je zo wel vertellen. Ik heb altijd gezegd dat hij een gemaakte keeper is, en dat viel niet zo goed."

:roflol:

Laatst bewerkt:
Miss Afghanistan; neejoh, zie je alleen 2 oogjes en ze heeft een bomgordel om :roflol: Mooie taal

Nathan Rutjes... Wat een vent. :roflol:

Wat was Hansie was weer irritant, begint 5 minuten weer te overacten en dan gaat hij zaniken dat hij onderbroken wordt.

Kende hem niet eens. Zal wel ergens zn hele leven in de diepste krochten van de eerste divisie gespeeld hebben.

Fucking hell de -21 van Nederland... Er zit echt niemand in die ooit ergens top zal spelen...

Vergelijk dat met Belgie en je hebt gewoon een pak toptalenten... Engels, Tielemans, Denayer, Musonda, Bakkali, Bogonda, Praet...

En dan zitten Dendoncker en Origi er nog niet bij omdat ze bij de A-ploeg zitten...

Terug
Naar boven